ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 4 Οχτώβρη 2006
Σελ. /32
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Νέο συλλαλητήριο αύριο στην Αθήνα

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών με τους εργαζόμενους. Σε μαζική συμμετοχή στην αυριανή συγκέντρωση στις 11.30 στα Προπύλαια καλούν οι ταξικές δυνάμεις

Στους δρόμους για την Παιδεία βγαίνουν αύριο με νέο συλλαλητήριο εκπαιδευτικοί μαζί με εργαζόμενους στο δημόσιο απαντώντας στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, στην αδιαλλαξία και στον αυταρχισμό της κυβέρνησης η οποία εμμένει στην πολιτική της λιτότητας, της ιδιωτικοποίησης, υποβάθμισης και όξυνσης των ταξικών φραγμών στη μόρφωση. Σε μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση στις 11.30 το μεσημέρι της Πέμπτης στα Προπύλαια καλεί τους εργαζόμενους το ΠΑΜΕ.

Με γενικές συνελεύσεις οι δάσκαλοι κι οι νηπιαγωγοί αποφασίζουν την Παρασκευή για την παραπέρα πορεία των κινητοποιήσεών τους, κι αντίστοιχα οι καθηγητές προχωρούν σε γενικές συνελεύσεις αύριο Πέμπτη και την Παρασκευή. Στο πλαίσιο των απεργιακών κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών, χτες πραγματοποιήθηκε στα Προπύλαια συναυλία με γνωστούς καλλιτέχνες.

Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας αποφάσισε χτες η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, ύστερα από την πρόταση που κατέθεσε από την περασμένη Παρασκευή η «Ταξική Δημοσιοϋπαλληλική Συσπείρωση» (ΤΑΔΗΣΥ), προκειμένου οι δημόσιοι υπάλληλοι να συμμετέχουν στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και να εκφράσουν έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των συναδέλφων τους εκπαιδευτικών. Οι ταξικές δυνάμεις καλούν τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συμμετέχουν στο αυριανό συλλαλητήριο στα Προπύλαια με το πλαίσιο του ΠΑΜΕ.

Τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 π.μ. πραγματοποιούν αύριο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί.

Σε άλλες πόλεις

Απεργιακές συγκεντρώσεις και μαχητικές πορείες πραγματοποίησαν χτες οι εκπαιδευτικοί και σε άλλες πόλεις.

Στη Λάρισα, από το βήμα της συγκέντρωσης που έγινε στην πλατεία Ταχυδρομείου, μετέφεραν μήνυμα αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών, ο Θ. Βάιος, γραμματέας του Εργατικού Κέντρου και ο Δ. Γκούνης, πρόεδρος της Ενωσης Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στους απεργούς που συμμετείχαν στη συγκέντρωση, η στάση των παρατάξεων ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στη διοίκηση της ΕΛΜΕ Λάρισας, οι οποίες, όπως καταγγέλλει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, «ενώ δέχτηκαν να μιλήσει στη συγκέντρωση και εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, αργά το βράδυ της Δευτέρας κι ενώ όλα είχαν προγραμματιστεί, ανερυθρίαστα δήλωσαν ότι το ΠΑΜΕ δε μιλά στην κοινή συγκέντρωση».

Στο Βόλο, εκπαιδευτικοί και μαθητές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ελευθερίας και ακολούθησε δυναμική πορεία στους δρόμους της πόλης. Στα Τρίκαλα, η συγκέντρωση έγινε στην πλατεία Ρήγα Φεραίου και στην Καρδίτσα στο Εργατικό Κέντρο. Οι εκπαιδευτικοί στις θεσσαλικές πρωτεύουσες ανανέωσαν, για αύριο, το αγωνιστικό ραντεβού τους, με νέες συγκεντρώσεις.

Δυναμική κινητοποίηση από δασκάλους, καθηγητές και φοιτητές πραγματοποιήθηκε το πρωί στα Γιάννενα. Συμμετείχαν και οι εργαζόμενες των βρεφονηπιακών σταθμών της πόλης, οι οποίες διεκδικούν κατάργηση των τροφείων στους παιδικούς σταθμούς, ενιαία προσχολική αγωγή, καταβολή του πριμ παραγωγικότητας, προσλήψεις προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες σύγχρονες ανάγκες των εργατικών λαϊκών οικογενειών. Στη συγκέντρωση συμμετείχε μεταξύ άλλων και ο υποψήφιος νομάρχης και πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων, Χρήστος Μεντής ο οποίος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό.

Συγκέντρωση δασκάλων και καθηγητών έγινε το απόγευμα και στην Πάτρα.

Στο Βαθύ Σάμου, στη συγκέντρωση συμμετείχαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς, δημόσιοι υπάλληλοι (που έκαναν στάση εργασίας), γονείς και μαθητές. Πάνω από 10 χρόνια είχε να δει η Σάμος τέτοιες συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών, σημειώνουν κάτοικοι του νησιού και σ' αυτό συμβάλλει και η δημιουργία απεργιακής επιτροπής στους δασκάλους που καθημερινά κάνει εξορμήσεις ενημέρωσης στα σχολεία, σε γονείς και κηδεμόνες. Χτες έγινε πορεία στο εμπορικό κέντρο της πόλης που κατέληξε στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Κυριάρχησαν τα συνθήματα για «μέτωπο Παιδείας με όλο το λαό, για ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολειό».

ΤΑΞΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ - ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ
Μαζικά σήμερα στο υπουργείο Παιδείας

Συμπαράσταση στον αγώνα των εκπαιδευτικών με παράσταση διαμαρτυρίας στη 1 μ.μ. Στη Θεσσαλονίκη, στις 12 το μεσημέρι, στο υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης

Συμβάλλοντας με τον πιο αποτελεσματικό στη διεύρυνση της έμπρακτης αλληλεγγύης στους απεργούς εκπαιδευτικούς και αναδεικνύοντας σαν υπόθεση πρώτα και κύρια της εργατικής τάξης την πάλη για ενιαία, δημόσια, δωρεάν Παιδεία, που θα υπηρετεί τις πραγματικές λαϊκές ανάγκες, εφτά Ομοσπονδίες που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, μαζί με ταξικά συνδικάτα της Αθήνας πραγματοποιούν σήμερα στη 1 μ.μ. παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας.

Στην κινητοποίηση καλούν η Ομοσπονδία Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λογιστών (ΠΟΛ), η Ομοσπονδία Εργατοϋπαλλήλων Κλωστοϋφαντουργίας Ιματισμού και Δέρματος Ελλάδας (ΟΕΚΙΔΕ), η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Γάλακτος - Τροφίμων και Ποτών, η Ομοσπονδία Εργαζομένων Φαρμακευτικών και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας (ΟΕΦΣΕΕ), η Ομοσπονδία Συλλόγων Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων Ελλάδας (ΟΣΝΙΕ) και η Ομοσπονδία Μισθωτών Τύπου και Βιομηχανίας Χάρτου. Επίσης, τα σωματεία Εμποροϋπαλλήλων, Μετάλλου, Τροφίμων και Ποτών, Επισιτισμού - Τουρισμού και το Συντονιστικό των Εργαζομένων στους ΟΤΑ.

Οι ταξικές Ομοσπονδίες, στην κοινή τους ανακοίνωση, τάσσονται στο πλευρό των αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών, απαιτούν την οικονομική και εκπαιδευτική τους αναβάθμιση και δηλώνουν ότι η απάντηση βρίσκεται στον ενιαίο και ενωμένο ταξικό αγώνα.

  • Σε αντίστοιχη διαμαρτυρία προχωρούν σήμερα και εκπαιδευτικοί, συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, πρόεδροι και συνδικαλιστές εργατικών σωματείων στη Θεσσαλονίκη, με πρωτοβουλία της τοπικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ. Το αγωνιστικό ραντεβού είναι στις 12 το μεσημέρι, έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης.
ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Η κυβέρνηση δεν έχει άλλοθι

Συνάντηση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ με εκπροσώπους της ΔΟΕ

Από τη συνάντηση Αλ. Παπαρήγα - εκπροσώπων της ΔΟΕ
Από τη συνάντηση Αλ. Παπαρήγα - εκπροσώπων της ΔΟΕ
Με αντιπροσωπεία του ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) συναντήθηκε χτες το μεσημέρι στον Περισσό η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα. Κατά τη συνάντηση εκφράστηκε η συμπαράσταση του ΚΚΕ στα αιτήματα των εκπαιδευτικών για οικονομική αναβάθμιση και τονίστηκε η ανάγκη μέσα από τον αγώνα τους να αναδειχτούν τα μεγάλα ζητήματα της Παιδείας. Παράλληλα, έγινε αναφορά και σε εκείνα τα μέτρα που βρίσκονται μπροστά τους, όπως η «αποκέντρωση» και το σταδιακό πέρασμα της εκπαίδευσης στους δήμους, κάτι που πρωτοδιατυπώθηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τώρα επανέρχεται.

Μετά τη συνάντηση η Αλέκα Παπαρήγα δήλωσε:

«Αν η κυβέρνηση είχε πραγματικά προτεραιότητά της την Παιδεία, τότε δε θα τολμούσε να χρησιμοποιήσει το επιχείρημα ότι δεν αντέχει η οικονομία για να δοθούν αυξήσεις στους δασκάλους, γενικότερα στους εκπαιδευτικούς και να υπάρξει ουσιαστική χρηματοδοτική στήριξη της Παιδείας.

Δε θα τολμούσε να χρησιμοποιήσει τα ΜΑΤ και τις σιδηρογροθιές στις διαδηλώσεις. Μπορεί να κληρονόμησε χάλια στην Παιδεία, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθί της για να συνεχίζει και επαυξάνει αυτή την πολιτική».

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του ΔΣ της ΔΟΕ δήλωσαν μετά τη συνάντηση ότι η βάση του κλάδου θα αποφασίσει για την πορεία των κινητοποιήσεων, ενώ καταδίκασαν τη χρήση βίας και τις δηλώσεις συνδικαλιστή της αστυνομίας ενάντια στους εκπαιδευτικούς, σημειώνοντας ότι οι εκπαιδευτικοί περιφρουρούν τον αγώνα τους.

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Πλαίσιο μάχης και σύγκρουσης

Οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ απευθύνονται προς τους συναγωνιστές συναδέλφους τους για το ζήτημα του προσανατολισμού και του περιεχομένου του αγώνα τους και τους καλούν να δώσουν τη μάχη για την αλλαγή του διαχειριστικού πλαισίου των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών.

Στη βάση αυτή το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, απευθυνόμενο σε κάθε δάσκαλο, νηπιαγωγό, καθηγητή, σε όποιο χώρο κι αν εργάζεται, σημειώνει:

«Συναγωνιστή, συναγωνίστρια σου κρύβουν ότι:

  • Μια σειρά από αντιδραστικά μέτρα (ευέλικτη ή ελεύθερη ζώνη, ευρωπαϊκά προγράμματα, προτάσεις ΕΣΥΠ) οικοδομούν μεθοδικά το ευέλικτο μοντέλο σχολείου. Μεγάλο μέρος των σχολικών προγραμμάτων θα προσδιορίζεται και θα χρηματοδοτείται από τις επιχειρήσεις, τις οικονομικές δραστηριότητες των σχολείων, τις τσέπες των γονιών και την τοπική αυτοδιοίκηση. Με τη λεγόμενη αποκέντρωση, που θα ακολουθήσει, επιδιώκουν τη βαθύτερη ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων και την πρόσδεσή τους στις απαιτήσεις της "αγοράς".
  • Το διπλό ανισότιμο σχολικό δίκτυο αναπαράγεται ενισχυμένο (ΓΕΛ - ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ) με στόχο τη μαζικοποίηση του υποβαθμισμένου τεχνικοεπαγγελματικού σκέλους του. Οι διάχυτες προτάσεις της ΟΛΜΕ για αναβάθμιση της ΤΕΕ, για κατάργηση και ταυτόχρονα πρόσβαση των ΕΠΑΣ στην τριτοβάθμια, δεν πατούν στο έδαφος, αντίθετα συντηρούν το διπλό ταξικό κύκλωμα και προσπαθούν να επαναφέρουν τα ΤΕΕ μέσα στα ΕΠΑΛ. Συμβάλλουν στην ταξική πολυτυπία και πολυδιαβάθμιση των σχολείων. Τόσο αυτές όσο και το γενικό και αόριστο αίτημα για 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση δεν αφήνουν καμιά προοπτική για ενιαίο σχολείο, ούτε βέβαια η αποκέντρωση και οι ευέλικτες ζώνες μπορούν να οδηγήσουν σε ενιαία εκπαίδευση.
  • Ενισχύονται οι ταξικοί φραγμοί και η πρόωρη ταξική επιλογή και με τον πολλαπλασιασμό των εξετάσεων από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο (Ε΄, Στ΄ Δημοτικού, διαγνωστικές, περιφερειακές, πανελλαδικές, εικονικές κ.ά.)
  • Τα νέα βιβλία και προγράμματα με τη φανταχτερή τους αμφίεση (προϊόν ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) επιχειρούν να συγκαλύψουν τη σχεδιασμένη επίθεση του μεγάλου κεφαλαίου για τη διάλυση της σκέψης των μαθητών, ενώ τους προετοιμάζουν συστηματικά να γίνουν σφάγια στο βωμό της διά βίου κατάρτισης - ψευτοαπασχόλησης, ενός ακόμη πιο σκληρού συστήματος εκμετάλλευσης, που όχι μόνο θα το αποδέχονται, αλλά θα το στηρίζουν ενεργά.
  • Η αυτοαξιολόγηση είναι το θεμέλιο για τη συνολική επιχείρηση ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και ότι πρέπει να αρνηθείς να αυτομαστιγώνεσαι, να αυτοαξιολογείς το σχολείο και να φακελώνεις αξιολογητικά τους μαθητές σου.
  • Η αποκέντρωση σε μετατρέπει σε δημοδιδάσκαλο, που θα εκλιπαρεί με μιαν αίτηση στο χέρι τις τοπικές αρχές να τον συμπεριλάβουν σε μια λίστα αναμονής για λίγους μήνες δουλιάς. Ετσι, αντί να προτείνουν επαναφορά μιας ανανεωμένης ενιαίας επετηρίδας, σε όλους τους τόνους φωνάζουν για μαζικούς διορισμούς, χωρίς να μας λένε πώς αυτοί θα γίνουν μέσα στη δίνη των εργασιακών ανατροπών.
  • Η επέκταση του ωραρίου σου πέρα από το κατακτημένο είναι στους σχεδιασμούς τους για λιγότερους διορισμούς και εργασιακές σχέσεις - λάστιχο. Σε θέλουν να γίνεις θεματοφύλακας του συστήματος και μάνατζερ του σχολικού εμπορεύματος».
«ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Συναντά δυσκολίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο...

Στα πλαίσια του στημένου διαλόγου που κάνει η Μ. Γιαννάκου για να περάσει τις αντιδραστικές αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση, επιστράτευσε και τον πρόεδρο της «Ευρωπαϊκής Αρχής Αξιολόγησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης», Π. Γουίλιαμς, αλλά αυτός... «άδειασε» την επιχειρηματολογία της υπουργού.

Η Μ. Γιαννάκου ισχυρίζεται σε κάθε ευκαιρία ότι πρέπει η «αξιολόγηση» των πανεπιστημίων να προχωρήσει, γιατί από το 2010 θα ισχύει πανευρωπαϊκό σύστημα αξιολόγησης από το οποίο θα απουσιάζει η χώρα μας. Ομως, ο Ευρωπαίος αξιωματούχος αναγνωρίζοντας από την εμπειρία του τη δυσκολία να προχωρήσουν αυτές οι αντιδραστικές αλλαγές είπε, μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ισχύσει από το 2010 κοινό σύστημα αξιολόγησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα επόμενα 10 με 15 χρόνια, είπε, θα είναι αφιερωμένα στη διαβούλευση που θα αφορά κυρίως την εθνική συγκρότηση της ανώτατης εκπαίδευσης. Μάλιστα, προχώρησε ακόμα πιο πέρα λέγοντας ότι δεν υπάρχει και δεν πρέπει να υπάρχει «πανευρωπαϊκό σύστημα αξιολόγησης» αφού κάτι τέτοιο είναι δύσκολο και ίσως άστοχο. Το να υπάρχει, τόνισε, «κοινό καλούπι» είναι πολύ απομακρυσμένο ως σενάριο.

ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Αγωνιστικές διεργασίες στους μαθητές

«Αγωνιζόμαστε μαζί με τους καθηγητές μας, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους, γιατί η Παιδεία είναι υπόθεση όλων μας. Θέλουμε ένα άλλο σχολείο, δημόσιο και δωρεάν, χωρίς φροντιστήρια. Ενα 12χρονο ενιαίο βασικό υποχρεωτικό σχολείο για όλους μέχρι τα 18, με κοινό πρόγραμμα για να μαθαίνουμε όλοι τα απαραίτητα για τη ζωή μας, κι όχι να μας χωρίζουν σε ικανούς και ανίκανους για μόρφωση. Θέλουμε σχολείο δημοκρατικό, που να μας μορφώνει και να διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες».

Με το παραπάνω κάλεσμα ανασυντάσσουν τις δυνάμεις τους οι μαθητές σε μεγάλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Στη Θεσσαλονίκη συγκροτήθηκε Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Θεσσαλονίκης με συμμετοχή περισσότερων των είκοσι σχολείων. Το Συντονιστικό καλεί τα σχολεία την Παρασκευή 6 Οκτώβρη, σε πολύμορφες δραστηριότητες (αποχές, συναυλίες, παραστάσεις διαμαρτυρίας) και την Πέμπτη 19 Οκτώβρη σε μαθητικές συναυλίες. Επίσης, την Παρασκευή 3 Νοέμβρη τα Συντονιστικά Σχολείων Θεσσαλονίκης και Κοζάνης καλούν όλους τους μαθητές όλων των σχολείων να κατέβουν σε πορείες στις πόλεις τους.

Στο μεταξύ, στην Κοζάνη σήμερα Τετάρτη, το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων της πόλης διοργανώνει μαθητική συναυλία στην κεντρική πλατεία, ενώ σε κινητοποιήσεις βρίσκονται και οι μαθητές των ΤΕΕ στην Πτολεμαΐδα.

Τέλος, το ερχόμενο Σάββατο, σε Κομοτηνή και Δράμα θα γίνουν συναντήσεις μαθητικών κοινοτήτων, προκειμένου να συγκροτηθούν Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων και σε αυτές τις πόλεις.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Να μπούμε κι εμείς στον αγώνα!

«Να μπούμε κι εμείς στον αγώνα» καλεί η Επιτροπή Αγώνα Εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ του ΠΑΜΕ μπροστά στην ενδυνάμωση και την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων στην Παιδεία.

«Το ΠΑΜΕ πιστεύει ότι πρέπει να αναπτυχθεί ένας μαζικός αγώνας όλων των εκπαιδευτικών αλλά και των άλλων εργαζομένων, με βασικό κοινό αίτημα: ένας λαός, μια παιδεία, κοινή για όλους, υψηλού επιπέδου, μόνο δημόσια και πλήρως δωρεάν, με εκπαιδευτικούς καλά μορφωμένους και αμειβόμενους, τονίζει η επιτροπή των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ και συνεχίζει:

«Σε έναν τέτοιο αγώνα έχουν θέση όλα τα ιδιαίτερα αιτήματα κάθε τμήματος του εκπαιδευτικού κόσμου. Μόνο σε έναν τέτοιο αγώνα θα είναι δυνατή η ικανοποίησή τους αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την ανατροπή της συνολικής αντιλαϊκής πολιτικής».

Ετσι καλεί «να συνεδριάσουν τώρα όλες οι ομοσπονδίες μόνιμων και ωρομίσθιων καθώς και οι πρωτοβάθμιοι σύλλογοι, να συγκροτήσουμε απεργιακές επιτροπές κατά σύλλογο και σχολείο! να κατέβουμε σε απεργία, να πάρουμε μέρος στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια, να απευθυνθούμε στους μαθητές μας»!

Ας το ξέρουν

Δεν είναι δυνατό μια μικρή συγκέντρωση να κλείνει το κέντρο της Αθήνας, επανέλαβε χτες ο πρόεδρος των εμποροβιομηχάνων της Αθήνας Μίχαλος, εκφράζοντας την αντίθεσή του στα συλλαλητήρια των εκπαιδευτικών, που «δεν είναι πάνω από 200 - 300 άτομα», όπως είπε προκλητικά!!

Αλλά απ' ό,τι φαίνεται, ο εκπρόσωπος του μεγάλου κεφαλαίου είναι μέσα στην αισιοδοξία. «Δυστυχώς - συμπλήρωσε - θα πρέπει να περιμένουμε μετά τις εκλογές» για να «αντιμετωπιστεί» το πρόβλημα των διαδηλώσεων, μια και ο υπουργός Δημόσιας Τάξης μετέθεσε για τότε τη συζήτηση για την απαγόρευσή τους.

Οι εμποροβιομήχανοι και όσοι ταυτίζονται με τα συμφέροντά των μεγαλοεπιχειρηματιών, μπορούν να είναι ήσυχοι ότι η κυβέρνηση δε θα ξεχάσει τις δεσμεύσεις της. Καλό είναι όμως να μην τους διαφεύγει ότι - εκτός από το γεγονός ότι αυτοί που διαδηλώνουν τούτες τις μέρες δεν είναι 200 και 300 αλλά πολλές χιλιάδες - ο λαός που θα βρεθεί απέναντί τους να αντισταθεί και να ανατρέψει τις αντιδραστικές μεθοδεύσεις της άρχουσας τάξης και των κάθε απόχρωσης εκφραστών της, θα είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί...



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ