Σάββατο 1 Γενάρη 2000 - Κυριακή 2 Γενάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
Τροχοί
SUZUKI EV-Sport
Ηλεκτροκίνητη οδηγική απόλαυση

Την οδηγική απόλαυση και την ηλεκτροκίνηση έβαλε στόχο να συνδυάσει η Suzuki. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας αποτελεί το EV-Sport, ένα roadster με ηλεκτρικό κινητήρα και τεχνολογικές λύσεις που προέρχονται κυρίως από την εμπειρία της εταιρίας στις μοτοσικλέτες

Ενα αλουμινένιο χωροδικτύωμα στηρίζει όλα τα μηχανικά μέρη, προσφέροντας ταυτόχρονα στιβαρότητα. Το υλικό επιλέχθηκε κυρίως για το μικρό του βάρος και έχει χρησιμοποιηθεί τόσο στις αναρτήσεις (που περιλαμβάνουν διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα πίσω), όσο και στα φρένα (που είναι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω). Η εκτεταμένη χρήση του αλουμίνιου κράτησε το βάρος στα 625 κιλά, καθιστώντας το EV-Sport ελαφρύτερο από ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο αντίστοιχου μεγέθους.

Ενα roadster δεν μπορεί να κάνει συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά. Οι μηχανικοί της Suzuki δούλεψαν αρκετά στην κατανομή του βάρους, ώστε το κέντρο του να μετατοπιστεί κατά το δυνατόν χαμηλότερα. Ετσι οι συσσωρευτές έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας πίσω από τα καθίσματα, σχεδόν στο κέντρο. Στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί ένας δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας 393 κ.εκ. και αποδίδει 20 ίππους, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Ο βενζινοκινητήρας μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στους πίσω. Ο βενζινοκινητήρας μπαίνει σε λειτουργία μόνο όταν αποφορτιστούν οι μπαταρίες, δίνοντάς του έτσι ένα υβριδικό χαρακτήρα.

Για τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας, επιλέχθηκαν μεγάλης διαμέτρου τροχοί 16 ιντσών, στα στενά ελαστικά 135/55 εμπρός και 155/50 πίσω, ώστε να ελαχιστοποιείται η αντίσταση κύλισης. Για τα φώτα, αντί για ενεργοβώρες λάμπες πυρακτώσεως επιλέχθηκαν λαμπτήρες αποφόρτισης αερίου, πίσω λαμπτήρες neon και led για τα φλας.

Το EV-Sport χαρακτηρίζεται από επιθετικές γραμμές, ενώ στο εσωτερικό του διαθέτει χώρους για δύο άτομα και τις αποσκευές τους, δεσπόζει μια ψηφιακή οθόνη που έχει αντικαταστήσει τα αναλογικά όργανα. Η ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό είναι ορατή μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία, αφού όταν είναι σβηστό αναδιπλώνεται. Για να πάρει εμπρός, καθώς και να ενεργοποιηθούν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, αντί για κλειδί το EV-Sport «υπακούει» σε μια ψηφιακή κάρτα, θυμίζοντας σε όλους από πια εποχή έρχεται και πόσο κοντά είναι πια αυτή η εποχή.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ