Στοιχεία για το μαθητικό δυναμικό, τις εισροές και τις εκροές και το διδακτικό προσωπικό της Ειδικής Αγωγής περιλαμβάνει έκθεση του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ που δόθηκε στη δημοσιότητα προχτές. Από αυτά προκύπτουν μεγάλες ανάγκες, που παραμένουν ανικανοποίητες παρά τις κυβερνητικές κορόνες για αναβάθμιση, ενώ ακόμα μεγαλύτερο είναι το χάσμα ανάμεσα στη σημερινή κατάσταση και τις τεράστιες σύγχρονες δυνατότητες.
Σε ό,τι αφορά τον μαθητικό πληθυσμό της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που υποστηρίζεται σε τμήματα ένταξης, είναι όπως καταγράφει η έκθεση μηδενικός στα νηπιαγωγεία της γενικής εκπαίδευσης σε 9 από τις 54 (16,7%) Περιφερειακές Ενότητες της χώρας, στα Γυμνάσια σε 11 από τις 54 (20,4%) Περιφερειακές Ενότητες της χώρας, στα Γενικά Λύκεια σε 45 από τις 54 (στο 83,3%) Περιφερειακές Ενότητες της χώρας και στα Επαγγελματικά Λύκεια σε 46 από τις 54 (στο 85,2%) Περιφερειακές Ενότητες της χώρας. Το 2016, στη βαθμίδα της μεταδευτεροβάθμιας - μη τριτοβάθμιου επιπέδου εκπαίδευσης, δεν λειτουργεί μονάδα ΕΑΕ.
Οι μαθητές που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) αποτελούν το 32,3% του μαθητικού πληθυσμού ΕΑΕ.
Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή, επιβεβαιώνεται ότι η πλειοψηφία είναι αναπληρωτές (το 55,9%), με την αδιοριστία να συνεχίζεται και την κυβέρνηση να υπόσχεται για μια ακόμα φορά διορισμούς.