Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ
Εριξαν το φταίξιμο στους εργαζόμενους

Eurokinissi

Στη «σωρεία των ανθρώπινων λαθών και αμελειών», που πρόβαλαν προκαταβολικά κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΣΕ, για να συγκαλύψουν την εγκληματική τους πολιτική, αποδίδει τελικά η Επιτροπή του Οργανισμού τη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών στον Μπράλο, στις 15 του Ιούλη 2008.

Σύμφωνα με το πόρισμα που δημοσιοποίησε χτες ο ΟΣΕ, οι ευθύνες για τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών επιμερίζονται μόνο στο προσωπικό: Μηχανοδηγοί, σταθμάρχης κυκλοφορίας, κλειδούχος, αρχιελιγμοδηγός, εργαζόμενοι που ασχολήθηκαν με την προετοιμασία δρομολόγησης της εμπορικής αμαξοστοιχίας, καθώς και εργαζόμενοι που αντιμετώπισαν την κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας μετά την αποκοπή των συρμών.

Στην ουσία, βέβαια, το πόρισμα του ΟΣΕ για τα αίτια του ατυχήματος είχε προαναγγελθεί την επόμενη κιόλας μέρα, από τον ίδιο τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών, Κ. Χατζηδάκη, ο οποίος με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό είχε σπεύσει να αποδώσει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στον Μπράλο «σε μια σειρά ανθρώπινα λάθη».

Πάντως, ανεξάρτητα από την αξιοπιστία ή μη του πορίσματος, το οποίο άλλωστε εξέδωσε η ίδια η ελεγχόμενη αρχή (ΟΣΕ), η ουσία είναι ότι για τα αλλεπάλληλα σιδηροδρομικά ατυχήματα ευθύνεται η πολιτική απαξίωσης και ιδιωτικοποίησης που ακολουθείται, τουλάχιστον, τα τελευταία 10 χρόνια διαδοχικά από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Μιας πολιτικής που έχει μειώσει δραστικά το προσωπικό «πρώτης γραμμής» (μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, κλειδούχοι, συνοδοί αμαξοστοιχιών, κλπ.) και έχει κάνει καθεστώς την καθημερινή υπερεργασία (έως και 12 ώρες), χωρίς ρεπό και κανονικές άδειες. Με αυτές τις συνθήκες, φυσικά, οι πιθανότητες του «ανθρώπινου λάθους» πολλαπλασιάζονται.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ