Καταψηφίζοντας το νομοσχέδιο ο εισηγητής του ΚΚΕ Ν. Μωραΐτης τόνισε ότι η συγκυβέρνηση βιάζεται να παραδώσει μια ώρα αρχύτερα τις μεταφορές στις μεγάλες εταιρείες προσαρμοζόμενη στις επιταγές της Ε.Ε. μέσα από την υιοθέτηση του σχετικού κανονισμού για το θέμα.
Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση, είπε, είναι η εξυπηρέτηση των των μεγάλων μεταφορικών εταιρειών, που βιάζονται να καταλάβουν και το τελευταίο μερίδιο της δουλειάς που έχει απομείνει στα χέρια των αυτοαπασχολούμενων οι οποίοι οδηγούνται στην εξόντωση.
Με το συζητούμενο νομοσχέδιο, συνέχισε, δε θα λυθούν τα προβλήματα προς όφελος των εργαζομένων αλλά αντίθετα θα επέλθει περαιτέρω μείωση των γραμμών αφού κριτήριο δρομολόγησης θα είναι εάν μια γραμμή είναι κερδοφόρα ή όχι με αποτέλεσμα ολόκληρες περιοχές να μείνουν με ελάχιστα ή λίγα δρομολόγια ενώ η περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών θα οδηγήσει στην εκτόξευση της τιμής των εισιτηρίων.
Καταλήγοντας ο Ν. Μωραΐτης τόνισε ότι το συμφέρον των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων ταυτίζεται με τη γενικότερη λαϊκή ανάγκη, για τη δημιουργία ενός ενιαίου αποκλειστικά δημόσιου φορέα συγκοινωνιών όπου οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες, τα ταξί, τα φορτηγά, οι σιδηροδρομικές, οι ακτοπλοϊκές και αεροπορικές γραμμές θα είναι λαϊκή περιουσία.