Στην επιστολή του ο όμιλος υποστηρίζει ότι «σε περιπτώσεις αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος (...) κανένας υπάλληλός μας δεν έχει εξαναγκαστεί με οιονδήποτε τρόπο να δηλώσει "οικειοθελή αποχώρηση». Αντιθέτως - συνεχίζει - «το σύνολο του προσωπικού του καταστήματος μεταφέρεται σε καταστήματα εταιρικής ιδιοκτησίας με τις ίδιες σχέσεις εργασίας διαφυλάσσοντας πλήρως τα εργασιακά τους δικαιώματα». Σημειώνει επίσης ότι «μοναδική εξαίρεση στην απορρόφηση του προσωπικού από το υφιστάμενο εταιρικό αποτελεί η περίπτωση που ο ίδιος ο υπάλληλος δηλώσει ότι επιθυμεί να εργαστεί στο κατάστημα υπό τη νέα ιδιοκτησία» και ότι «καμία σχετική καταγγελία δεν έχει αναφερθεί από οποιονδήποτε φορέα προς την εταιρεία μας, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του Συνδικάτου Επισιτισμού - Τουρισμού Πειραιά».
Ας αρχίσουμε από το τελευταίο: Το δημοσίευμα του «Ρ» στις 25 Ιούλη είχε στηριχτεί σε γραπτή ανακοίνωση του Συνδικάτου Επισιτισμού - Τουρισμού. Επομένως δεν ισχύει ο ισχυρισμός της επιχείρησης ότι δεν έχει αναφερθεί καταγγελία από οποιονδήποτε φορέα, όπως σημειώνεται στην επιστολή.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι τα γεγονότα και το επιτόπιο ρεπορτάζ της εφημερίδας μας επιβεβαίωσαν τις σχετικές καταγγελίες. Στις 27 του Ιούλη, δηλαδή την περασμένη Δευτέρα, έγινε περιοδεία και εξόρμηση με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση από το Συνδικάτο, στα καταστήματα του ομίλου ΓΡΗΓΟΡΗΣ στον Πειραιά, στα οποία οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Την περιοδεία στα καταστήματα αυτά παρακολούθησε συντάκτης του «Ρ» ο οποίος και κατέγραψε τις καταγγελίες των εργαζομένων στους συνδικαλιστές. Καταγγελίες που αφορούσαν ακριβώς στις πιέσεις και τους εκβιασμούς που δέχονται για να δηλώσουν «οικειοθελείς αποχωρήσεις». Καλές οι «διαβεβαιώσεις» της εταιρείας, αλλά αυτό που μετράει στη ζωή γενικά, και ειδικά στη ζωή των εργαζομένων της, είναι τα έργα της.