Παρέμβαση της Ελένης Σπύρου, προϊσταμένης στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά
RIZOSPASTIS |
Η προϊσταμένη αναφέρθηκε στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό των μαθητών, στην έλλειψη οργανικών θέσεων αρχικά (πέρα από δύο νηπιαγωγούς), στα 50 τ.μ. του χώρου που δεν φτάνουν για τις ανάγκες σε αίθουσες διδασκαλίας και θεραπειών, στη μεταφορά μαθητών που είναι υπό διαπραγμάτευση με την Περιφέρεια...
Περιέγραψε την πίεση που ασκείται κάθε χρόνο για αυτά τα κρίσιμα ζητήματα για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου και τις απαντήσεις που έπαιρναν από τους αρμόδιους, περί έλλειψης χρημάτων, οικοπέδων κ.λπ., τόνισε: «Η απάντηση που με θύμωσε πιο πολύ ήταν το "Τι να κάνουμε. Ετσι είναι η Ειδική Αγωγή"! Δηλαδή χαμηλώστε τα φτερά, αποδεχτείτε την κατάσταση και καθίστε στα αυγά σας... Ε όχι! Δεν μπορεί να είναι αυτή η Ειδική Αγωγή το 2024! Σύγχρονος Καιάδας είναι! Και δεν μπορούμε να καθίσουμε στα αυγά μας».
«Μέσα από όλη αυτήν την προσπάθεια, με πολλές ματαιώσεις και ιδιαίτερα δύσκολη καθημερινότητα στο σχολείο, καταφέραμε φέτος, το 2024, να έχουμε μια νέα αίθουσα στον χώρο του σχολείου και ίδρυση οργανικών θέσεων για ΕΒΠ και κάποιες ειδικότητες ΕΕΠ.
Και ξεκίνησε και φέτος η χρονιά με ακόμα περισσότερους μαθητές αλλά και με ελλείψεις (και οργανικές αυτήν τη φορά!) κρίσιμες σε προσωπικό, με χαρακτηριστικότερη αυτή του ΕΒΠ καθώς για 19 νήπια, εκ των οποίων τα 12 με πάνα και 2 σε αμαξίδιο, τοποθετήθηκε στο σχολείο 1 και μοναδική συναδέλφισσα. Και πράξαμε φυσικά το αυτονόητο: Εκφράσαμε τη μεγάλη ανησυχία μας στις προϊστάμενες αρχές για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών μας και ζητήσαμε να παρθούν μέτρα. Η απάντηση αυτήν τη φορά ήταν Ενορκη Διοικητική Εξέταση για το σύνολο του Συλλόγου Διδασκόντων του νηπιαγωγείου»!
Εκπροσωπώντας τους εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινά τη μάχη για την καλύτερη δυνατή φροντίδα και εκπαίδευση στους μαθητές, μέσα σε πολύ αντίξοες συνθήκες, μίλησε για τη στήριξη που δέχτηκαν από εκπαιδευτικά σωματεία, τη ΔΟΕ, το Εργατικό Κέντρο, αλλά και το ΚΚΕ που κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή ζητώντας την παύση της ΕΔΕ και την κάλυψη των κενών στο σχολείο.