ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 2 Μάη 1997
Σελ. /36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Στάσεις εργασίας αποφάσισαν οι σιδηροδρομικοί

Στις 6, 7 και 8 Μάη, από τις 12μ. μέχρι τις 4μ.μ.

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις για την ερχόμενη βδομάδα έχουν εξαγγείλει οι σιδηροδρομικοί, με αιτήματα τη διατήρηση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα του ΟΣΕ και την υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 1997.

Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση των Διοικητικών Συμβουλίων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) και των κλαδικών Σωματείων, οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ θα πραγματοποιήσουν τρεις 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. στις 6, 7 και 8 Μάη 1997.

Σημειώνεται ότι οι σιδηροδρομικοί είχαν πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία στις 15 Απρίλη 1997 24ωρη πανσιδηροδρομική απεργία, με τα ίδια αιτήματα, απορρίπτοντας την πρόταση της διοίκησης του ΟΣΕ για αυξήσεις μόλις 1% το 1997.

Σε ανακοίνωση της ΠΟΣ αναφέρεται ότι οι σιδηροδρομικοί συνεχίζουν τον αγώνα για ικανοποιητική ΣΣΕ 1997 και για νέα συμφωνία Δημοσίου - ΟΣΕ, που να δημιουργεί προϋποθέσεις για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των ελληνικών σιδηροδρόμων. Οσον αφορά την υπογραφή της νέας ΣΣΕ, οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ καταγγέλλουν ότι κυβέρνηση και διοίκηση επιμένουν στην κοροϊδία, προτείνοντας τώρα αυξήσεις 2,5% + 2%, ποσοστό χαμηλότερο κι απ' τον αναμενόμενο απ' την κυβέρνηση πληθωρισμό. Η ΠΟΣ "επιστρέφει τα ψίχουλα" και καλεί τη διοίκηση του ΟΣΕ να επανέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με νέες σοβαρές προτάσεις, ώστε να αρθεί το σημερινό αδιέξοδο.

Στάσεις εργασίας αποφάσισαν οι σιδηροδρομικοί

Στις 6, 7 και 8 Μάη, από τις 12μ. μέχρι τις 4μ.μ.

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις για την ερχόμενη βδομάδα έχουν εξαγγείλει οι σιδηροδρομικοί, με αιτήματα τη διατήρηση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα του ΟΣΕ και την υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 1997.

Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση των Διοικητικών Συμβουλίων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) και των κλαδικών Σωματείων, οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ θα πραγματοποιήσουν τρεις 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. στις 6, 7 και 8 Μάη 1997.

Σημειώνεται ότι οι σιδηροδρομικοί είχαν πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία στις 15 Απρίλη 1997 24ωρη πανσιδηροδρομική απεργία, με τα ίδια αιτήματα, απορρίπτοντας την πρόταση της διοίκησης του ΟΣΕ για αυξήσεις μόλις 1% το 1997.

Σε ανακοίνωση της ΠΟΣ αναφέρεται ότι οι σιδηροδρομικοί συνεχίζουν τον αγώνα για ικανοποιητική ΣΣΕ 1997 και για νέα συμφωνία Δημοσίου - ΟΣΕ, που να δημιουργεί προϋποθέσεις για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των ελληνικών σιδηροδρόμων. Οσον αφορά την υπογραφή της νέας ΣΣΕ, οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ καταγγέλλουν ότι κυβέρνηση και διοίκηση επιμένουν στην κοροϊδία, προτείνοντας τώρα αυξήσεις 2,5% + 2%, ποσοστό χαμηλότερο κι απ' τον αναμενόμενο απ' την κυβέρνηση πληθωρισμό. Η ΠΟΣ "επιστρέφει τα ψίχουλα" και καλεί τη διοίκηση του ΟΣΕ να επανέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με νέες σοβαρές προτάσεις, ώστε να αρθεί το σημερινό αδιέξοδο.

"ΔΟΜΙΚΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ"
Συνεχίζονται οι παράνομες απολύσεις

Σε νέα παράνομη απόλυση συνδικαλιστή προχώρησε η διοίκηση της εταιρίας "Δομικά Εργα Φιλίππου" στη Θεσσαλονίκη, μετά τις ομαδικές απολύσεις που ξεκίνησε στις αρχές του έτους και συνέχισε μέχρι το Μάρτη, μειώνοντας τελικά το προσωπικό της από τους 140 σε 80 εργαζόμενους.

Τελευταίο θύμα της παράνομης και ασύδοτης δράσης της επιχείρησης, που όπως φαίνεται έγινε για λόγους συνδικαλιστικής δράσης, είναι ο γενικός γραμματέας του εργοστασιακού σωματείου Αλέκος Αμαξόπουλος,ο οποίος δούλευε στο Τμήμα των Τούβλων και απολύθηκε χωρίς καμία αιτιολογία. Οι προηγούμενες απολύσεις έγιναν στο όνομα της περικοπής των δραστηριοτήτων της εταιρίας, που εκφράστηκαν με κλείσιμο τμημάτων όπως του κεραμοποιείου.

Οι εκλογές στο σωματείο έγιναν την Κυριακή 20 Απρίλη και δύο μέρες μετά η διοίκηση της εταιρίας απέλυσε τον συνδικαλιστή, προκειμένου να αποδυναμώσει περισσότερο το σωματείο εργαζομένων. Θα πρέπει να αναφέρουμε πως από την 7μελή διοίκηση του σωματείου οι πέντε είναι απολυμένοι. Οι άλλοι τέσσερις συνδικαλιστές είχαν απολυθεί παράνομα το προηγούμενο διάστημα, ενώ ήταν ήδη στην πρωτοδιορισμένη διοίκηση του σωματείου. Στις πρόσφατες αρχαιρεσίες εκλέχθηκαν και πάλι, αφού σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία έχουν αυτό το δικαίωμα λόγο του παράνομου της απόλυσής τους.

Πάντως έχουν ήδη δρομολογηθεί δικαστικές διαδικασίες, τόσο για τις ομαδικές και παράνομες απολύσεις εργαζομένων, όσο και των συνδικαλιστών του εργοστασιακού και κλαδικού σωματείου.

"ΔΟΜΙΚΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ"
Συνεχίζονται οι παράνομες απολύσεις

Σε νέα παράνομη απόλυση συνδικαλιστή προχώρησε η διοίκηση της εταιρίας "Δομικά Εργα Φιλίππου" στη Θεσσαλονίκη, μετά τις ομαδικές απολύσεις που ξεκίνησε στις αρχές του έτους και συνέχισε μέχρι το Μάρτη, μειώνοντας τελικά το προσωπικό της από τους 140 σε 80 εργαζόμενους.

Τελευταίο θύμα της παράνομης και ασύδοτης δράσης της επιχείρησης, που όπως φαίνεται έγινε για λόγους συνδικαλιστικής δράσης, είναι ο γενικός γραμματέας του εργοστασιακού σωματείου Αλέκος Αμαξόπουλος,ο οποίος δούλευε στο Τμήμα των Τούβλων και απολύθηκε χωρίς καμία αιτιολογία. Οι προηγούμενες απολύσεις έγιναν στο όνομα της περικοπής των δραστηριοτήτων της εταιρίας, που εκφράστηκαν με κλείσιμο τμημάτων όπως του κεραμοποιείου.

Οι εκλογές στο σωματείο έγιναν την Κυριακή 20 Απρίλη και δύο μέρες μετά η διοίκηση της εταιρίας απέλυσε τον συνδικαλιστή, προκειμένου να αποδυναμώσει περισσότερο το σωματείο εργαζομένων. Θα πρέπει να αναφέρουμε πως από την 7μελή διοίκηση του σωματείου οι πέντε είναι απολυμένοι. Οι άλλοι τέσσερις συνδικαλιστές είχαν απολυθεί παράνομα το προηγούμενο διάστημα, ενώ ήταν ήδη στην πρωτοδιορισμένη διοίκηση του σωματείου. Στις πρόσφατες αρχαιρεσίες εκλέχθηκαν και πάλι, αφού σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία έχουν αυτό το δικαίωμα λόγο του παράνομου της απόλυσής τους.

Πάντως έχουν ήδη δρομολογηθεί δικαστικές διαδικασίες, τόσο για τις ομαδικές και παράνομες απολύσεις εργαζομένων, όσο και των συνδικαλιστών του εργοστασιακού και κλαδικού σωματείου.

ΠΕΙΡΑΪΚΗ - ΠΑΤΡΑΪΚΗ
Ούτε το επίδομα ανεργίας δικαιούνται!

ΧΑΛΚΙΔΑ (του ανταποκριτή μας).-

Να συμπεριληφθούν στα "ειδικά μέτρα για τους απολυμένους της "Πειραϊκής - Πατραϊκής"" και ειδικότερα σ' αυτά που αφορούν την, υπό προϋποθέσεις, επιδότηση ανεργίας μέχρι τη συνταξιοδότηση, διεκδικούν πέντε απολυμένες από το 11ο εργοστάσιο (κλάδος Γαβριήλ) της εταιρίας, αυτό της Ν. Λαμψάκου Ευβοίας.

Σύμφωνα με την κυβερνητική ρύθμιση για τους ανέργους της "Πειραϊκής - Πατραϊκής" (ΦΕΚ 15/14.2.97) οι απολυμένες του εργοστασίου της Ν. Λαμψάκου εξαιρούνται του μέτρου. Ως επίσημη δικαιολογία ο Οργανισμός Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων (ΟΑΕ) επικαλείται την "πώληση" του εργοστασίου το Σεπτέμβρη του '93 στον βιομήχανο Παπαθανασίου. Ιδιωτικοποίηση, όμως, που κράτησε μόνον έξι μήνες, καθώς ο ιδιώτης το παράτησε και όχι μόνον αυτό, αλλά διεκδικούσε και "πανωπροίκια" από τον Οργανισμό. Από τότε το εργοστάσιο μπήκε σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, απολύθηκαν οι 40 εργαζόμενοι και παραμένει κλειστό.

Η κυβέρνηση και ο ΟΑΕ, θέλοντας να αποποιηθούν των ευθυνών τους, το χαρακτηρίζουν πώληση και δεν το συμπεριλαμβάνουν στα περιουσιακά στοιχεία της "Πειραϊκής - Πατραϊκής", με αποτέλεσμα οι απολυμένοι να μην τυγχάνουν των ειδικών ασφαλιστικών και επιδοματικών μέτρων που θεσπίστηκαν για τους υπόλοιπους απολυμένους της επιχείρησης.

Ετσι, αφού οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ οδήγησαν τη μεγαλύτερη κλωστοϋφαντουργία (με 6.500 εργαζόμενους) στη συρρίκνωση και διάλυση, έρχεται σήμερα η "εκσυγχρονιστική" κυβέρνηση του Κ. Σημίτη, διά της υπουργού Ανάπτυξης, να αρνηθεί ακόμα και τα ψίχουλα που δίνει ως κίνητρα... ανεργίας.

Γ. Π.

ΠΕΙΡΑΪΚΗ - ΠΑΤΡΑΪΚΗ
Ούτε το επίδομα ανεργίας δικαιούνται!

ΧΑΛΚΙΔΑ (του ανταποκριτή μας).-

Να συμπεριληφθούν στα "ειδικά μέτρα για τους απολυμένους της "Πειραϊκής - Πατραϊκής"" και ειδικότερα σ' αυτά που αφορούν την, υπό προϋποθέσεις, επιδότηση ανεργίας μέχρι τη συνταξιοδότηση, διεκδικούν πέντε απολυμένες από το 11ο εργοστάσιο (κλάδος Γαβριήλ) της εταιρίας, αυτό της Ν. Λαμψάκου Ευβοίας.

Σύμφωνα με την κυβερνητική ρύθμιση για τους ανέργους της "Πειραϊκής - Πατραϊκής" (ΦΕΚ 15/14.2.97) οι απολυμένες του εργοστασίου της Ν. Λαμψάκου εξαιρούνται του μέτρου. Ως επίσημη δικαιολογία ο Οργανισμός Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων (ΟΑΕ) επικαλείται την "πώληση" του εργοστασίου το Σεπτέμβρη του '93 στον βιομήχανο Παπαθανασίου. Ιδιωτικοποίηση, όμως, που κράτησε μόνον έξι μήνες, καθώς ο ιδιώτης το παράτησε και όχι μόνον αυτό, αλλά διεκδικούσε και "πανωπροίκια" από τον Οργανισμό. Από τότε το εργοστάσιο μπήκε σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, απολύθηκαν οι 40 εργαζόμενοι και παραμένει κλειστό.

Η κυβέρνηση και ο ΟΑΕ, θέλοντας να αποποιηθούν των ευθυνών τους, το χαρακτηρίζουν πώληση και δεν το συμπεριλαμβάνουν στα περιουσιακά στοιχεία της "Πειραϊκής - Πατραϊκής", με αποτέλεσμα οι απολυμένοι να μην τυγχάνουν των ειδικών ασφαλιστικών και επιδοματικών μέτρων που θεσπίστηκαν για τους υπόλοιπους απολυμένους της επιχείρησης.

Ετσι, αφού οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ οδήγησαν τη μεγαλύτερη κλωστοϋφαντουργία (με 6.500 εργαζόμενους) στη συρρίκνωση και διάλυση, έρχεται σήμερα η "εκσυγχρονιστική" κυβέρνηση του Κ. Σημίτη, διά της υπουργού Ανάπτυξης, να αρνηθεί ακόμα και τα ψίχουλα που δίνει ως κίνητρα... ανεργίας.

Γ. Π.

Καταγγέλλει το ΥΠΕΧΩΔΕ ο Σύνδεσμος Γραφείων Μελετών

Την "παγκόσμια πρωτοτυπία" του ΥΠΕΧΩΔΕ να αναθέτει τη μελέτη για την κατασκευή ενός οδικού έργου σε πληθώρα μελετητικών γραφείων, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Γραφείων Μελετών (ΣΕΓΜ), χαρακτηρίζοντας αυτή την τακτική "επικίνδυνη" για την ποιότητα των έργων, λόγω έλλειψης συντονισμού των διαφόρων γραφείων.

Στην ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος καλεί τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, να αναθεωρήσει την πρακτική αυτή και να αναθέτει μελέτες με μοναδικό κριτήριο τη δυνατότητα άρτιας και επιστημονικής εκπόνησής τους και αναφέρει: "Ο ΣΕΓΜ με ανησυχία διαπιστώνει την εντός μικρού χρονικού διαστήματος επανάληψη του φαινομένου, αυτή τη φορά με μελέτες συνολικής προεκτιμώμενης αμοιβής 644 εκατομμυρίων δραχμών. Οι μελέτες αυτές ανατέθηκαν συνολικά σε 32 μελετητικά γραφεία, γεγονός που εγκαινιάζει μια παγκοσμίως πρωτότυπη πρακτική στον τομέα ανάθεσης και εκπόνησης μελετών ενιαίου χαρακτήρα έργων".

Τα έργα στα οποία αναφέρεται ο ΣΕΓΜ είναι:

- Η μελέτη σκοπιμότητας και προκαταρκτική έρευνα της οδού Καβάλας - Κήπων (ελληνοτουρκικά σύνορα), με συνολική αμοιβή 84 εκατομμυρίων δραχμών. Η μελέτη αυτή ανατέθηκε σε 5 μελετητικά γραφεία.

- Η ολοκλήρωση μελέτης του τμήματος Τρίπολη - Μεγαλόπολη της νέας Εθνικής Οδού Τρίπολης - Καλαμάτας, προεκτιμώμενης αμοιβής 260 εκατομμυρίων δραχμών, η οποία ανατέθηκε σε 11 μελετητικά γραφεία, και

- Η μελέτη σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με την Αλεξανδρούπολη, προεκτιμώμενης αμοιβής 300 εκατομμυρίων δραχμών, η οποία ανατέθηκε σε 16 μελετητικά γραφεία!

"Ο κατακερματισμός των μελετών, καταλήγει ο ΣΕΓΜ, δημιουργεί εύλογες απορίες και ερωτηματικά, ειδικότερα ως προς το εάν εξασφαλίζεται η ποιότητα του τελικού αποτελέσματος και εάν εξασφαλίζει μια τέτοια διασπορά το ενιαίο των μελετών, που αποτελεί βασική προϋπόθεση για το ενιαίο της εκτέλεσης των έργων".

Καταγγέλλει το ΥΠΕΧΩΔΕ ο Σύνδεσμος Γραφείων Μελετών

Την "παγκόσμια πρωτοτυπία" του ΥΠΕΧΩΔΕ να αναθέτει τη μελέτη για την κατασκευή ενός οδικού έργου σε πληθώρα μελετητικών γραφείων, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Γραφείων Μελετών (ΣΕΓΜ), χαρακτηρίζοντας αυτή την τακτική "επικίνδυνη" για την ποιότητα των έργων, λόγω έλλειψης συντονισμού των διαφόρων γραφείων.

Στην ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος καλεί τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη, να αναθεωρήσει την πρακτική αυτή και να αναθέτει μελέτες με μοναδικό κριτήριο τη δυνατότητα άρτιας και επιστημονικής εκπόνησής τους και αναφέρει: "Ο ΣΕΓΜ με ανησυχία διαπιστώνει την εντός μικρού χρονικού διαστήματος επανάληψη του φαινομένου, αυτή τη φορά με μελέτες συνολικής προεκτιμώμενης αμοιβής 644 εκατομμυρίων δραχμών. Οι μελέτες αυτές ανατέθηκαν συνολικά σε 32 μελετητικά γραφεία, γεγονός που εγκαινιάζει μια παγκοσμίως πρωτότυπη πρακτική στον τομέα ανάθεσης και εκπόνησης μελετών ενιαίου χαρακτήρα έργων".

Τα έργα στα οποία αναφέρεται ο ΣΕΓΜ είναι:

- Η μελέτη σκοπιμότητας και προκαταρκτική έρευνα της οδού Καβάλας - Κήπων (ελληνοτουρκικά σύνορα), με συνολική αμοιβή 84 εκατομμυρίων δραχμών. Η μελέτη αυτή ανατέθηκε σε 5 μελετητικά γραφεία.

- Η ολοκλήρωση μελέτης του τμήματος Τρίπολη - Μεγαλόπολη της νέας Εθνικής Οδού Τρίπολης - Καλαμάτας, προεκτιμώμενης αμοιβής 260 εκατομμυρίων δραχμών, η οποία ανατέθηκε σε 11 μελετητικά γραφεία, και

- Η μελέτη σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με την Αλεξανδρούπολη, προεκτιμώμενης αμοιβής 300 εκατομμυρίων δραχμών, η οποία ανατέθηκε σε 16 μελετητικά γραφεία!

"Ο κατακερματισμός των μελετών, καταλήγει ο ΣΕΓΜ, δημιουργεί εύλογες απορίες και ερωτηματικά, ειδικότερα ως προς το εάν εξασφαλίζεται η ποιότητα του τελικού αποτελέσματος και εάν εξασφαλίζει μια τέτοια διασπορά το ενιαίο των μελετών, που αποτελεί βασική προϋπόθεση για το ενιαίο της εκτέλεσης των έργων".

Κινητοποιήσεις εργαζομένων στην "Αεροπλο'ϊα"

Απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Δευτέρα, 5 Μάη 1997, οι εργαζόμενοι στην "Ολυμπιακή Αεροπλοϊα", με κύριο αίτημα τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εταιρίας.

Οι κινητοποιήσεις που κήρυξαν από κοινού όλα τα κλαδικά Σωματεία εργαζομένων (πιλότοι, αεροσυνοδοί, τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι) είναι εκ περιτροπής 4ωρες στάσεις εργασίας: 5 - 9 π.μ. πιλότοι, 9 π.μ. - 1 μ.μ. τεχνικοί, 11 π.μ. - 3 μ.μ. διοικητικοί και 1 - 5 μ.μ. αεροσυνοδοί. Συνοπτικά τα αιτήματα των εργαζομένων στην "Αεροπλοϊα" είναι: Προσδιορισμός του έργου της εταιρίας στο πλαίσιο του εθνικού αερομεταφορέα, με προσφορά υπηρεσιών σ' όλη την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες. Αγορά νέων αεροσκαφών 75 - 100 θέσεων και ουσιαστική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, αντίστοιχη του έργου και του ρόλου της "Αεροπλοϊας". Επενδύσεις για την ανάπτυξη και αναβάθμιση των τεχνικών υπηρεσιών, ώστε να μειωθεί δραστικά το κόστος παροχής υπηρεσιών από ξένα επισκευαστικά κέντρα. Εκσυγχρονισμός της εταιρίας με σωστή οργανωτική ανασυγκρότηση, νέο κανονισμό εργασίας και σύγχρονο οργανόγραμμα. Εκλογή των δύο εκπροσώπων των εργαζομένων στο ΔΣ της "Αεροπλοϊας" με άμεση και καθολική ψηφοφορία.

Σημειώνεται ότι η διοίκηση της εταιρίας προσέφυγε στα δικαστήρια, με στόχο να κηρυχτούν "παράνομες και καταχρηστικές" οι 4ωρες στάσεις εργασίας των εργαζομένων.

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Τρίτη

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Τρίτη οι σιδηροδρομικοί

Κινητοποιήσεις εργαζομένων στην "Αεροπλο'ϊα"

Απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Δευτέρα, 5 Μάη 1997, οι εργαζόμενοι στην "Ολυμπιακή Αεροπλοϊα", με κύριο αίτημα τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εταιρίας.

Οι κινητοποιήσεις που κήρυξαν από κοινού όλα τα κλαδικά Σωματεία εργαζομένων (πιλότοι, αεροσυνοδοί, τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι) είναι εκ περιτροπής 4ωρες στάσεις εργασίας: 5 - 9 π.μ. πιλότοι, 9 π.μ. - 1 μ.μ. τεχνικοί, 11 π.μ. - 3 μ.μ. διοικητικοί και 1 - 5 μ.μ. αεροσυνοδοί. Συνοπτικά τα αιτήματα των εργαζομένων στην "Αεροπλοϊα" είναι: Προσδιορισμός του έργου της εταιρίας στο πλαίσιο του εθνικού αερομεταφορέα, με προσφορά υπηρεσιών σ' όλη την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες. Αγορά νέων αεροσκαφών 75 - 100 θέσεων και ουσιαστική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, αντίστοιχη του έργου και του ρόλου της "Αεροπλοϊας". Επενδύσεις για την ανάπτυξη και αναβάθμιση των τεχνικών υπηρεσιών, ώστε να μειωθεί δραστικά το κόστος παροχής υπηρεσιών από ξένα επισκευαστικά κέντρα. Εκσυγχρονισμός της εταιρίας με σωστή οργανωτική ανασυγκρότηση, νέο κανονισμό εργασίας και σύγχρονο οργανόγραμμα. Εκλογή των δύο εκπροσώπων των εργαζομένων στο ΔΣ της "Αεροπλοϊας" με άμεση και καθολική ψηφοφορία.

Σημειώνεται ότι η διοίκηση της εταιρίας προσέφυγε στα δικαστήρια, με στόχο να κηρυχτούν "παράνομες και καταχρηστικές" οι 4ωρες στάσεις εργασίας των εργαζομένων.

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Τρίτη

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν εξαγγείλει για την ερχόμενη Τρίτη οι σιδηροδρομικοί



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ