Παρασκευή 6 Μάη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΑΠΕΡΓΙΑ 11 ΜΑΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
Σε 24ωρη απεργία στις 11 Μάη

Κλιμάκωση με 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από τις 18 του μήνα

Με πανελλαδική 24ωρη απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 11 του Μάη και από τις 18 του Μάη 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, οι ναυτεργάτες κλιμακώνουν την πάλη τους διεκδικώντας δουλειά με πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά δικαιώματα και συνδικαλιστική εκπροσώπηση, ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και, συνολικά, ναυτιλία προς όφελος του λαού, υψώνοντας το ανάστημά τους στην ολομέτωπη επίθεση που έχουν εξαπολύσει σε βάρος τους εφοπλιστές, κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με τη στήριξη των άλλων κομμάτων της πλουτοκρατίας και του ευρωμονόδρομου, προκειμένου να τους μετατρέψουν σε φτηνούς και ανασφάλιστους.

Την απόφαση για το νέο απεργιακό αγώνα των ναυτεργατών, επέβαλαν χτες το πρωί, στη διάρκεια της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ, οι ίδιοι οι ναυτεργάτες που συγκεντρώθηκαν εκεί και τα ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) με τις παρεμβάσεις τους.

Από τους ναυτεργάτες και τους εκπροσώπους των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων, στη διάρκεια της παρέμβασης στην ΠΝΟ, αναδείχθηκε η επιτακτική ανάγκη συσπείρωσης, οργάνωσης δυνάμεων ενάντια στην πολιτική της ανταγωνιστικότητας του κεφαλαίου, δηλαδή την πολιτική που επιβάλλει στους ναυτεργάτες πολιτική επιστράτευση επειδή διεκδικούν τα αυτονόητα όπως αξιοπρεπείς μισθούς, συντάξεις και επιδόματα, την πολιτική που μετατρέπει τα πλοία σε γκέτα της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και του σύγχρονου δουλεμπορίου.

Ενδεικτική της επιθετικότητας των εφοπλιστών και πώς αυτή ενισχύεται από την αντιλαϊκή πολιτική, είναι η χτεσινή ανακοίνωση που εξέδωσε η Ενωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, δηλαδή η Ενωση των ακτοπλόων εφοπλιστών. Η Ενωση «χαιρετίζει» τον πρωθυπουργό για τις δηλώσεις του στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης του ΣΕΤΕ, σχετικά με την κατάργηση των τελών υπέρ τρίτων από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - κατάργηση που χτυπάει αλύπητα το ΝΑΤ και προσφέρει και άλλο ζεστό χρήμα στους εφοπλιστές πέρα από τα όσα κερδίζουν από τις επιδοτήσεις, τις συνεχείς, αβάσταχτες για το λαϊκό εισόδημα αυξήσεις, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια κ.λπ. και του επισημαίνει: «Η μη επίλυση όμως, των θεσμικών προβλημάτων, όπως αυτά έχουν αναφερθεί και λεπτομερώς επεξηγηθεί εγγράφως από την Ενωσή μας, ή διά πανεπιστημιακών μελετών προς τους εκάστοτε υπουργούς Ναυτιλίας, επιτείνει το μεγάλο πρόβλημα επιβίωσης της ακτοπλοΐας». Τα θεσμικά είναι η κατάργηση της υποχρεωτικής δεκάμηνης δρομολόγησης και επάνδρωσης των ακτοπλοϊκών πλοίων και έξω από τα ακτοπλοϊκά καράβια - όπως έγινε με τα κρουαζιερόπλοια οπότε έγινε νόμος ο Κανονισμός 3577/92 της ΕΕ - οι ναυτεργάτες με συγκροτημένα δικαιώματα. Ενώ στο τέλος αναμασάει τα περί «κατάρρευσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών».

ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ καλούν τους ναυτεργάτες, τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους να συμμετέχουν στην οργάνωση και περιφρούρηση του απεργιακού αγώνα και στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στον Πειραιά, στις 11 Μάη, στις 10.30 το πρωί στον Ηλεκτρικό Σταθμό.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ