Τετάρτη 27 Νοέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 3
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΤΟ «ΠΑΡΑ ΤΣΑΚ» ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ ΔΥΟ ΤΡΕΝΑ
Παραλίγο νέα «Τέμπη» στον σταθμό Κορινού Πιερίας!

Ανακοίνωση της Τομεακής Οργάνωσης Μεταφορών Αττικής του ΚΚΕ

Eurokinissi

Την ώρα που ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σταϊκούρας, παρουσίαζε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την οργανωτική μεταρρύθμιση του σιδηροδρομικού τομέα, ένα νέο σοβαρό περιστατικό έφερνε στο φως τις σοβαρές ελλείψεις μέτρων ασφαλείας στα τρένα, που παραμένουν και οξύνονται στο έδαφος της «απελευθέρωσης» και της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων, παρά τα παχιά λόγια της κυβέρνησης για «επανεκκίνηση», για να σκεπάσει το έγκλημα των Τεμπών.

Μάλιστα, η σιωπή τόσο του ΟΣΕ όσο και της «Hellenic Train» για τα όσα έγιναν το απόγευμα της Δευτέρας στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία, προστίθεται στην επιχειρούμενη προσπάθεια συγκάλυψης της πολύνεκρης σύγκρουσης με τους 57 νεκρούς πέρσι τον Φλεβάρη.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στον σταθμό του Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά - έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες - προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος. Αμέσως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο, πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.

ΤΟ Μεταφορών Αττικής του ΚΚΕ: «Η πολιτική του "πάμε και όπου βγει" είναι εδώ!»

«Η πολιτική του "πάμε και όπου βγει" είναι εδώ, τα "επόμενα Τέμπη" είναι εδώ και θα συνεχίσουν να είναι εδώ, όσο είναι εδώ η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των συγκοινωνιών στον βωμό του καπιταλιστικού κέρδους», τονίζει η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή της για το νέο σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε τη Δευτέρα.

Επισημαίνει ότι «όσους νόμους και να ψηφίσουν, αφού θα υλοποιούν την πολιτική της απελευθέρωσης και εμπορευματοποίησης των μεταφορών της ΕΕ, δεν θα θεωρούν αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού. Ολα αυτά θα μπαίνουν στη ζυγαριά του "κόστους - οφέλους" και δεν θα επιλέγονται».

Αναλυτικά αναφέρει: «Πάλι οι εργαζόμενοι έσωσαν την κατάσταση και όχι τα ανύπαρκτα ή τα συνεχώς χαλασμένα συστήματα διαχείρισης και ασφάλειας της κυκλοφορίας.

Ενα ακόμα περιστατικό που επιβεβαιώνει ότι, παρά τις φιέστες και τους πανηγυρισμούς της κυβέρνησης (την ίδια ώρα με το συμβάν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρουσίαζε στο Υπουργικό Συμβούλιο παρουσία του πρωθυπουργού το νομοσχέδιο για την "Οργανωτική Μεταρρύθμιση του Σιδηροδρομικού Τομέα"), η μετακίνηση με τα τρένα παραμένει επικίνδυνη, η πολιτική του "πάμε και όπου βγει" είναι εδώ, τα "επόμενα Τέμπη" είναι εδώ και θα συνεχίσουν να είναι εδώ, όσο είναι εδώ η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των συγκοινωνιών στον βωμό του καπιταλιστικού κέρδους.

Οσους νόμους και να ψηφίσουν, αφού θα υλοποιούν την πολιτική της απελευθέρωσης και εμπορευματοποίησης των μεταφορών της ΕΕ, δεν θα θεωρούν αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού. Ολα αυτά θα μπαίνουν στη ζυγαριά του "κόστους - οφέλους" και δεν θα επιλέγονται.

Την ίδια στιγμή οι ίδιοι αντιλαϊκοί σχεδιασμοί επιλέγουν να τροφοδοτούν με δισ. ευρώ τους πολεμικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ με κόστος τη ζωή του ελληνικού και των γειτονικών λαών και για το όφελος των μονοπωλίων.

Σήμερα είναι αναγκαίο να δυναμώσει ο αγώνας των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, στις μεταφορές, συνολικά των εργαζομένων στην Αττική για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή, τακτική συγκοινωνία μακριά από τις ράγες του κέρδους. Να δυναμώσει ο αγώνας για να μην θυσιάζονται οι βασικές καθημερινές μας ανάγκες, τα νοσοκομεία και τα σχολεία και να γίνονται φρεγάτες, πύραυλοι και αεροπλάνα για το ΝΑΤΟ. Να δυναμώσει ο αγώνας για να βγει η Ελλάδα απ' του πολέμου τα σφαγεία!».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ