Σε μια περίοδο που όλο και περισσότερα αυτοκίνητα «αποσύρονται» στις άκρες των δρόμων και όσα κινούνται επιβαρύνουν επώδυνα τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, τα ΕΛΠΕ δηλώνουν μέσω του διευθύνοντος συμβούλου, Γ. Κωστόπουλου, ότι «πετύχαμε ικανοποιητικά αποτελέσματα λόγω του καλύτερου διεθνούς περιβάλλοντος διύλισης, της αύξησης των τιμών του πετρελαίου, της ενδυνάμωσης του δολαρίου, καθώς και της σημαντικής προόδου στα έργα βελτίωσης αποδοτικότητας». Είναι ακριβώς οι ίδιοι λόγοι, σε συνδυασμό με την εκτίναξη της φορολόγησης των καυσίμων, που αποτελεί συνεισφορά της κυβέρνησης, για τους οποίους δεν μπορούν να πετύχουν κανένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα στον τομέα των καυσίμων τα νοικοκυριά.
Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι επιδόσεις του ομίλου το τέταρτο τρίμηνο του 2010, όπου τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 50 εκατ. ευρώ έναντι -11 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009! Εξάλλου, η εγχώρια μείωση της ζήτησης αντισταθμίστηκε αρκετά από τις εξαγωγές, επιδρώντας αρνητικά μόνο κατά 8% στις πωλήσεις του κλάδου εφοδιασμού, διύλισης και εμπορίας του ομίλου, ο οποίος εμφάνισε αύξηση κερδών EBITDA κατά 25%, στα 326 εκατ. ευρώ. Σημαντική ήταν η μείωση των EBITDA των εταιρειών λιανικής εμπορίας ΕΚΟ και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.