Παρασκευή 4 Σεπτέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!
ΘΑΝΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Ο αγώνας για την υγεία και την ασφαλή μετακίνηση δεν μπορεί να περιμένει

Μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας

«Η περίοδος που διανύουμε χαρακτηρίζεται από την ένταση της επιθετικότητας της κυβέρνησης και του κεφαλαίου σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στο κλάδο των Μεταφορών, σε αστικές συγκοινωνίες, σε πλοία, τρένα και αεροδρόμια», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Θ. Οικονόμου, ξεχωρίζοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την πυκνότητα των εργατικών ατυχημάτων, με τα λεωφορεία να παίρνουν φωτιά εν κινήσει και στα πλοία να σκάνε τα καζάνια και να καίγονται οι ναυτεργάτες.

Οπως είπε, «ο σχεδιασμός του αστικού δικτύου έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του κεφαλαίου, με τη λειτουργία του να καθορίζεται όχι από τις ανάγκες μετακίνησης του λαού αλλά με τη πολιτική κόστος - κέρδος, μειώνοντας συνεχώς τη χρηματοδότηση, με κόψιμο γραμμών, μείωση δρομολογίων και αύξηση του εισιτηρίου κατά 80% τα τελευταία χρόνια.

Η πολιτική αυτή έχει ως αποτέλεσμα από 2.300 οχήματα να κυκλοφορούν σήμερα 1.000 και από 6.000 οδηγοί να έχουμε μείνει 3.000. Οι επιβάτες δεινοπαθούν καθημερινά για να πάνε στη δουλειά τους, όταν η συχνότητα των δρομολογίων σε λεωφορειακούς κορμούς φτάνει τα 30 λεπτά. Εχουν αφήσει πολλές εργατικές περιοχές χωρίς λεωφορειακή σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας».

Πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση αξιοποιεί την πανδημία προς όφελος του κεφαλαίου για να του παραδώσει το συγκοινωνιακό έργο, «τη μετακίνηση των 650.000 επιβατών που χρησιμοποιούν τα Μέσα καθημερινά σε ιδιώτες, σε ΚΤΕΛ, σε μεγαλοϊδιοκτήτες τουριστικών πούλμαν και σε άλλους μονοπωλιακούς ομίλους. Εχοντας ως προίκα τούς νόμους του ΣΥΡΙΖΑ για τη διάλυση της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας, την κατάργηση γενικών κανονισμών προσωπικού, τον περιορισμό στο δικαίωμα στην απεργία αλλά και στις διαδηλώσεις, ετοιμάζεται να δώσει ζεστό χρήμα, μισό δισ. ευρώ, για αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων μέσω leasing σε μονοπώλια του κλάδου.

Παρέδωσαν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας στους ιδιώτες, άφησαν τα νοσοκομεία χωρίς προσωπικό, χωρίς υποδομές, έκλεισαν ΜΕΘ, έρχονται τώρα να ρίξουν τις ευθύνες στη νεολαία και στην ατομική ευθύνη. Είναι ατομική ευθύνη όταν στα λεωφορεία, στα τρένα και στα καράβια ο κόσμος συνωστίζεται σαν τις σαρδέλες;».

Ο Θ. Οικονόμου ανέδειξε ότι «υπάρχουν οι προϋποθέσεις να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα. Και υποδομές υπάρχουν και ειδικευμένο εργατικό δυναμικό για την επισκευή του στόλου σε λεωφορεία και τρένα που βρίσκονται σε βλάβη.

Υπάρχει η δυνατότητα στην ελληνική βιομηχανία οχημάτων για την κατασκευή νέων λεωφορείων, όπως και συρμών στα ελληνικά ναυπηγεία».

Και πρόσθεσε ότι «για να λυθεί το πρόβλημα όσο διαρκεί η έκτακτη κατάσταση με την πανδημία, απαιτείται η άμεση επίταξη των οχημάτων του ΚΤΕΛ, για την ασφαλή μετακίνηση των εργαζομένων με φθηνό εισιτήριο, και οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ να καλύπτονται από τη ΣΣΕ της ΟΣΥ».

«Ο αγώνας για την υγεία του λαού και για το δικαίωμα στην ασφαλή μετακίνηση δεν μπορεί να περιμένει.

Σε αυτή τη μάχη καλούμε σωματεία, φορείς, εργαζομένους να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας για άμεση κρατική χρηματοδότηση, για προσλήψεις οδηγών και τεχνικού προσωπικού, για αγορά λεωφορείων και συρμών, για φθηνή, συχνή, ασφαλή, αξιόπιστη συγκοινωνία για τις ανάγκες μετακίνησης του λαού και όχι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων», κατέληξε ο Θ. Οικονόμου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ