Σε συνάντηση που είχε με τον υπουργό Μεταφορών πρότεινε αντί να ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει στρατηγικές συμμαχίες. Ομως και στις δύο περιπτώσεις (ιδιωτικοποίηση ή στρατηγική συμμαχία) ο σιδηρόδρομος θα λειτουργεί -ήδη συμβαίνει- με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Δηλαδή με κριτήριο το κέρδος και όχι την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών. Η πλειοψηφία της ΠΟΣ, αποδεχόμενη πλήρως το πλαίσιο που ορίζει ο καπιταλιστικός δρόμος ανάπτυξης, το μόνο που κάνει είναι να καλλιεργεί την αυταπάτη ότι είναι δυνατόν μέσω της στρατηγικής συμμαχίας να διασωθούν οι θέσεις εργασίας. Την αυταπάτη αυτή διαλύουν οι ίδιες οι εξελίξεις στο Δημόσιο, το μέτρο των διαθεσιμοτήτων και άλλοι μηχανισμοί που υπηρετούν το στόχο για χιλιάδες απολύσεις.
Η γραμμή της ταξικής συνεργασίας που τελικά σημαίνει υποταγή των εργαζομένων δεν μπορεί στο ελάχιστο να εμποδίσει την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, η εφαρμογή της οποίας θα συνεχιστεί απαρέγκλιτα όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός. Είναι γραμμή ήττας για το εργατικό κίνημα.