Πέμπτη 18 Ιούνη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
Αντίπαλός τους η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων

Νέα κινητοποίηση σήμερα, στις 8 π.μ., ενάντια στα σχέδια διάλυσης των ναυπηγείων

Στο πόδι βρίσκονται και σήμερα οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, οι οποίοι αγωνίζονται για να προστατεύσουν από τα διαλυτικά σχέδια της γερμανικής ιδιοκτήτριας πολυεθνικής εταιρείας «Thyssen Kroup», τις θέσεις εργασίας, τα εργασιακά τους δικαιώματα και τη λειτουργία του ίδιου του ναυπηγείου. Σήμερα, στις 8 το πρωί, οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στην πύλη του ναυπηγείου και από εκεί με πορεία θα κατευθυνθούν στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, την οποία και θα αποκλείσουν συμβολικά.

Αυτοί που αντιμετωπίζουν άμεσα τον κίνδυνο του διωγμού είναι οι 170 περίπου εργαζόμενοι του τμήματος τροχαίου υλικού (τρένων). Είναι απλήρωτοι επί δύο μήνες, ενώ η «εταιρεία» στην οποία είχε μεταπωλήσει το τμήμα αυτό, η «Thyssen», έχει τεθεί σε διαδικασία πτώχευσης. Η «Thyssen» τώρα έχει βάλει πωλητήριο σε ολόκληρο το ναυπηγείο αναζητώντας «επενδυτή», αφήνοντας στην αγωνία και την ανασφάλεια τους 1.400 εργαζόμενους. Οι εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν πόσο εχθρική για τα συμφέροντα των εργαζομένων είναι η αντιλαϊκή πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαϊκής Ενωσης και να αναδείξει τις τεράστιες ευθύνες των παρατάξεων ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ, οι οποίες έχουν συμβάλει καθοριστικά με τα «έργα» τους, για τα όσα βιώνουν σήμερα οι εργαζόμενοι του ναυπηγείου.

Η αγωνιστική παράταξη της «Εργοστασιακής Επιτροπής», με ανακοίνωσή της, απαιτεί να «πληρώσει τώρα η εργοδοσία τους εργαζόμενους των τρένων» και προτείνει «1.500 ευρώ έκτακτο βοήθημα από τον ΟΑΕΔ για όλους τους εργαζόμενους των τρένων, πάγωμα όλων των δανείων (τραπεζικών, καρτών κ.λπ.) για όσο καιρό θα είναι, όχι με δικιά τους ευθύνη, απλήρωτοι». Και συνεχίζει: «Η λύση είναι η επιστροφή όλων των εργαζομένων των τρένων στο υπόλοιπο προσωπικό του Ναυπηγείου! Λύση είναι η επαναφορά του ναυπηγείου κάτω από κρατικό έλεγχο με προοπτική το Δημόσιο Ενιαίο Φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας και όχι η διάλυση που μεθοδεύεται με τη νέα πώληση και με ό,τι αυτό συνεπάγεται (νέα χτυπήματα στα συμφέροντά μας)!».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ