ICON |
Συγκεκριμένα, τραγικό θάνατο βρήκαν δύο ζευγάρια ηλικίας κάτω των 40 ετών και δύο παιδάκια, ένα αγοράκι ενός έτους και ένα κοριτσάκι πέντε ετών, αλβανικής καταγωγής, που επέβαιναν σε ΙΧ μάρκας «Μερσεντές», το οποίο ερχόταν από την Κακαβιά με προορισμό την Αθήνα. Στο σημείο όπου έγινε το φοβερό δυστύχημα η εθνική οδός δε διαθέτει προστατευτική νησίδα. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είχε προηγηθεί νεροποντή και η ολισθηρότητα του δρόμου ήταν μεγάλη, το αυτοκίνητο ξέφυγε από την πορεία του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, όπου συγκρούστηκε μετωπικά με φορτηγό - ψυγείο, με προορισμό την Πάτρα.
Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν το αυτοκίνητο να κοπεί στη μέση και το ένα κομμάτι παρασύρθηκε για περίπου 150 μέτρα από το φορτηγό, ενώ το δεύτερο χτύπησε στις διαχωριστικές μπάρες και πάνω του έπεσε ένα άλλο φορτηγό, που κατευθυνόταν επίσης προς Πάτρα. Από τα συντρίμμια ανασύρθηκαν νεκροί οι δύο άνδρες, οι δύο γυναίκες και τα δύο παιδιά που επέβαιναν στο αυτοκίνητο, ενώ οι οδηγοί των φορτηγών δεν έπαθαν τίποτα.
Να σημειώσουμε ότι μόλις πριν από δύο μήνες και συγκεκριμένα στις 16 Νοέμβρη του 2007, άλλοι έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά από πλαγιομετωπική σύγκρουση δύο ΙΧ αυτοκινήτων, στο πιο φονικό σημείο της εθνικής οδού Αθηνών - Πατρών, στην Παναγοπούλα, στο 194ο χιλιόμετρο, λίγο έξω από το Αίγιο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εθνικοί οδοί Κορίνθου - Πατρών και Πατρών - Πύργου είναι οι δρόμοι που κατέχουν πλέον τα θλιβερά πρωτεία σε θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα, καθώς: Οι προστατευτικές νησίδες απουσιάζουν παντελώς, αν εξαιρέσει κανείς την Περιμετρική της Πάτρας (15 χιλιόμετρα) και άλλα 10 περίπου διάσπαρτα χιλιόμετρα στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, σε σύνολο 235 χιλιομέτρων. Επιπρόσθετα, τα ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους της Πελοποννήσου οφείλονται, μεταξύ άλλων, στην κακή ποιότητα του οδοστρώματος, στην ολισθηρότητά τους, στο μικρό πλάτους τους και γενικά στις αμέτρητες κακοτεχνίες των εργολάβων.
Παρά το γεγονός ότι οι δρόμοι αυτοί είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι για την ασφάλεια των οδηγών και των επιβατών, εδώ και δεκαετίες τόσο οι κυβερνήσεις της ΝΔ όσο και αυτές του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν κάνει κανένα ουσιαστικό έργο βελτίωσης, παρότι έχουν προταθεί πολλά μέτρα από συγκοινωνιολόγους και ειδικούς επιστήμονες, μεταθέτοντας τη λύση στις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης», με τα πανάκριβα διόδια...