Παρασκευή 23 Οχτώβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ»
Οχι στην επί πληρωμή ελεγχόμενη στάθμευση

Την επέκταση του απαράδεκτου εισπρακτικού μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης που αποφάσισε η Δημοτική Αρχή του Δήμου Αθηναίων, με τη στήριξη των παρατάξεων του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η «Συμπαράταξη για την Αθήνα». Η παράταξη υπογραμμίζει τα ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα που προκαλούνται στο κυκλοφοριακό και στην αναζήτηση χώρου στάθμευσης και στηλιτεύει την πολιτική κερδοσκοπίας του δημόσιου χώρου που ασκούν δήμος και η εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση του μέτρου.

«Σε αγαστή συνεργασία, η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και η δημοτική αρχή της ΝΔ στην Αθήνα συνεχίζουν την αντιλαϊκή πολιτική της Ευρωένωσης, με την παραχώρηση στο κεφάλαιο και τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, της Δημόσιας Παιδείας - Υγείας - Πρόνοιας - της δημόσιας γης, των δημόσιων και δημοτικών χώρων, ακόμα και των δρόμων!! Σε αυτή την κατεύθυνση συνεχίζουν και επεκτείνουν το απαράδεκτο "Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης" επί πληρωμή, παρά τα σοβαρότατα προβλήματα και τις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες κατοίκων, εργαζομένων και μαζικών φορέων που προκλήθηκαν από την πρώτη προσπάθεια υλοποίησής του. Μάλιστα, η Δημοτική Αρχή της ΝΔ, με τη στήριξη των παρατάξεων του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, προχώρησε σε παραπέρα επέκταση του μέτρου σε πολλές συνοικίες της Αθήνας», σημειώνει η «Συμπαράταξη» στην ανακοίνωσή της. Παράλληλα, επισημαίνει ότι μόνον αυτή «καταψήφισε εξαρχής το μέτρο της Ελεγχόμενης Στάθμευσης».

Οι εκπρόσωποι της «Συμπαράταξης», στο δημοτικό συμβούλιο της 12ης Οκτώβρη, τόνισαν ότι «η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε όριο αφού η Εταιρεία, για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της, διαμορφώνει θέσεις κυρίως για επισκέπτες σε πολυσύχναστους δρόμους - «φιλέτα» (γύρω από νοσοκομεία, δημόσιες υπηρεσίες, πλατείες και εμπορικούς δρόμους)! Από την άλλη, οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι στις περιοχές αυτές είναι και πάλι υπό διωγμό, αφού πολλοί αναγκάζονται να παρκάρουν μακριά από το σπίτι ή τη δουλειά τους, οι συγγενείς τους και οι πελάτες τους πρέπει να χρυσοπληρώνουν για να τους επισκεφτούν, ενώ στις συνοικίες προκαλείται κυκλοφοριακό κομφούζιο από ΙΧ που γυρνούν επί ώρα για την αναζήτηση μιας θέσης στάθμευσης».

Κόντρα σε αυτή τη λογική, η «Συμπαράταξη» τονίζει ότι «απαιτείται ουσιαστική ενίσχυση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ), με την επέκτασή τους, τη βελτίωση της λειτουργίας τους και, βέβαια, τη δραστική μείωση του εισιτηρίου. Κατασκευή δημόσιων υπόγειων χώρων στάθμευσης, περιμετρικά του Δήμου και δίπλα σε σταθμούς ΜΜΜ.

Σε πλήρη αντίθεση με την πολιτική εκμετάλλευσης της δημόσιας γης και των δρόμων που προωθούν από κοινού ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, ως κυβερνήσεις και με τους οποίους συμφωνούν ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ - ΛΑ.Ο.Σ. - ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ, η «Συμπαράταξη για την Αθήνα» προτείνει ως προσωρινό μόνο μέτρο, ένα σύστημα δωρεάν ελεγχόμενης στάθμευσης μόνο σε ορισμένους πολυσύχναστους δρόμους του κέντρου κυρίως, ώστε να αποτρέπεται η πολύωρη στάθμευση επισκεπτών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ