Τετάρτη 9 Νοέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ
Πρεμιέρα με νέα χαράτσια διοδίων

Από πρόσφατη κινητοποίηση του ΚΚΕ με αίτημα την κατάργηση όλων των διοδίων
Από πρόσφατη κινητοποίηση του ΚΚΕ με αίτημα την κατάργηση όλων των διοδίων
Από αύριο Πέμπτη 10 Νοέμβρη και από το σταθμό που βρίσκεται στον Ιασμο Κομοτηνής, αρχίζει η λειτουργία των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό, ενώ σταδιακά μέχρι το τέλος του χρόνου θα αρχίσουν να λειτουργούν και άλλοι σταθμοί είσπραξης των χαρατσιών κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου και συγκεκριμένα στο Μαλακάσι Ιωαννίνων στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης και στα Τύρια Θεσπρωτίας. Η κυβέρνηση προχωρά στην επιβολή των διοδίων αυτών, σε μια στιγμή που η λαϊκή οικογένεια δέχεται ολομέτωπη επίθεση (ανεργία, μείωση μισθών και συντάξεων, φοροχαράτσια, ακρίβεια κ.ά.) και παρότι η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου, που στοίχισε 6.5 δισ. ευρώ, πληρώθηκε αποκλειστικά από τον ελληνικό λαό.

Οπως ανακοίνωσε χτες η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», το χαράτσι που θα πληρώνουν οι οδηγοί είναι: 2 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,40 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 5,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και λεωφορεία, και 7,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.

Σταθμοί Εξυπηρέτησης του ...κεφαλαίου!

Την ίδια στιγμή και στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, η Εγνατία οδός προχωρά σε διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), δηλαδή με «συμβάσεις παραχώρησης» και με καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών την 12η Δεκέμβρη. Αξίζει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για έργα που παραχωρούνται σε επιχειρήσεις με γνώμονα αποκλειστικά την αύξηση της κερδοφορίας τους.

Ειδικότερα οι ΣΕΑ που δημοπρατούνται είναι:

  • Ο αριστερός ΣΕΑ στη θέση Περιστέρι και οι αμφίπλευροι στη θέση Ταξιάρχης, με δικαίωμα προαίρεσης για την ανάθεση στον ίδιο ανάδοχο την ανάπτυξη και του δεξιού ΣΕΑ Περιστερίου
  • Ο αριστερός ΣΕΑ Σιάτιστας και ο δεξιός Πολυμύλου
  • Ο ΣΕΑ Ωραιοκάστρου
  • Ο αριστερός ΣΕΑ Καρβάλης.

Η μελέτη και η κατασκευή των σταθμών εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 18 μήνες, ενώ η σύμβαση παραχώρησης θα έχει διάρκεια 30 ετών. Η χρηματοδότηση των υποδομών και των υπηρεσιών θα γίνει αποκλειστικά από τον παραχωρησιούχο, ο οποίος θα καταβάλλει ποσοστό από τον κύκλο εργασιών του στην «Εγνατία Οδό».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ