Κυριακή 30 Σεπτέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Νέα «Ευρωπαία Corolla»

H Corolla αποτελεί εδώ και χρόνια το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στον κόσμο. Για την Toyota αντιπροσωπεύει όχι μόνο το 1/5 των πωλήσεών της, αλλά και την εικόνα της στο μέσο αυτοκινητιστή. Η Corolla αποτελεί συνώνυμο της ιαπωνικής αξιοπιστίας και 35 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία της, βρίσκεται εμπρός στο νέο της εαυτό. Κυρίες και κύριοι, η νέα Corolla, μετά από οκτώ γενιές, πιο «Ευρωπαία» από ποτέ.

Οπως και στην περίπτωση του Yaris, η Toyota ακολούθησε το δρόμο όχι της εισαγωγής ιδεών από την Ιαπωνία αλλά της ευρωπαϊκής έμπνευσης. Η Corolla ένατης γενιάς είναι προϊόν σχεδιασμού του κέντρου της Νότιας Γαλλίας, ριζικά διαφοροποιημένη από τους προγόνους της και φιλοδοξεί να κατακτήσει την κορυφή.

Προσαρμοσμένο το σχήμα στα ζητούμενα της εποχής αποπνέει μια εικόνα στιβαρής, συμπαγούς κατασκευής, χωρίς να παραβλέπει την παράμετρο στιλ και εταιρικής ταυτότητας. Οι προβολείς, καλής ποιότητας, θυμίζουν Yaris, όπως και το λογότυπο της εταιρίας που βρίσκεται στην κορυφή της μάσκας, πολύ κοντά στο καπό. Οι προφυλακτήρες ογκώδεις, αλλά και άριστα ενσωματωμένοι φιλοξενούν τα φώτα ομίχλης. Η πίσω κολόνα φαρδιά και κεκλιμένη τονίζει την ομοιογενή αίσθηση, αποτελώντας ουσιαστικά προέκταση του ουρανού αυτοκινήτου.

Η Corolla στηριγμένη τόσα χρόνια στην αξιοπιστία της, έπρεπε να προικιστεί με ποιότητα κατασκευής τέτοια που να επιτρέπει να υπερέχει στην κατηγορία C, μια κατηγορία όπου τα ποιοτικά στάνταρ ανεβαίνουν χρόνο με το χρόνο. Η Toyota συγκρότησε γι' αυτό το λόγο μια ομάδα μελέτης, που μελετά τις μελλοντικές τάσεις του εσωτερικού. Η σημασία στη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά και η ομάδα μελετά ακόμα και τον ήχο που παράγουν οι κλειδαριές όταν κλείνουν. Λειτουργία οργάνων, διακοπτών, επενδύσεις, αίσθηση... όλα βρίσκονται κάτω από το μικροσκόπιο. Στόχος όχι μόνο να υπάρχει ποιότητα, αλλά και να γίνεται άμεσα αντιληπτή.


Με στόχους που αγγίζουν τις 800.000 πωλήσεις ανά έτος στην Ευρώπη, η Toyοta παρουσιάζει το Corolla σε πλήρη σειρά μοντέλων, περιλαμβάνοντας hatchbach, sedan, wagon και το verso - ένα συμπαγές MPV. Επίσης η Corolla αποκτά και έκδοση sport με κινητήρα 192 ίππων. Το sedan που έρχεται στη χώρα μας μάλιστα, θα εισάγεται από την Ιαπωνία στοχεύοντας να ικανοποιήσει τους συντηρητικούς αγοραστές που ταυτίζουν το «made in Japan» με την αξιοπιστία.

Οι κινητήρες με τους οποίους θα εφοδιάζεται η νέα Corolla φθάνουν τους έξι. Τέσσερις βενζίνης και δύο πετρελαίου. Οι τρεις βενζινοκινητήρες τεχνολογίας VVT-I είναι 1.400, 1.600 και 1.800 κ.εκ. και αποδίδουν 97, 110 και 135 ίππους αντίστοιχα.

Στα 1.800 κ.εκ. η Toyota εμφανίζει ένα κινητήρα τεχνολογίας VUTL-i (με μεταβλητό χρονισμό και άνοιγμα βαλβίδων), θα «φοριέται» από τη γρήγορη Corolla Τ Sport και θα διατίθεται με ένα αναβαθμισμένο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η νέα Corolla έχει μεγαλύτερο κατά 135 χιλιοστά μεταξόνιο, ενώ είναι ελαφρά ψηλότερη και φαρδύτερη από αυτή που αντικαθιστά. Στον τομέα του εξοπλισμού η Toyota αναμένεται να καινοτομήσει εφοδιάζοντας την Corolla με όργανα και συστήματα που χρησιμοποιούν τα πολυτελή Lexus. Περισσότερα για τα πακέτα εξοπλισμού και τις τιμές θα γίνουν γνωστά με τον ορισμό ημερομηνίας κυκλοφορίας του νέου μοντέλου, ημερομηνία που υπολογίζεται στις αρχές του νέου χρόνου.


ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ανάκληση αυτοκινήτων «Yaris» (2006-07-21 00:00:00.0)
Νέο ευρω-Avensis (2003-03-23 00:00:00.0)
Σπορτίφ αξεσουάρ για Toyota (2000-12-31 00:00:00.0)
RIO, νέο μικρομεσαίο KIA (2000-05-21 00:00:00.0)
Ιπποδυναμωμένη και ανανεωμένη (2000-01-23 00:00:00.0)
Σήμερα η τελευταία μέρα της έκθεσης (1998-11-29 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ