Eurokinissi |
Ετσι, για παράδειγμα, στον Πειραιά, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καταγράφεται ότι απαιτούνται ακόμα 8 δάσκαλοι, 17 εκπαιδευτικοί Εικαστικών, 5 Αγγλικών, 12 γυμναστές, 7 μουσικοί, 3 εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής, 21 άτομα προσωπικό στις μονάδες Ειδικής Αγωγής, 10 εκπαιδευτικοί για Τμήματα Υποδοχής στα σχολεία που έχουν χαρακτηριστεί Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) και 170 εκπαιδευτικοί για Παράλληλη Στήριξη.
Σοβαρά προβλήματα όμως συνεχίζουν να υπάρχουν και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπου υπάρχουν κενά ακόμα και σε βασικά ή και πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας και Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.
Ακόμα συνεχίζει να είναι βραχνάς για πολλούς μαθητές των ΕΠΑΛ το κλείσιμο, για άλλη μια χρονιά φέτος, πολλών τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων (της Β' και της Γ' ΕΠΑΛ αντίστοιχα) που βαφτίζονται ολιγομελή και δεν εγκρίνεται η λειτουργία τους, αναγκάζοντάς τους ή να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον ή να αλλάξουν ειδικότητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στον Πειραιά κλείνουν 22 τμήματα στα ΕΠΑΛ (18 ειδικοτήτων της Γ' τάξης και 4 τομείς της Β' τάξης). Σε κινητοποιήσεις ενάντια στο κλείσιμο τμημάτων βρέθηκαν τις προηγούμενες μέρες και οι μαθητές των ΕΠΑΛ της Πρέβεζας, όπου τα τελευταία 5 χρόνια οι διδασκόμενες ειδικότητες έχουν μειωθεί κατά 60%!
Αντίστοιχα προβλήματα εντοπίζονται όμως και σε Γενικά Λύκεια όπου τμήματα κατευθύνσεων είτε κλείνουν είτε συγχωνεύονται και λειτουργούν με υπερμεγέθη αριθμό μαθητών.
Στη Θήβα, όπως καταγγέλλουν χαρακτηριστικά οι Κομματικές Οργανώσεις του ΚΚΕ, «τρεις βδομάδες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, απειλούνται με κλείσιμο τα δύο τμήματα κατεύθυνσης στη Γ' Λυκείου στο Καπαρέλλι, το τμήμα Ψυκτικών και το τμήμα Οικονομίας στο ΕΠΑΛ Θήβας, το Νηπιαγωγείο Δομβραίνας - Χωστίων, ενώ δεν λειτουργούν οριστικά φέτος η Β' και η Γ' Λυκείου στη Δομβραίνα».