Σάββατο 18 Δεκέμβρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
Γνωρίζουμε την ιστορία μας, τιμάμε τους νεκρούς μας

Η Οργάνωση Σπουδάζουσας Αθήνας της ΚΝΕ διοργανώνει, αύριο Κυριακή, εκδρομή στα Μάρμαρα Φθιώτιδας, που θα είναι αφιερωμένη στον αγώνα του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας και στον διοικητή της 2ης Μεραρχίας του ΔΣΕ, καπετάν Διαμαντή, συνεχίζοντας μια σειρά πρωτοβουλιών, εκδηλώσεων και εκδρομών σε τόπους που δέθηκαν με ηρωικές στιγμές της ιστορίας μας, αλλά και στα πλαίσια του σημαντικού πολιτικού ανοίγματος, που πραγματοποιεί στις σχολές της Αθήνας όλο αυτό το διάστημα.

«Αποφασίσαμε να διοργανώσουμε αυτή την εκδρομή», λέει ο Αλέκος Χαλβατζής, μέλος του ΚΣ της ΚΝΕ και του Γραφείου της Οργάνωσης Σπουδάζουσας, «για να τιμήσουμε τους νεκρούς του επαναστατικού λαϊκού κινήματος, σ' έναν τόπο που δέθηκε με την πιο προωθημένη μορφή αγώνα, με την ένοπλη πάλη του λαού μας για την ελευθερία και την προκοπή του λαού και του τόπου, ενάντια στον ιμπεριαλισμό. Θα βρεθούμε στον τόπο, όπου έπεσε στη μάχη ο καπετάνιος του Δημοκρατικού Στρατού, καπετάν Διαμαντής και στόχος μας είναι να γνωρίσουμε από κοντά την ιστορία αυτού του κινήματος και να αντλήσουμε διδάγματα που αναμφισβήτητα, είναι χρήσιμα και σήμερα».

Τα πούλμαν για τα Μάρμαρα θα ξεκινήσουν στις 7 π.μ. από την πλατεία Κάνιγγος. Αφού φτάσουν στο χωριό, τα μέλη και οι φίλοι της Οργάνωσης θα πραγματοποιήσουν πορεία μέχρι το μνημείο του καπετάν Διαμαντή, όπου βετεράνοι της Αντίστασης θα μιλήσουν στους νέους για τον ηρωικό αγώνα του ΔΣΕ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει, στη συνέχεια, επιστροφή στο χωριό για φαγητό στα παραδοσιακά ταβερνάκια. Το απόγευμα θα μεταβούν στη Λαμία, όπου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση αφιερωμένη στον αγώνα του ΔΣΕ, με απαγγελίες και μουσικό πρόγραμμα και το βράδυ θα επιστρέψουν στην Αθήνα.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΘΗΝΑΣ
Συνεχίζουν αγωνιστικά και συντονισμένα

Απαντάνε  στην τρομοκρατία  και δίνουν το νέο τους αγωνιστικό ραντεβού στις 14 Γενάρη

Το σκηνικό, με τους αστυνομικούς να μπαίνουν στα σχολεία για να σπάσουν τις καταλήψεις, συνεχίστηκε και χθες, με τους μαθητές να στέκονται ακλόνητοι στον αγωνιστικό δρόμο που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν, αντιμέτωποι με την αντιδραστική αντιεκπαιδευτική «μεταρρύθμιση», που τους διώχνει από το σχολείο. Το νέο αγωνιστικό ραντεβού έχει καθοριστεί για το νέο έτος, στις 14 Γενάρη, και το διάστημα αυτό θα αξιοποιηθεί από τους αγωνιζόμενους μαθητές για τον καλύτερο συντονισμό του αγώνα.

Ετσι, χτες, στο 4ο Ενιαίο Λύκειο Αιγάλεω (πρώην Πολυκλαδικό), οκτώ αστυνομικοί, με επικεφαλής τον διοικητή ο οποίος φορούσε πολιτικά, έσπασαν με ψαλίδα την αλυσίδα και μπήκαν στο σχολείο. Ο διοικητής, σύμφωνα με παρευρισκόμενους στο χώρο του σχολείου, απείλησε τους μαθητές λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πρέπει να πιάσουν μερικούς «μπας και βάλετε μυαλό». Φέρεται να είπε επίσης, δείχνοντας την πόρτα του σχολείου, ότι η πόρτα αυτή πρέπει να είναι ανοιχτή γιατί την επόμενη φορά που θα κλείσει θα πάει τους μαθητές στο Αυτόφωρο.

Στις αντιδράσεις παρευρισκόμενων γονιών, που έλεγαν ότι αυτή η όξυνση δε βοηθά, αλλά, αντίθετα, χειροτερεύει τα πράγματα, ο διοικητής τους απάντησε ότι έχει εντολή να εφαρμόσει το νόμο της κυβέρνησης. Μιλώντας στο «Ρ», ο Ιορδ. Ναζεντιάδης, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων του σχολείου, τόνισε ότι «ο αυταρχισμός και η βία που σήμερα στρέφεται κατά των μαθητών, αύριο θα στραφεί κατά των εργαζομένων, που διεκδικούν, μεθαύριο ενάντια σε οποιονδήποτε αντιστέκεται. Γι' αυτό άμεσα χρειάζεται συστράτευση εκπαιδευτικών, γονιών, εργαζομένων στο πλευρό των παιδιών μας. Να παλέψουμε για να σταματήσει ο αυταρχικός, αντιλαϊκός, αντιεκπαιδευτικός κατήφορος της κυβέρνησης και όσων τη στηρίζουν», τόνισε.


Στην Γκράβα κατά τη διάρκεια των, «καθιερωμένων» και καθημερινών, «ντου» της αστυνομίας στο σχολικό συγκρότημά της, χτες το πρωί ασφαλίτες, οι οποίοι κατέφτασαν με αυτοκίνητο της ασφάλειας, «επισκέφτηκαν» το 21ο και 61ο ΕΛ. Οι ασφαλίτες «επιδόθηκαν», για άλλη μια φορά, σε ρόλο ανακριτή, ενώ δεν ...παρέλειψαν να απειλήσουν, όχι μόνο τους μαθητές, αλλά και τους καθηγητές των δύο σχολείων να σπάσουν την κατάληψη και να μπουν στις τάξεις για μάθημα.

Στο 4ο Λύκειο Μενιδίου που τελεί υπό κατάληψη, ύστερα από απόφαση της γενικής συνέλευσης των μαθητών, έκανε χθες την εμφάνισή του ο εισαγγελέας, που συνεπικουρούμενος από αστυνομικές δυνάμεις παρενέβη και «έσπασε» την κατάληψη. Οι μαθητές, όμως, έδωσαν την αγωνιστική τους απάντηση, καθώς το απόγευμα ξανακατέλαβαν το σχολείο τους. Πραγματοποίησαν, επίσης, πορεία διαμαρτυρίας προς τη Νομαρχία, όπου ένας «αγανακτισμένος οδηγός» έβγαλε ένα μαχαίρι, προτάσσοντάς το στους αγωνιζόμενους μαθητές. Εκείνοι τον απομόνωσαν και τον παρέδωσαν στην αστυνομία.

Συμπαραστεκόμενη στους αγωνιζόμενους μαθητές και διαμαρτυρόμενη για τα έντονα προβλήματα των σχολείων της περιοχής, η Ενωση Γονέων Μενιδίου πήρε απόφαση να κλείσει τη Δευτέρα όλα τα σχολεία και να πραγματοποιήσει στις 5.30 το απόγευμα συγκέντρωση στην πλατεία Καράβου.

Επίσης σχολεία της Φιλαδέλφειας προχώρησαν χθες σε αποκλεισμό της Εθνικής Οδού στο ύψος της Ρενό.

ΣΠΑΡΤΗ
Δεν υποχωρούμε στην τρομοκρατία

Κλειστά παραμένουν όλα τα σχολεία της Σπάρτης κι οι μαθητές της πόλης είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους παρά την έντονη τρομοκρατία από την πλευρά της εισαγγελίας και της αστυνομίας, που παίρνει απαράδεκτες και προκλητικές διαστάσεις.

Χτες το πρωί αστυνομικές δυνάμεις «άνοιξαν» την πόρτα του 1ου Ενιαίου Λυκείου και εισβάλλοντας στο σχολείο άρπαζαν τους αγωνιστές μαθητές και τους «πετούσαν έξω» με βάναυσο τρόπο. Αυτά συνέβαιναν με την παρουσία της αντεισαγγελέα, με εντολή της οποίας προχώρησαν και σε «επιλεκτικές συλλήψεις» τεσσάρων μαθητών. Οι μαθητές απαντώντας αγωνιστικά στις απαράδεκτες μεθόδους εκφοβισμού τους, πραγματοποίησαν καθιστική διαμαρτυρία έξω από το αστυνομικό τμήμα και πέτυχαν την απελευθέρωση των τεσσάρων συμμαθητών τους.

Η στάση της αστυνομίας όμως, παραμένει προκλητική. Πριν από τρεις μέρες, σε μια από τις εισβολές τους στα κατειλημμένα σχολεία - που τείνουν να γίνουν καθημερινό φαινόμενο - έφτασαν στο σημείο εντελώς απρόκλητα, να «ρίχνουν μπουνιές» σε δεκαπεντάχρονους και δεκαεξάχρονους μαθητές. Ενώ, χθες όταν μια ομάδα μαθητών έβγαινε από το κτίριο της Νομαρχίας τραγουδώντας ενάντια στην αντιμεταρρύθμιση, αντίκρισαν δυο αστυνομικούς μέσα από ένα σταθμευμένο περιπολικό να τους κάνουν άσεμνες χειρονομίες.

«Ολα αυτά που έγιναν σήμερα (σ.σ. χθες) και τις προηγούμενες μέρες, είχαν σκοπό καθαρά, την τρομοκράτηση του μαθητικού κινήματος», τονίζει ο Παναγιώτης Ανδριανός, μέλος του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων Σπάρτης και υπογραμμίζει: «εμείς από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε αγωνιστικά. Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε στην τρομοκρατία της κυβέρνησης». Αν συνεχιστούν αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά από την πλευρά της αστυνομίας και οι συλλήψεις μαθητών, οι μαθητές προσανατολίζονται σε πανλακωνική κινητοποίηση, την επόμενη βδομάδα.

ΕΣΥΝ
Χρήστες της γνώσης και όχι της εξάρτησης

Το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) εκφράζει την αλληλεγγύη του στους αγώνες των μαθητών για μόρφωση και παιδεία χωρίς ταξικές διακρίσεις και καταδικάζει έντονα, με ανακοίνωσή του, τις αντισυνταγματικές και αντιδημοκρατικές επιλογές της κυβέρνησης σε βάρος των μαθητικών κινητοποιήσεων και διεκδικήσεων.

«Διαπιστώνουμε με οργή ότι η κυβέρνηση, αφ' ενός μεν, είναι αντιαπαγορευτική και αποποινικοποιεί σταδιακά τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών, αφ' ετέρου δε, είναι απαγορευτική και ποινικοποιεί τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις των μαθητών», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Το Εθνικό Συμβούλιο υπογραμμίζει ότι τέτοιου είδους μεθοδεύσεις έχουν στόχο τη νεολαία και τη δράση της και τονίζει πως η νεολαία πρέπει να είναι «χρήστες της γνώσης και της ζωής, όχι χρήστες της εξάρτησης, του ιδεολογικού και βιολογικού θανάτου».

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΘΡΑΚΗ
Κλιμακώνουν τους αγώνες

Συνεχίζεται η διαδικασία των Γενικών Συνελεύσεων των μαθητών στα σχολεία της Μακεδονίας και της Θράκης προκειμένου να αποφασίσουν μαζικά την κλιμάκωση των αγώνων τους. Την ίδια ώρα συνεχίζεται και ο αυταρχισμός από τους μηχανισμούς καταστολής της κυβέρνησης ενώ άρχισαν να επιστρατεύονται υπάλληλοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Στη Θεσσαλονίκη οι μαθητές δυναμώνουν τις αντιδράσεις ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και στον αυταρχισμό της κυβέρνησης και επανέρχονται τη Δευτέρα με νέες καταλήψεις, μαζικές αποχές από τα μαθήματά τους και μπλόκα στους δρόμους που βρίσκονται μπροστά από τα σχολεία τους. Τον αυταρχισμό όμως ενάντια στους μαθητές κλιμακώνει και η κυβέρνηση μέσω των εκπροσώπων της, διευθυντών σχολείων, αστυνομίας, εισαγγελέων και αγανακτισμένων γονέων.

Χτες στο 2ο ΕΛ Συκεών, ο διευθυντής του σχολείου κ.Σπυρίδης με τη βοήθεια του δήμου ο οποίος έστειλε και υπαλλήλους του, έσπασε τα λουκέτα και τη σιλικόνη που είχαν τοποθετήσει οι αγωνιζόμενοι μαθητές, στις εισόδους του σχολείου και με απειλές κάλεσε τους μαθητές να μπουν στις τάξεις. Από την πλευρά τους οι μαθητές απάντησαν με καθολική αποχή από τα μαθήματα και στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποίησαν με συντριπτική πλειοψηφία αποφάσισαν τη συνέχιση της κατάληψης. Επίσης αποφάσισαν την καθαίρεση του 15μελούς του σχολείου τους που εισηγήθηκε το σταμάτημα των κινητοποιήσεων, και σε επόμενη συνέλευση θα προχωρήσουν στην εκλογή νέου 15μελούς που όπως τονίζουν οι ίδιοι «θα εκφράζει τις πραγματικές διαθέσεις των μαθητών του σχολείου».

Στην Κοζάνη οι εισαγγελείς συνεχίζουν ανεξέλεγκτοι το έργο της καταστολής του μαθητικού κινήματος. Χτες το πρωί εισαγγελέας επενέβη και έσπασε τα λουκέτα που είχαν τοποθετήσει οι μαθητές στις πόρτες προκαλώντας την οργή της μαθητικής κοινότητας που απάντησε αμέσως με αποχή από τα μαθήματα και τη διοργάνωση πορείας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης καταγγέλλοντας τη συγκεκριμένη πράξη στο λαό της περιοχής. Οι μαθητές κάλεσαν επίσης τους τοπικούς φορείς να λάβουν ανοιχτά θέση ενάντια στην πράξη Νομοθετικού περιεχομένου.

Οι μαθητές της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης απαντούν με νέες καταλήψεις των σχολικών τους κτιρίων. Ετσι καταλήψεις έχουμε σε 1ο, 2ο, 3ο, 4ο ΕΛ και στο ΤΕΕ της Αλεξανδρούπολης, σε 1ο, 2ο, 3ο, 4ο ΕΛ και σε 2ο και 3ο ΤΕΕ της Δράμας, στο Λύκειο, στο Γυμνάσιο και στο ΤΕΕ του Δοξάτου, στο 1ο ΕΛ της Κομοτηνής ενώ οι μαθητές του 4ου ΕΛ Καβάλας πραγματοποίησαν αποχή.

Στην Καλαμάτα ο Γραμματέας της ΚΝΕ

Σε σύσκεψη μελών και φίλων της ΚΝΕ στην Καλαμάτα, θα μιλήσει, μεθαύριο Δευτέρα, ο Γραμματέας του ΚΣ της ΚΝΕ, Νίκος Σοφιανός. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί στο Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας, στις 7.30 το απόγευμα και θα περιλαμβάνει, επίσης, βιντεοπροβολή και συζήτηση για την πολιτική επικαιρότητα και ιδιαίτερα τα ζητήματα της παιδείας και τις μεγάλες μαθητικές κινητοποιήσεις που αναπτύσσονται.

3ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Σε κίνδυνο η ζωή μαθητών και καθηγητών

Ερώτηση του ΚΚΕ στον υπουργό Παιδείας

Την κατάσταση που επικρατεί στο 3ο Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο Αθηνών, που βρίσκεται στην Ηλιούπολη, το οποίο είναι εξ ολοκλήρου ακατάλληλο, για να λειτουργήσει μετά και από τις συμπληρωματικές ζημιές, που έπαθε από το σεισμό της 7/9/99, καθώς και την έλλειψη μέτρων από την κυβέρνηση, αφορά η Ερώτηση που κατέθεσαν χτες στη Βουλήοι βουλευτές του ΚΚΕ, Μήτσος Κωστόπουλος και Μπάμπης Αγγουράκης προς τον υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Γεράσιμο Αρσένη.

Οι κομμουνιστές βουλευτές, περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στο συγκεκριμένο σχολικό εργαστήριο, αναφέρουν ότι «οι αίθουσες με βρύα στο δάπεδο από τα νερά που στάζουν εδώ και χρόνια από την οροφή λόγω κακής μόνωσης, με τα περισσότερα φώτα να μην ανάβουν εξαιτίας βραχυκυκλωμάτων στους πίνακες, που βρίσκονται πάνω ακριβώς από μηχανήματα που λειτουργούν με τριφασικό ρεύμα, συνθέτουν μια εικόνα που προκαλεί δέος».

«Η κατάσταση αυτή διαιωνίζεται έξι χρόνια. Το σχολείο αυτό εθεωρείτο υπόδειγμα το 1985, σήμερα όμως, καθηγητές και μαθητές μπαίνουν μέσα με δική τους ευθύνη, βάζοντας σε κίνδυνο της ζωής τους. Ο σεισμός της 7/9/99 απλώς ολοκλήρωσε το έργο των αρχικών κατασκευαστικών κακοτεχνιών και προκάλεσε ρωγμές σε κολόνες. Το παράδοξο είναι ότι ενώ η Νομαρχία χαρακτήρισε το κτίριο "κίτρινο", ο Δήμος το έβγαλε "πράσινο"», επισημαίνεται στην Ερώτηση.

Ο βουλευτές του ΚΚΕ επισημαίνουν μεταξύ άλλων ότι «η διευθύντρια του σχολείου ενημέρωσε με έγγραφό της (αρ. πρωτ. 678/24-11-99) τον ΟΣΚ, όπου εκτός όλων των άλλων, αναφέρει ότι θέτει εκτός λειτουργίας την ανατολική πτέρυγα, η οποία περιλαμβάνει τα εργαστήρια ηλεκτρονικών μηχανών και αυτοματισμών, ηλεκτρικού συστήματος αυτοκινήτων, υδραυλικών και νοσηλευτικής, μέχρι να αρχίσουν οι εργασίες επισκευής στην οροφή του κτιρίου».

Παράλληλα υπογραμμίζουν ότι «το 15μελές Συμβούλιο των μαθητών επέδωσε υπόμνημα στον ΟΣΚ και πήραν τη διαβεβαίωση ότι θα επισκεφθούν υπάλληλοι του ΟΣΚ το σχολείο, κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε ποτέ.

Πάντως, το ζήτημα είναι ότι 2.500 σπουδαστές του 1ου και 2ου ΤΕΕ και του ΙΕΚ Ηλιούπολης πραγματοποιούν στους ακατάλληλους και επικίνδυνους αυτούς χώρους, εκ περιτροπής την εργαστηριακή τους εκπαίδευση».

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Παιδείας:

«- Γιατί μέχρι σήμερα δεν πάρθηκε κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του 3ου ΣΕΚ Ηλιούπολης και τι θα γίνει άμεσα για την κατάσταση που επικρατεί και βάζει σε κίνδυνο τη ζωή των μαθητών και των καθηγητών;

- Ποια είναι η άποψη του υπουργείου για την κατάσταση του κτιρίου μετά το σεισμό της 7/9/99;

- Τι σχεδιασμός και προγραμματισμός υπάρχει γενικότερα για την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών και πού βρίσκεται η υπόθεση της μελέτης που έκανε η Νομαρχία Αθηνών και η οποία κόστισε 40 εκατομμύρια δραχμές;»

Προεκλογικά εγκαίνια σε ολοήμερα σχολεία

Σε προεκλογικές κορόνες για επέκταση του θεσμού των ολοήμερων σχολείων, επιδόθηκε ο υπουργός Παιδείας, που εγκαινίασε χτες το πρωί δύο δημοτικά ολοήμερα σχολεία στα Ανω Πετράλωνα. Πρόκειται για τα 76ο και 138ο Δημοτικά Σχολεία, τα κτίρια των οποίων είχαν πληγεί από το σεισμό του Σεπτέμβρη και λειτουργούν πλέον κανονικά, αφού επισκευάστηκαν από τον ΟΣΚ.

«Θεωρώ το ολοήμερο σχολείο τον πιο σημαντικό θεσμό της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης», είπε, προσπαθώντας, για μια ακόμα φορά, χρησιμοποιώντας ένα από τα πάγια αιτήματα των γονιών, να νομιμοποιήσει στις συνειδήσεις τη μεταρρύθμιση. Οπως είπε, ο σκοπός του ολοήμερου σχολείου «δεν είναι μόνο παιδαγωγικός. Χρειαζόμαστε το ολοήμερο δημοτικό σχολείο για να βοηθήσουμε το παιδί στις ελεύθερες ώρες του να είναι δημιουργικό, αλλά και τις εργαζόμενες μητέρες».

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, την τρίτη χρονιά εφαρμογής του θεσμού του ολοήμερου σχολείου, λειτουργούν 1.500 τμήματα δημιουργικής απασχόλησης σε 1.163 δημοτικά σχολεία. Πάντως, τα λειτουργούντα ολοήμερα σχολεία δεν ξεπερνούν τα 30, ενώ τα λεγόμενα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης χαρακτηρίζονται από γονείς και εκπαιδευτικούς ως «παιδοφυλακτήρια», αφού λειτουργούν ουσιαστικά χωρίς πρόγραμμα. Σε ό,τι αφορά τα ολοήμερα σχολεία, τα οποία το υπουργείο Παιδείας προβάλλει ιδιαίτερα ως πλευρά της «μεταρρύθμισης», καθώς βασίζονται σε αίτημα του κινήματος των γονιών για σχολείο που να ολοκληρώνει το παιδαγωγικό του έργο, ο θεσμός όπως λειτουργεί σήμερα δεν ικανοποιεί το αίτημα αυτό. Παράλληλα, χρηματοδοτούνται από το ΕΠΕΑΕΚ χωρίς να εξασφαλίζεται η χρηματοδότησή τους μετά το τέλος του προγράμματος και, όπως όλα δείχνουν, το βάρος της λειτουργίας τους θα πέσει στις πλάτες των εργαζομένων. Μάλιστα, με το νόμο 2525/97, την ευθύνη για τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων αναλαμβάνουν οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τοποθετήσεις αναπληρωτών (ονόματα)

ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΣΟΦΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡ Γ Α/ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠ Α/ΜΙΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΣΕΡΑΦΕΙΜ Δ Α/ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΒΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Γ Α/ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α/ΜΙΑΣ ΕΒΡΟΥ, ΔΕΔΕ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΑΦ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΔΕΜΕΣΤΙΧΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Α Α/ΜΙΑΣ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙ, ΔΗΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Α Α/ΜΙΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΚΑΖΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ΚΑΖΙΛΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟ Β Α/ΜΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙ, ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α Α/ΜΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΑΡΑΠΑΝΤΑΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α/ΜΙΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟ Α/ΜΙΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, ΚΟΥΤΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ Β Α/ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΛΑΒΑΝΤΣΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟ Α/ΜΙΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΛΕΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΠΑΙΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α Α/ΜΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΛΥΚΟΥΔΗ ΑΝΝΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α/ΜΙΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ, ΛΩΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΗΛΕΙΑΣ, ΜΙΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Α/ΜΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Β Α/ΜΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ Α/ΜΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ, ΝΤΟΥΡΟΥ ΕΛΕΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α/ΜΙΑΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΑΧΑΙΑΣ, , ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ Α/ΜΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Γ Α/ΜΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α/ΜΙΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ, ΠΕΠΟΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΛΟΠΙΔΑ Α Α/ΜΙΑΣ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙ, ΠΟΛΙΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α/ΜΙΑΣ ΑΧΑΙΑΣ, ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Γ Α/ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΤΣΕΡΕΠΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α/ΜΙΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ, ΤΣΙΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, ΧΑΡΩΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α/ΜΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ, ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α Α/ΜΙΑΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΧΡΥΣΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α/ΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ

ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ

ΑΣΠΙΩΤΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠ Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΒΑΛΚΑΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α ΣΕΡΡΩΝ, ΚΑΚΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Β ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ, ΜΑΡΚΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗ Β ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΝΤΑΛΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕ Α ΠΕΙΡΑΙΑ, ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΑΖΑΡΟΣ Γ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΣΑΛΑΜΑΛΕΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΔΡΕΓΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Δ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΘΥΜΙΑ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Β ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΡΧΙΜΗΔΗ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΑΓΟΡΓΙΑΝΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΟΥΚΑΣ Β ΑΘΗΝΑΣ, ΑΔΑΜΑΚΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟ Β ΠΕΙΡΑΙΑ, ΑΛΜΑΛΙΩΤΟΥ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Α ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΕΤΕΟΚΛΗΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΑΡΓΥΡΗ ΑΛΙΚΗ ΜΕΝΕΛΑΟΣ Α ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΣΤΑΥΡΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞ ΔΗΜΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΓΕΡΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α ΚΟΖΑΝΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Α ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΓΙΑΚΟΥΒΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Α ΧΙΟΥ, ΓΙΟΝΤΖΗ ΕΛΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟ Β ΚΟΖΑΝΗΣ, ΓΚΟΥΡΤΖΙΟΥΜΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥ Α ΓΡΕΒΕΝΩΝ, ΓΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΩΚΡΑΤΗΣ Β ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΔΕΛΙΓΚΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Γ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΕΥΒΟΙΑΣ, ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Α ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡ Γ ΛΕΣΒΟΥ, ΖΑΦΕΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙ Β ΛΑΡΙΣΑΣ, ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Β ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΗΛΤΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α ΞΑΝΘΗΣ, ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΣΟΦΙΑ ΑΛΕΚΟΣ Α ΦΩΚΙΔΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ ΕΥΓΕ ΣΩΤΗΡΙΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ ΦΩΚΙΔΑΣ, ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟ Α ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΟΛΓΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤ Δ ΑΧΑΙΑΣ, ΚΑΝΕΛΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ Β ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, ΚΑΠΑΚΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Β ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, ΚΑΡΑΙΣΑΡΙΔΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΑΥΛΟΣ Α ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ, ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΩΤΗΡΙΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΚΑΡΑΦΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ Β ΑΘΗΝΑΣ, ΚΑΤΣΑΡΕΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΚΙΖΙΡΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Γ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΚΙΤΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΚΟΓΚΑ ΜΑΥΡΕΤΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Α ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΟΚΚΟΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Β ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΑ ΔΙΟΝΥΣΙΟ Α ΑΧΑΙΑΣ, ΚΟΜΠΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Γ ΗΜΑΘΙΑΣ, ΚΟΥΓΙΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΧΙΟΥ, ΚΟΥΜΠΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙ Α ΧΙΟΥ, ΚΟΥΤΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Β ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΤΑΥΡΟΣ Β ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, ΚΟΥΦΑΤΖΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚ Α ΚΙΛΚΙΣ, ΚΥΡΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Β ΚΑΒΑΛΑΣ, ΚΥΡΤΑΤΑ ΡΟΥΘ ΝΙΚΗΦΟΡΟ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΦΩΝ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΚΩΣΤΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΛΑΓΟΥ ΣΟΦΙΑ ΑΡΓΥΡΙΟΣ Γ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΛΑΖΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΣ Β ΡΕΘΥΜΝΟΥ, ΛΙΤΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΚΛΕΑΝΘΗΣ Β ΑΧΑΙΑΣ, ΜΑΛΙΦΟΥΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΜΑΝΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟ Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΜΑΝΟΥΚΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Β ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΜΑΝΤΖΟΥΡΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ Γ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΜΑΝΤΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤ Ε ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΜΑΡΤΣΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Γ ΧΑΝΙΩΝ, ΜΑΥΡΙΚΗ ΑΝΝΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΜΗΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΑΡΙΣΤΟΜΕ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΜΙΧΑΛΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΜΟΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΜΟΣΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΜΠΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Β ΑΧΑΙΑΣ, ΜΠΑΚΑΤΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΜΠΑΜΠΑΝΑΡΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ ΣΙΔΕΡΗΣ Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗ Β ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΕΡΑΣΙΜΟ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΝΤΑΒΕΛΗ ΑΝΝΑ ΜΙΧΑΗΛ Β ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΝΤΑΛΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Α ΗΜΑΘΙΑΣ, ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΔΡΑΜΑΣ, ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠ Α ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΠΑΓΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Δ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΜΙΧΑΗΛ Α ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΟΡΑΣΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ Β ΣΕΡΡΩΝ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΕΡΙΚΛΗΣ Β ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΤΖΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙ Γ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΠΑΤΗΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Α ΠΕΛΛΑΣ, ΠΑΤΣΙΑΜΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΟΣ Α ΚΑΒΑΛΑΣ, ΠΕΡΓΑΝΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤ Β ΑΘΗΝΑΣ, ΠΡΟΥΣΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙ Α ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΡΑΠΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ, ΡΗΓΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΓΗΣΙΛΑΟ Β ΑΘΗΝΑΣ, ΡΟΜΠΟΚΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Β ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΦΑΚΙΑΝΟΥ ΑΣΗΜΩ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Β ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, ΤΖΑΝΙΔΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟ Β ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΤΖΗΜΟΥΡΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Α ΚΟΖΑΝΗΣ, ΤΖΙΜΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡ Α ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ, ΤΖΙΟΤΖΙΟΥ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Β ΛΑΡΙΣΑΣ, ΤΖΙΩΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΤΟΜΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤ Γ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΤΣΙΑΜΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΔΑΜ Α ΡΕΘΥΜΝΟΥ, ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΗΛΙΑΣ Β ΚΑΒΑΛΑΣ, ΤΣΙΠΛΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΧΑΛΚΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΟΠΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α ΑΧΑΙΑΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΤΙΑΔΗ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΧΑΡΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΥΡΜΑΤΕΝΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΨΑΡΡΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΑΘΗΝΑΣ

ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

ΜΑΛΛΙΑΚΑΣ ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ ΑΘΗΝΑΣ

ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΚΡΟΥΣΟΥΛΟΥΔΗ ΠΛΟΥΜΙΤΣΑ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Β ΛΕΣΒΟΥ, ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Α ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΤΟΥΛΑΔΕΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Α ΧΙΟΥ, ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΑΦΕΝΤΟΥΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ Α ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΒΑΡΔΑΚΑ ΕΛΕΝΗ ΧΑΡΙΣΙΟΣ Δ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Α ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΒΟΥΛΤΣΙΔΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΓΕΩΡΓΑΝΤΙΔΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ ΗΛΕΙΑΣ, ΚΑΡΑΓΚΙΑΟΥΡΗ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Α ΞΑΝΘΗΣ, ΚΟΚΟΤΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΟ Γ ΗΛΕΙΑΣ, ΚΟΥΤΣΟΥ ΜΕΡΣΙΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟ Δ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΝΤΕΝΙΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΘΑΛΕΙΑ ΝΙΚΗΤΑΣ Α ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΑΓΙΑΝΤΖΑ ΘΩΜΑΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟ Γ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΑΧΑΙΑΣ, ΠΕΤΡΑΚΑΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ Β ΑΘΗΝΑΣ, ΤΖΙΦΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΗΣ Α ΠΕΙΡΑΙΑ, ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛ Γ ΡΟΔΟΠΗΣ

«Ενδιαφέρον» χειραγώγησης της Νέας γενιάς

Ευαισθητοποιήθηκαν ξαφνικά οι κυβερνήσεις των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και στέλνουν τους αρμόδιους για θέματα νεολαίας υπουργούς τους να συσκεφθούν για να καθορίσουν «Τα Βήματα της Νεολαίας στη νέα Χιλιετία»!

Μ' αυτό το θέμα πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται αύριο στο Βελιγράδι η Β' Σύνοδος Υπουργών Νεολαίας ΝΑ Ευρώπης, στην οποία την Ελλάδα εκπροσωπεί ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς, Πέτρος Σφηκάκης και η Εκτελεστική Επιτροπή του λεγόμενου Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας. Και μόνο αυτό είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς σε ποια κατεύθυνση προσανατολίζεται το «ενδιαφέρον» των κυβερνήσεων για τη νέα γενιά.

Είναι γνωστό ότι η άρχουσα τάξη και οι εκπρόσωποί της σε κάθε χώρα, κόπτονται για τη χειραγώγηση της νέας γενιάς και στην Ελλάδα αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο, αφού τη στιγμή που τα νιάτα βρίσκονται στους δρόμους διεκδικώντας δημόσια και δωρεάν μόρφωση και δουλιά για όλους, η κυβέρνηση τους στέλνει την αστυνομία και τους εισαγγελείς. Φυσικά, οι «εκπρόσωποι της Ελλάδας» σ' αυτή τη σύνοδο ούτε στο ελάχιστο δε διαφοροποιούνται από αυτή τη γραμμή. Μπορούμε λοιπόν εύκολα να καταλάβουμε πού στρέφονται τα σχέδια των κυβερνήσεων για τη νεολαία, που θα συζητηθούν στην εν λόγο συνάντηση.

ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ»
Πολλαπλασίασε την αποτυχία στους μαθητές Α` και Β` Λυκείου

Ερευνα του ΕΣΥΠ δείχνει διπλασιασμό της αποτυχίας στην Α` Λυκείου και δεκαπλασιασμό στη Β` Λυκείου στις εξετάσεις του 1999, σε σχέση με πέρσι

Διπλασίασε το ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις στην Α` Λυκείου και δεκαπλασσίασε το αντίστοιχο ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις της Β` Λυκείου η «μεταρρύθμιση», όπως προκύπτει από έρευνα του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και του Τμήματος Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθήνας. Η έρευνα, παρόλο που γίνεται από ένα όργανο όπως το ΕΣΥΠ, έρχεται να αποδείξει την ταξική διάσταση της «μεταρρύθμισης» και να δικαιώσει και τους αγώνες των μαθητών.

Η έρευνα στηρίχτηκε σε 400 ερωτηματολόγια που στάλθηκαν στο σύνολο των 1.370 Λυκείων της χώρας και αντιπροσωπεύει το 30% του συνολικού πληθυσμού. Αφορά ειδικότερα τους μαθητές της Α' και Β' Λυκείου που πήραν μέρος στις εξετάσεις του Ιουνίου.

Οπως προκύπτει από τα στοιχεία, το ποσοστό αποτυχίας για τους μαθητές της Α' Λυκείου στις εξετάσεις του Ιουνίου 1999 έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το περσινό ποσοστό. Οπως επισημαίνεται, αν στο φετινό ποσοστό συνεκτιμηθούν και οι μαθητές που έμειναν στην Α' Λυκείου από άλλες αιτίες (π.χ. λόγω απουσιών), τότε η διαφορά μεταξύ των δύο μεγεθών γίνεται ακόμα μεγαλύτερη.

Το αντίστοιχο ποσοστό αποτυχίας για τη Β' Λυκείου είναι περίπου δεκαπλάσιο από το περσινό και σύμφωνα με τους ερευνητές, ειδικότερα για τους μαθητές της Β' Λυκείου υπήρξε φέτος η δυνατότητα να επανεξεταστούν το Σεπτέμβρη, επομένως το υψηλό ποσοστό αποτυχίας πρέπει να έχει μειωθεί. Η πλειοψηφία των μαθητών Β' Λυκείου προήχθη με χαμηλό μέσο όρο βαθμολογίας (10 έως 15).

Οι ταξικές διακρίσεις στην πράξη

Η απόδοση των μαθητών των Ιδιωτικών Λυκείων, τόσο για την Α' όσο και για τη Β' Λυκείου, είναι εμφανώς καλύτερη από αυτή των μαθητών των Δημοσίων και Εκκλησσιαστικών Σχολείων. Οπως διαπιστώνεται, στη Β' Λυκείου μόλις το 2,2% των μαθητών που εξετάστηκαν πέτυχαν μέσο όρο βαθμολογίας 19 και άνω. Αντίθετα, η πλειοψηφία των μαθητών (41,7%) είχε σχετικά χαμηλό μέσο όρο βαθμολογίας από 10 έως 15. Το 26% περίπου των μαθητών πέτυχε αρκετά καλή μέση βαθμολογία, από 15 έως 19. Οι μαθητές που είχαν μέσο όρο κάτω από τη βάση 10 αντιπροσωπεύουν το 30,2% των μαθητών που διαγωνίστηκαν, ποσοστό εξαιρετικά υψηλό. Από αυτούς περίπου το 3% του συνόλου των εξεταζομένων προήχθησαν εκμεταλλευόμενοι τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του νόμου για μαθητές με μέσο όρο 9 έως 10, ενώ το 27.3% του συνόλου των εξεταζομένων παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση το Σεπτέμβρη.

Επίσης παρατηρείται ότι το ποσοστό απορριφθέντων μαθητών της Α' Λυκείου στα ιδιωτικά λύκεια είναι μόλις 0.5%.

Κατά τη σύγκριση των μαθητών Δημοσίων και Ιδιωτικών Σχολείων, προέκυψε πως οι μαθητές των ιδιωτικών είχαν καλύτερες επιδόσεις στις εξετάσεις, αποδεικνύοντας την πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Μόλις το 10,9% των εξετασθέντων στα ιδιωτικά σχολεία είχαν μέσο όρο βαθμολογίας μικρότερο από 10 (από τους οποίους το 1,9% προήχθη), ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα δημοσια λύκεια ήταν 30,6% (από τους οποίους το 3% περίπου προήχθη). Επίσης το 42,9% των εξετασθέντων μαθητών στα ιδιωτικά πέτυχαν μέσο όρο βαθμολογίας 15 έως 19, έναντι μόνο 25,5% των μαθητών δημοσίων σχολείων. Οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι αν αυτή η τάση μεγαλύτερης βαθμολογίας στα ιδιωτικά σχολεία παρατηρηθεί και στις εξετάσεις της Γ' Λυκείου, οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων θα έχουν πολύ μεγαλύτερη επιτυχία στις σχολές μεγάλης ζήτησης, οι οποίες απαιτούν υψηλές βαθμολογίες.

Η απόδοση των μαθητών φαίνεται ανάλογη του μεγέθους του σχολείου τους και για τις δύο τάξεις. Σχολεία με μεγάλο αριθμό μαθητών παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών. Οπως επισημαίνεται, σχολεία με λίγους μαθητές συνήθως βρίσκονται σε χωριά ή κωμοπόλεις της υπαίθρου, «μεσαία» σχολεία σε επαρχιακές πόλεις και μεγάλα σχολικά συγκροτήματα στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το 46% των εξεταζομένων μαθητών σε μικρά σχολεία είχαν μέσο όρο κάτω από τη βάση (με το 45,1% να παραπέμπεται σε επανεξέταση), το αντίστοιχο ποσοστό των μεγάλων σχολείων ήταν 24,8% (με μόλις το 21,9% να παραπέμπεται).

Ενοχλημένο από τη δημοσίευση της έρευνας το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας, από τους πρωτεργάτες της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, με ανακοίνωσή του επιχείρησε χτες να απαντήσει στην έρευνα του ΕΣΥΠ με λαθροχειρίες και μαγείρεμα στοιχείων. Σύμφωνα λοιπόν με το ΚΕΕ, το ποσοστό των μαθητών της Α' Λυκείου που απορρίφθηκαν τον Ιούνιο είναι 13,1%, το οποίο είναι μικρότερο από το μισό του ποσοστού των μαθητών που τον Ιούνιο του 1998 απορρίφθηκαν ή παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση το Σεπτέμβρη (27,1%). Βέβαια, το ΚΕΕ δεν συνυπολογίζει το μεγάλο αριθμό μαθητών που δεν έφτασαν καν να δώσουν εξετάσεις και εγκατέλειψαν το λύκειο για τα ΤΕΕ. Για τη Β' τάξη του ενιαίου λυκείου το ΚΕΕ υποστηρίζει ότι το ποσοστό απόρριψης είναι 17% και όχι 27%, συνυπολογίζοντας το ποσοστό εκείνων που πέρασαν στις εξετάσεις το Σεπτέμβρη, λόγω της ευνοϊκής διατήρησης του θεσμού των μετεξεταστέων που έγινε μόνο για φέτος.

Παράσταση των ΤΕΙ στη σύνοδο των προέδρων

Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Σπουδαστικών Συλλόγων των ΤΕΙ καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στη σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ που πραγματοποιείται τη Δευτέρα 20 του Δεκέμβρη στο Ζάππειο Μέγαρο, και θα συζητηθούν θεσμικά και οικονομικά ζητήματα. Στις 11 πμ θα δοθεί συνέντευξη Τύπου των προέδρων των ΤΕΙ.

Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα για την παράσταση διαμαρτυρίας έχουν πάρει απόφαση συμμετοχής οι σύλλογοι της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας Πρόνοιας και της Σχολής Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών.

23ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικίνδυνο για τους μαθητές, αντιδρούν οι γονείς

Η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το 23ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης επανέρχεται στην επικαιρότητα μετά το ατύχημα που συνέβη το πρωί της Πέμπτης στους χώρους του, με αποτέλεσμα το σοβαρό τραυματισμό μαθητή, ο οποίος συνεχίζει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Γ.Γεννηματάς», εκτός κινδύνου.

Εδώ και χρόνια ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι εκπαιδευτικοί του 23ου και 104ου Δημοτικών Σχολείων που συστεγάζονται, απαιτούν να κατεδαφιστεί το συγκεκριμένο κτίριο και να ανεγερθεί καινούριο διδακτήριο. Το συγκεκριμένο κτίριο είναι ένα από τα προσωρινώς προκατασκευασμένα που είχαν στηθεί στη Θεσσαλονίκη μετά τους σεισμούς του 1978. Οι γονείς ζητούν τη μεταστέγαση των δύο σχολείων ώστε να αντικατασταθούν οι πλάκες αμιάντου με τούβλα, και να αποκατασταθούν τα προβλήματα στις τουαλέτες, τη στέγη, τα εσωτερικά κάγκελα στις σκάλες και κάθε άλλο πρόβλημα που υπάρχει στο κτίριο.

Οι γονείς, στις 14 του Σεπτέμβρη του 1999 με εξώδικη πρόσκληση είχαν καταστήσει υπεύθυνους τον νομάρχη Θεσσαλονίκης και τον προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χρήστου Σηληγάρη, για οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί στα παιδιά τους εντός του χώρου των σχολείων, αφού προηγουμένως οι αρμόδιοι της Πολεοδομίας και της Διεύθυνσης Υγιεινής Θεσσαλονίκης μετά από σχετικούς ελέγχους είχαν κρίνει ακατάλληλες τις σχολικές εγκαταστάσεις.

Ο μικρός μαθητής, ο οποίος έκανε τσουλήθρα στα κάγκελα της εσωτερικής σκάλας του κτιρίου, γλίστρησε και έπεσε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά. Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο με κατάγματα στο κεφάλι και στο χέρι και ρήξη ύπατος.

Τοποθετήσεις αναπληρωτών

Ανακοινώθηκαν χτες από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πρόκειται για 37 καθηγητές Φυσικής Αγωγής για τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 135 καθηγητές για τις ανάγκες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τους υποψηφίους του ενιαίου πίνακα του άρθρου 138 του Ν.2525/97. Επίσης, σύμφωνα με το υπουργείο, με σχετική απόφαση κατανέμονται 215 πιστώσεις στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών από τους πίνακες διοριστέων του Ν.1566/85 και τους πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Πάντως τα κενά θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία της ΔΟΕ, τα κενά μόνο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ξεπερνούν τα 1.700.

Οσοι προσλαμβάνονται, οφείλουν σύμφωνα με το υπουργείο να παρουσιαστούν στις αρμόδιες διευθύνσεις από 20 έως 24 Δεκέμβρη 1999, αφού πρώτα ενημερωθούν για την περιοχή πρόσληψής τους. Παραθέτουμε παρακάτω τα ονόματα όσων προσλαμβάνονται:



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ