Τρίτη 14 Νοέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΑΓΙΟ «ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»
Ατιμώρητοι οι ένοχοι

Δικάζεται ο Α' Μηχανικός  για... συκοφαντική δυσφήμιση επειδή κατήγγειλε  τα σοβαρά προβλήματα του πλοίου,  το οποίο βούλιαξε το 1997

Δολοφονούν και «ζητούν τα ρέστα»! Αυτή ακριβώς η φράση ταιριάζει στους πλοιοκτήτες του σάπιου φορτηγού πλοίου «Αγ. Παντελεήμων» με σημαία Ονδούρας που βούλιαξε στις 17 Γενάρη του 1997 έξω από τη Σαρδηνία και μαζί του πήρε εφτά ναυτικούς, μεταξύ των οποίων και τρεις Ελληνες. Ετσι, ύστερα από μήνυσή τους, δικάζεται στις 23 του Νοέμβρη για συκοφαντική δυσφήμιση ο Α' μηχανικός του πλοίου Σπ. Κοκόλης, που σώθηκε γιατί δε δέχτηκε να μπει στο σαπιοκάραβο και είχε καταγγείλει ότι το πλοίο είχε σοβαρά προβλήματα.

Πρόκειται για ακόμα ένα έγκλημα της εφοπλιστικής ασυδοσίας στο οποίο συμμετείχε ενεργά και ο γνωστός, για τη δράση του, «Ελληνικός Νηογνώμονας» που παρείχε πιστοποιητικά αξιοπλοίας στο καράβι από το 1996, όταν ο ιταλικός το είχε διαγράψει από τις κλάσεις του γιατί δεν είχε κάνει τις απαραίτητες επισκευές.

Στο μεταξύ χτες, αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατέθεσε η οικογένεια τού αδικοχαμένου μάγειρα, τα οποία δε συζητήθηκαν μετά από αίτημα του δικηγόρου της πλοιοκτήτριας εταιρίας, με την αιτιολογία ότι ανέλαβε πριν μια βδομάδα την υπόθεση και δεν έχει προλάβει να τη μελετήσει! Στο δικαστήριο δεν εμφανίστηκε κανείς από την πλοιοκτήτρια εταιρία.

Ο Σπ. Κοκόλης είχε ξεμπαρκάρει από το πλοίο 18 μέρες πριν αυτό βουλιάξει, λόγω των σοβαρότατων προβλημάτων που παρουσίαζε το πλοίο. Οπως είχε καταγγείλει, το πλοίο είχε κάνει επισκευαστικές εργασίες στο Μόλο Δραπετσώνας από τις 5 έως τις 22 του Δεκέμβρη, τις οποίες και χαρακτήρισε «άρπα κόλλα», γιατί το πλοίο είχε ρωγμή (κρακ) στο Νο2 αριστερό διπύθμενο το οποίο είχαν τακτοποιήσει το Νοέμβρη με πρόχειρο μπάλωμα (επίθεμα λαμαρίνας) και το άφησαν ως είχε κατά τη διάρκεια των επισκευών!

Μετά την επισκευή και σύμφωνα με την καταγγελία, το πλοίο συνέχισε το ταξίδι του με κατεστραμμένα έμβολα και διάφορα άλλα προβλήματα και έτσι κατάφερε να φτάσει μέχρι την Τουρκία. Από εκεί άρχισαν τα προβλήματα στα Νο1 και Νο 4 διπύθμενα, τα οποία και έβαζαν νερά. Ο πλοιοκτήτης, όπως είχε δηλώσει ο Σπ. Κοκόλης, ήταν ενημερωμένος όταν το πλοίο έφτασε στον Πειραιά στο τέλος του Δεκέμβρη και το μόνο που επισκευάστηκε ήταν ένας στόφαλος. Αποτέλεσμα της εφοπλιστικής ασυδοσίας ήταν το πλοίο να βουλιάξει. Ως πλοιοκτήτρια εταιρία εμφανιζόταν η «Γκόλντεν Ντράκο», στη συνέχεια όμως έγινε διαχειρίστρια και ως πλοιοκτήτρια εμφανίστηκε η «Tepeleni Shipping».

Ο Σπ. Κοκόλης μας δήλωσε σχετικά: «Δε φτάνει που έπνιξαν τον κόσμο, τώρα "ζητούν και τα ρέστα". Τρία χρόνια έχουν περάσει και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να εξετάσει τις κατηγορίες και να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ