Σάββατο 21 Ιούνη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΝΕΟΛΑΙΑ
ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
«Να γίνει η Παιδεία υπόθεση του λαού»

Με πρόταση για αγώνες με παλλαϊκά χαρακτηριστικά και ταξικό περιεχόμενο στη γενική συνέλευση της ΔΟΕ

Την ανάγκη οι εκπαιδευτικοί μαζί με το λαό να αντιπαλέψουν τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση επισημαίνει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, που προτείνει απεργιακές και άλλες πολύμορφες κινητοποιήσεις στη γενική συνέλευση της ΔΟΕ που θα γίνει στις 23 - 25 Ιούνη με τη συμμετοχή 630 αντιπροσώπων των εκπαιδευτικών.

Με δεδομένο ότι οι καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις στο χώρο της εκπαίδευσης συνεχίζονται και επεκτείνονται, θέση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών είναι να ασχοληθεί η γενική συνέλευση με την επικείμενη «αποκέντρωση» και τον «Καποδίστρια 2», να πάρει θέση για τις δηλώσεις και τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας για αλλαγή του συστήματος πρόσβασης και τις εξελίξεις στην ανώτατη εκπαίδευση, για τα μέτρα για την Ειδική Αγωγή, για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, τα οικονομικά και εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών, τα νέα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία.

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σημειώνει ότι «η συνδικαλιστική χρονιά που πέρασε χαρακτηρίστηκε από αγώνες με θετικές διεργασίες και μια πρώτη ωρίμανση στη συνείδηση των εργαζομένων. Αν και οι αγώνες αντιμετώπιζαν την ενιαία στρατηγική της ΕΕ και του αστικού πολιτικού συστήματος - στην ουσία οι κινήσεις της ΝΔ και η στάση του ΠΑΣΟΚ ήταν ταυτόσημες, όπως και οι «εντός» των τειχών προτάσεις του ΣΥΝ - ΣΥΡΙΖΑ. Το μπλοκ του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ) κινήθηκε στην ίδια ρότα με τους πολιτικούς του φορείς με ανώδυνους για το σύστημα ελιγμούς και θέσεις», σημειώνει το ΠΑΜΕ, ανάμεσα σε άλλα, τονίζοντας ότι «αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι ο κυβερνητικός συνδικαλισμός και ο οπορτουνισμός δεν έχουν ηθικούς δισταγμούς ούτε πολιτική συνέπεια και είναι το πολύτιμο στήριγμα στα αδιέξοδα του συστήματος. Οι συμμαχίες του οπορτουνισμού με τους λογιστές του δικομματισμού δεν μπορούν και δε θέλουν να δώσουν ταξικό περιεχόμενο στους αγώνες και συγκροτημένο πρόγραμμα δράσης, ανεξάρτητα από τις μορφές πάλης που το κίνημα κάθε φορά επιλέγει, ανάλογα με τις διαθέσεις, τη δυναμική, την τακτική και τη στρατηγική που πρέπει να έχει».

Προβάλλοντας την ταξική αντίληψη, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σημειώνει ότι «η πάλη για την Παιδεία δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς ή τους αυριανούς εργαζόμενους, κάποιους ειδικούς και όσους έχουν παιδιά. Είναι υπόθεση όλων των εργαζομένων, όλων των κλάδων, ανεξάρτητα από το μορφωτικό τους επίπεδο». «Παλεύουμε να προσλάβουν οι αγώνες για την εκπαίδευση διευρυμένη - παλλαϊκή πανεργατική φυσιογνωμία και χαρακτηριστικά συντονισμού, κλιμάκωσης, σύγκρουσης και ρήξης. Να γίνουν εστίες πολιτικής συνειδητοποίησης για τη μεγάλη και συνολική αντεπίθεση. Αρα, με αυτούς τους στόχους πάλης και με ταξικό πλαίσιο συμμετέχουμε στους αγώνες και όχι για να διακριθούμε, για να διασπάσουμε, ή να αποσπάσουμε αγωνιστικά εύσημα. Αντίληψη - πλαίσιο και χαρακτηριστικά των αγώνων είναι αυτά που διασφαλίζουν τη δυναμική και τη νικηφόρα έκβαση στο βαθμό που συνδέονται με την πάλη για τη λαϊκή εξουσία και τη λαϊκή οικονομία».

Με βάση αυτή την αντίληψη, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών προτείνει στη γενική συνέλευση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πρόγραμμα δράσης με κλιμακούμενες απεργιακές και άλλες πολύμορφες κινητοποιήσεις τη νέα σχολική χρονιά, με κατάλληλη προετοιμασία, χαρακτηριστικά κλιμάκωσης και ρήξης σε άμεσο συντονισμό με το ταξικό εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, σημειώνοντας ότι όλα αυτά πρέπει να προκύπτουν από διαδικασίες βάσης, Γενικές Συνελεύσεις, συσκέψεις με φορείς με την ευθύνη και τη δράση επιτροπών αγώνα εκλεγμένων από τις ΓΣ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ