«Φρένο» στην πολιτική αφίσα βάζει η κυβέρνηση, με το πρόσχημα της προστασίας του περιβάλλοντος. Με το νομοσχέδιο που κατέθεσε για τους όρους προβολής της υπαίθριας διαφήμισης, προκρίνεται η εμπορική διαφήμιση σε βάρος των πολιτικών μηνυμάτων. Κι αυτό γιατί η παραχώρηση των χώρων στους οποίους και μόνο θα επιτρέπεται η υπαίθρια διαφήμιση θα γίνεται μετά από πλειστηριασμό, δηλαδή θα διαφημίζεται όποιος έχει τα περισσότερα χρήματα. Παράλληλα, η κυβέρνηση νομοθετεί και μια ασφαλιστική δικλείδα έναντι των μηνυμάτων εκείνων που βρίσκονται σε αντίθεση με την κυρίαρχη ιδεολογία, καθώς το περιεχόμενο κάθε διαφήμισης θα «ελέγχεται» και ανάλογα θα λογοκρίνεται με υπουργική απόφαση. Το γεγονός ότι το...