Πέμπτη 22 Φλεβάρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μέτρα - ασπιρίνες για τα προβλήματα που δημιουργεί το flyover

Μέτρα - ασπιρίνες για τα επιπρόσθετα βάρη που φορτώνει στη ζωή των εργαζομένων, για τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργεί συνολικά για τον λαό της Θεσσαλονίκης το έργο του flyover, χαρακτήρισε τις προτάσεις της δημοτικής αρχής αλλά και της κυβέρνησης ο Βασίλης Τομπουλίδης, επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» του δήμου Θεσσαλονίκης, από το βήμα της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για το ζήτημα.

Ο Β. Τομπουλίδης ανέδειξε τις διαχρονικές ευθύνες των κυβερνήσεων ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, αλλά και των διοικήσεων της Περιφέρειας και των δήμων, για το γεγονός ότι το 2024 στο δεύτερο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας είναι διαλυμένες οι αστικές συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ, δεν υπάρχει Μετρό, δεν υπάρχει επαρκής και ασφαλής Περιφερειακή Οδός. Και σημείωσε ότι θέση της «Λαϊκής Συσπείρωσης» είναι να μην κατασκευαστεί το flyover όπως έχει σχεδιαστεί και σε κάθε περίπτωση όχι με ΣΔΙΤ που θα χρυσοπληρώσει ο λαός, χωρίς καμία αποζημίωση για την κοινοπραξία που το έχει αναλάβει. Για να προσθέσει: «Οποιος νομίζει ότι έργα τέτοιας εμβέλειας σχεδιάζονται ερήμην των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων είναι αφελής. Εκτός από αυτό, οι μεγάλοι όμιλοι σε όλους τους κλάδους πρέπει να φορολογηθούν και μέσα από αυτήν τη φορολογία να χρηματοδοτηθούν δήμοι, Περιφέρεια και απαραίτητα έργα».

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τοποθετήθηκαν μεταξύ άλλων και εκπρόσωποι σωματείων και φορέων της πόλης, όπως και των πρωτοβουλιών κατοίκων από την Πυλαία, τη Μαλακοπή και τα Κωνσταντινοπολίτικα, οι οποίοι ανέφεραν τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργούνται από τη φάση κατασκευής του έργου αλλά και που αναμένονται στην ολοκλήρωσή του.

Σχολιάζοντας τις προτάσεις που κατέθεσαν η κυβέρνηση, η Περιφέρεια και ο δήμος, ο Β. Τομπουλίδης είπε ότι «δεν αμφισβητούν ούτε στο ελάχιστο την τροχιά που έχει πάρει η κατάσταση και σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητούν την υλοποίηση του έργου, τον συγκεκριμένο τρόπο με τον οποίο γίνεται. Αντίθετα, ουσιαστικά παρέχουν στήριξη στην πιο αποφασιστική προώθηση της υλοποίησης του έργου. Καθεμιά απ' αυτές κυμαίνεται μεταξύ "ασπιρίνης" για την κατάσταση, όπως αυτή διαμορφώνεται και εξελίσσεται, αλλά και τις αιτίες της, έως και κάλεσμα για νέες θυσίες από τον λαό, προκειμένου να μειωθεί η χασούρα για τμήματα του κεφαλαίου κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου, να υποστηριχθεί ο ανάδοχος της ΣΔΙΤ και φυσικά να προχωρήσει απρόσκοπτα το έργο, ώστε να εξυπηρετηθούν οι στόχοι της αστικής τάξης για Θεσσαλονίκη τουριστικό, επιχειρηματικό, εμπορικό κέντρο».

Ενώ επεσήμανε πως «Θα πρέπει να μας απασχολήσει και το ενδεχόμενο σοβαρού ατυχήματος μεγάλης έκτασης, με την εμπλοκή φορτηγών οχημάτων / βυτιοφόρων με εύφλεκτα και επικίνδυνα υλικά / χημικά κ.λπ., σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, εγκλωβισμού αυτοκινήτων και οδηγών, ακόμα και σε περίπτωση δασικής πυρκαγιάς».

Για τα 110 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία ανέφερε ότι δεν πρόκειται για πραγματική ενίσχυση του ΟΑΣΘ, αλλά για συνέχιση της πορείας που έχει πάρει τα τελευταία χρόνια, μετά την «κρατικοποίηση για εξυγίανση» αρχικά από τον ΣΥΡΙΖΑ και την παράδοση της σκυτάλης στη ΝΔ.

Αδιαλλαξία της κυβέρνησης

Την αδιαλλαξία της κυβέρνησης απέναντι στα προβλήματα των εργαζομένων και του λαού της πόλης κατέδειξε με την προκλητική παρέμβασή του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος. Μάλιστα έφτασε στο σημείο να υπονοήσει ότι οι φορείς που αντιτείνονται στο έργο είναι υποκινούμενοι από το ΚΚΕ. Σε σχόλιό της η «Λαϊκή Συσπείρωση» τονίζει ότι η επίθεση του εκπροσώπου της κυβέρνησης στη «Λαϊκή Συσπείρωση» και στο ΚΚΕ «δείχνει την απελπισία τους, για ένα έργο που έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο τους Θεσσαλονικείς. Η αποκάλυψη της αλήθειας και οι διεκδικήσεις που έχει θέσει η "Λαϊκή Συσπείρωση" συγκρούονται με τον πυρήνα ενός σχεδιασμού εχθρικού προς τον λαό της πόλης, γι' αυτό ενοχλούν».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ