Στη δημοσιότητα και πάλι το θέμα του ιδιωτικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. Αν και θα έπρεπε οριστικά και αμετάκλητα να έχει λήξει και το ίδρυμα να σεβαστεί την απόφαση του ΥΠΠΟ(Γενάρης 1997), μετά τις διαπιστώσεις της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, την απόφαση του ΚΑΣ για μη ανέγερση μουσείου στο Γυμνάσιο του Λυκείου της αρχαίας Αθήνας, ότι η συνύπαρξη των καταλοίπων του Λυκείου των Αθηνών με το μουσείο είναι αδύνατη,η Ε. Γουλανδρή επανέρχεται. Με πληρωμένη ολοσέλιδη καταχώρισή της σε κυριακάτικες εφημερίδες, αμφισβητεί την αξία των αρχαιολογικών ευρημάτων στο οικόπεδο της οδού Ρηγίλλης (!!!) και υπαναχωρεί από τα συμφωνημένα το Γενάρη, προκαλώντας μάλιστα...
Τα πουλιά αυτά πριν 32 χρόνια πέταξαν στην Ευρώπη, δοξάζοντας το ελληνικό θέατρο διεθνώς. Φέτος ξαναπετάνε, ίσως για τελευταία φορά. Ο λόγος για τους "Ορνιθες" του Αριστοφάνη, την πρώτη και από πολιτικοπολιτιστική άποψη ιστορική παράσταση του "Θεάτρου Τέχνης",που σκηνοθέτησε πριν 35 χρόνια ο Κάρολος Κουν,καθώς συνέβη μία ευλογημένη συνάντηση με τον Βασίλη Ρώτα (μετάφραση), τον Γιάννη Τσαρούχη (σκηνικά - κοστούμια), τον Μάνο Χατζιδάκι (μουσική) και την Ζουζού Νικολούδη (χορογραφίες). Το "Θέατρο Τέχνης",χωρίς το δάσκαλό του, ξανανεβάζει αυτή την παράσταση - σταθμό στο παγκόσμιο θέατρο ως προς την αναβίωση του αρχαίου δράματος, μνημονεύοντας όχι μόνο τα 10 χρόνια από την τελευταία φορά που...