Παρασκευή 19 Γενάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΣΑΚ ΔΕΕ
«Υποκριτικό ενδιαφέρον για την ολυμπιακή ιδέα»

«Η πραγματική Ολυμπιακή Ιδέα και η ουσιαστική έννοια του αθλητισμού δεν μπορεί να αποτελούν ένα συγκεκριμένο μάθημα και, μάλιστα, με ημερομηνία λήξης. Πρέπει να διαπερνούν πολλά από τα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο και ιδιαίτερα αυτό της Φυσικής Αγωγής, όχι μόνο τώρα και μέχρι το 2004, αλλά πάντα και συνέχεια». Τα παραπάνω σημειώνει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ, με αφορμή την έναρξη του προγράμματος «Ολυμπιακή Εκπαίδευση», το οποίο με τυμπανοκρουσίες προωθεί το υπουργείο Παιδείας, ενόψει της Ολυμπιάδας του 2004 και το οποίο επιφέρει και προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων.

Περιγράφοντας το πλαίσιο, μέσα στο οποίο κινείται το παραπάνω πρόγραμμα, η ΕΣΑΚ ΔΕΕ σημειώνει ότι «την εποχή της εμπορευματοποίησης του αθλητισμού και των Ολυμπιακών Αγώνων, που τα πάντα ελέγχονται και προωθούνται από το κεφάλαιο, τις πολυεθνικές εταιρίες και τα μεγάλα συμφέροντα, την εποχή που όλα αποδίδονται στους σπόνσορες και κύριο χαρακτηριστικό του επαγγελματικού αθλητισμού είναι η αναζήτηση νέων πηγών κέρδους για τα μονοπώλια, την εποχή που έχει εξοστρακιστεί η έννοια του αθλητισμού, το ΥΠΕΠΘ θέλει να μας πείσει ότι ενδιαφέρεται για την Ολυμπιακή Ιδέα και θα τη μεταδώσει στα σχολεία. Πόσο υποκριτικά αλήθεια, συνεχίζει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ, ηχούν στα αυτιά μας όλα αυτά, όταν λέγονται από μια κυβέρνηση που συμμετείχε και συμμετέχει στον πόλεμο κατά του γιουγκοσλαβικού λαού, παίρνει ενεργά μέρος στην τρομοκρατική, πολεμική δράση του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και των ΗΠΑ!»

Η ΕΣΑΚ - ΔΕΕ θεωρεί ότι «ο αθλητισμός μπορεί να συμβάλει στην ολόπλευρη σωματική και πνευματική ανάπτυξη, στον εμπλουτισμό και την τελειοποίηση της προσωπικότητας. Αποτελεί μέσο φιλίας και συνεργασίας των λαών, πεδίο οργάνωσης της άμιλλας, όχι με θηριώδεις, αλλά με τις ανθρώπινες μορφές της».

Αναφερόμενη στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τον τρόπο, με τον οποίο το υπουργείο αποφάσισε να εντάξει το πρόγραμμα αυτό στη μέση της σχολικής χρονιάς, τονίζει ότι «δημιουργεί προβλήματα στους μαθητές, αλλά και στους εκπαιδευτικούς, με τις ανακατατάξεις και την προσθήκη παραπάνω ωρών στα Δημοτικά Σχολεία, στα Γυμνάσια και την Α` τάξη σε Ενιαία Λύκεια και ΤΕΕ». Η ΕΣΑΚ - ΔΕΕ διευκρινίζει ότι «όχι μόνο δε διαφωνεί με την πρόσληψη συναδέλφων Φυσικής Αγωγής, αλλά θεωρεί ότι οι προσλήψεις πρέπει να είναι πολύ περισσότερες, με βάση τις μεγάλες - σύγχρονες - ανάγκες, να αφορούν στο διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών, μέσα από την επετηρίδα».

«Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα που εφαρμόζει το ΥΠΕΠΘ, σημειώνει η παράταξη, θεωρούμε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ανατρέψει το κανονικό σχολικό πρόγραμμα, ώστε να μην διαταραχτεί η σχολική ζωή και ο προγραμματισμός των μαθητών, των οποίων ο ελεύθερος χρόνος - αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης κι αυτό - είναι ουσιαστικά ανύπαρκτος, αλλά και των γονέων τους και, φυσικά, των εκπαιδευτικών», καταλήγει η ΕΣΑΚ - ΔΕΕ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ