Σάββατο 15 Μάρτη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ερχονται νέες αυξήσεις στα διόδια

Τα «χαράτσια» που πληρώνει ο λαός αυξάνουν την κερδοφορία των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων
Τα «χαράτσια» που πληρώνει ο λαός αυξάνουν την κερδοφορία των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων
Αυξημένα διόδια θα αρχίσουν να πληρώνουν σε λίγο διάστημα οι οδηγοί που διασχίζουν τους κεντρικούς άξονες της χώρας, καθώς αυτοί παραδίδονται, ο ένας μετά τον άλλον, στους ιδιωτικούς ομίλους, με τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» που ψήφισαν από κοινού ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ. Κι αυτό παρότι ακόμη δεν έχουν αρχίσει να εκτελούνται τα κατασκευαστικά έργα! Η ακριβής αύξηση δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη από τους ομίλους, όμως οι συμβάσεις που υπογράφηκαν τους δίνουν το δικαίωμα αυτή να κυμανθεί σε πρώτη φάση γύρω στο 25%.

Ηδη, από τις 7 Γενάρη οι εισπράξεις από τους σταθμούς διοδίων Αφιδνών, Σχηματαρίου και Τραγάνας, πηγαίνουν στις τσέπες του ομίλου που θα κατασκευάσει την Ιόνια Οδό.

Τη Δευτέρα παραδίδονται στην ιδιωτική κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» που θα διαχειρίζεται τον οδικό άξονα Μαλιακός - Κλειδί, οι σταθμοί διοδίων Πελασγίας, Μοσχοχωρίου, Τεμπών και Λεπτοκαρυάς, οι οποίοι όμως πλέον θα τους λειτουργούν αμφίπλευρα και όχι μόνο προς τη μία κατεύθυνση. Δηλαδή, όσοι κάνουν τη διαδρομή με επιστροφή θα πληρώνουν και στους σταθμούς που δεν πλήρωναν! Σημειώνουμε ότι μέσα στο χρόνο η ίδια κοινοπραξία θα κατασκευάσει δύο επιπλέον μετωπικούς σταθμούς διοδίων στο Μακρυχώρι και στο Κλειδί, ενώ το 2009 ο υπάρχων σταθμός διοδίων των Τεμπών θα μεταφερθεί βορειότερα στην περιοχή Πυργετού.

Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να παραδοθούν στην κοινοπραξία «Μορέας» (που θα διαχειρίζεται τον άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη) τα διόδια στο Σπαθοβούνι και στη Νεστάνη. Στο οδικό αυτό τμήμα όταν ολοκληρωθεί το έργο θα λειτουργήσουν άλλοι 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων (Ασέα, Λεύκτρο, Καλαμάτα και Λογκανίκο) και άλλοι τρία ζεύγη πλευρικών σταθμών στις τοποθεσίες: Παραδείσια, Αρφαρά και Είσοδος Καλαμάτας).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στους σταθμούς διοδίων, όταν ολοκληρωθούν τα έργα (τέλος του 2011) ο λαός θα πληρώνει 5 έως 6,5 λεπτά το χιλιόμετρο, έναντι 1,7 λεπτά που πλήρωνε ως την άνοιξη του 2005!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ