Πέμπτη 13 Ιούνη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
«Λουκέτο» πριν το ξεπούλημα

«Λουκέτο» στον οδοντωτό σιδηρόδρομο Διακοφτό - Καλάβρυτα έβαλε η κυβέρνηση, υλοποιώντας την πολιτική συρρίκνωσης και ιδιωτικοποίησης των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Το κλείσιμο της γραμμής του οδοντωτού σιδηροδρόμου στα Καλάβρυτα, λόγω έλλειψης τροχαίου υλικού, ήρθε ως φυσικό επακόλουθο της πολιτικής εγκατάλειψης και απαξίωσης που εφάρμοσε σκόπιμα τα τελευταία χρόνια η κυβέρνηση, ακριβώς για να περάσουν στα χέρια ιδιωτών, γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως είναι επίσης το τρενάκι του Πηλίου και η γραμμή του Νέστου.

Σημειώνεται ότι το υπάρχον τροχαίο υλικό (έξι κινητήριες μονάδες) της γραμμής Διακοφτού - Καλαβρύτων, χρονολογείται από τα μέσα της 10ετίας του 1950. Και αν λειτουργούσε μέχρι τώρα ο οδοντωτός σιδηρόδρομος, αυτό οφειλόταν αποκλειστικά στην ικανότητα των τεχνιτών του ΟΣΕ να επισκευάζουν και να συντηρούν υλικό 50 χρόνων! Ολα αυτά βέβαια, τα γνωρίζουν πολύ καλά, χρόνια τώρα, η κυβέρνηση, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ, αλλά και ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου (ελέγχεται από την ΠΑΣΚ), χωρίς, ωστόσο, να γίνει η παραμικρή ενέργεια για να παραμείνει σε λειτουργία η γραμμή.

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης να ξεπουλήσει τις κερδοφόρες γραμμές του ΟΣΕ, αλλά και τις πρόσφατες εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελή, ότι ο οδοντωτός σιδηρόδρομος θα λειτουργήσει ξανά από το πρώτο δίμηνο του 2004, ανακαινισμένος, πλήρως αναμορφωμένος και με σύγχρονο τροχαίο υλικό (τέσσερα μεγαλύτερα τρένα), είναι αυταπόδεικτο ότι ένα ακόμα έργο, αφού χρυσοπληρωθεί από τον ελληνικό λαό, θα παραδοθεί για εκμετάλλευση στους ιδιώτες «με το κλειδί στο χέρι» και μάλιστα παραμονή των Ολυμπιακών Αγώνων, που στην Ελλάδα αναμένεται να συρρεύσει πλήθος τουριστών.

Με δήλωσή του ο Π. Παναγούλιας, μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και στέλεχος της ΔΕΣΚ, καταγγέλλει ότι αποκλειστικά υπεύθυνες για τη διακοπή των δρομολογίων του οδοντωτού σιδηροδρόμου, είναι η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΣΕ. Τονίζει ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να καταδικάσουν αυτή την πολιτική και με αγώνα να μην επιτρέψουν το ξεπούλημα του δικτύου στους ιδιώτες, αξιώνοντας παράλληλα τον εκσυγχρονισμό και την αγορά τροχαίου υλικού. Στην πρώτη γραμμή του αγώνα αυτού μαζί με τους εργαζόμενους, θα βρεθούν τα στελέχη της ΔΕΣΚ, καταλήγει ο συνδικαλιστής.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ