Σάββατο 11 Νοέμβρη 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΛΑΡΙΣΑ
Κίνδυνος - θάνατος οι σιδηροδρομικές γραμμές που διασχίζουν την πόλη!

Ευθύνες στην κυβέρνηση και τη δημοτική αρχή αποδίδει η Τομεακή Επιτροπή Λάρισας του ΚΚΕ

Από παλιότερο δυστύχημα που είχε συμβεί στη Λάρισα, όπου είχαν χάσει τη ζωή τους τρεις γυναίκες

ICON

Από παλιότερο δυστύχημα που είχε συμβεί στη Λάρισα, όπου είχαν χάσει τη ζωή τους τρεις γυναίκες
Το μεγάλο πρόβλημα που προκαλεί, επί πολλά χρόνια, η διέλευση του σιδηροδρομικού δικτύου από το κέντρο της Λάρισας αναδεικνύεται, με τραγικό τρόπο, από το νέο θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που συνέβη προχτές το απόγευμα, στη συνοικία της Νέας Σμύρνης, με θύμα ένα 10χρονο παιδί, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα πολλά άλλα που έχουν γίνει στην ίδια περιοχή, αλλά και σε άλλα σημεία της πόλης.

Αυτό επισημαίνει με ανακοίνωσή της η ΤΕ Λάρισας του ΚΚΕ, αποδίδοντας την ευθύνη στην κυβέρνηση και την Τοπική Διοίκηση που δεν λαμβάνουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, ώστε η πόλη να μη θρηνεί, συνεχώς, θύματα στις σιδηροδρομικές γραμμές.

Η ΤΕ Λάρισας σημειώνει ότι σε τμήματα αυτού του δικτύου δεν υπάρχει καν περίφραξη, ενώ κι εκεί που υπάρχει είναι διάτρητη, με τρύπες και κενά. Ταυτόχρονα, «σε κακά χάλια» είναι, κατά το πλείστον, οι υπόγειες και οι υπέργειες διαβάσεις, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται πολύ η διέλευση των πεζών και πολλοί ν' αναγκάζονται να περνούν μέσα από τις γραμμές, θέτοντας τη ζωή τους σε άμεσο κίνδυνο.

Αναφέρει, δε, συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως:

-- Την υπόγεια διάβαση πεζών που υπάρχει στο σημείο που έχασε τη ζωή του το 10χρονο Τσιγγανόπουλο, η οποία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν βρέχει γιατί συγκεντρώνονται εκεί νερά, ούτε και τα βράδια, αφού δεν διαθέτει τον απαιτούμενο φωτισμό.

-- Την υπέργεια διάβαση στο τέρμα της οδού Υψηλάντου, που είναι πολύ δύσκολο να την χρησιμοποιήσουν ιδιαίτερα όσοι έχουν κινητικά προβλήματα, αλλά και οι ηλικιωμένοι, λόγω του μεγάλου ύψους και των κατασκευαστικών προβλημάτων της.

Και η ανακοίνωση τονίζει: «Οι ευθύνες γι' αυτήν την απαράδεκτη κι επικίνδυνη κατάσταση βαρύνουν τις κυβερνήσεις, τον ΟΣΕ και την Τοπική Διοίκηση. Οι κυβερνήσεις και ο ΟΣΕ, επικαλούμενοι το "μεγάλο οικονομικό κόστος", αρνούνται την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται μέσα από το κέντρο της πόλης (ένα αίτημα που τίθεται από παλιά), αλλά και την κατασκευή των άμεσων έργων για την ασφαλή διάβαση των πεζών. Και η σημερινή δημοτική αρχή της "πρώτη φορά αριστερά" του κ. Καλογιάννη, ακολουθώντας τον "ντορό" των προηγούμενων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αδιαφορεί πλήρως και προκλητικά γι' αυτό το θανατηφόρο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την πόλη και "περί άλλα τυρβάζει".

Την υπόθεση, λοιπόν, πρέπει να πάρουν στα χέρια τους οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα της Λάρισας, διεκδικώντας, αγωνιστικά, τη λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων που αφορούν: Την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται από το κέντρο της Λάρισας. Την ολοκληρωμένη και ασφαλή περίφραξη όλου του σιδηροδρομικού δικτύου εντός της πόλης. Την ευκολότερη κι ασφαλέστερη διέλευση των πεζών από τις υπόγειες και υπέργειες διαβάσεις».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ