Πέμπτη 7 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΛΙΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Στα σούπερ μάρκετ η μερίδα του λέοντος

Τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ - μάρκετ) και τα Πολυκαταστήματα, καταβροχθίζουν όλο και νέα μερίδια αγοράς σε βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, εκμεταλλευόμενα τους άνισους όρους ανταγωνισμού που δημιουργεί το συνολικό πλαίσιο της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Ελλάδας (ΕΣΥΕ), οι λιανικές πωλήσεις (τζίρος) στο σύνολο της χώρας το μήνα Αύγουστο, εμφανίζονται σε δωδεκάμηνη περίοδο αυξημένες κατά 12% (ονομαστική αύξηση) ενώ σε μέσα επίπεδα ( περίοδο Γενάρη - Αύγουστος 02/01) παρατηρείται άνοδος 9,1%.

Η αύξηση του τζίρου στα Σούπερ Μάρκετ, ήταν κατά πολύ υψηλότερη του μέσου όρου καθώς φτάνει στο 17,7% (σε δωδεκάμηνη περίοδο) και 11,7% σε μέσα επίπεδα, ενώ στα Πολυκαταστήματα η αύξηση του τζίρου ήταν 10,9% και στις δύο περιόδους. Η ομάδα Τρόφιμα - Ποτά - Καπνός εμφανίζει αύξηση του τζόγου κατά 6,6% και 6,3%, τα Φαρμακευτικά - Καλλυντικά κατά 9,7% και 9%, η Ενδυση - Υπόδηση κατά 5,5% και 6,4%, τα Επιπλα - Ηλεκτρικά Είδη - Οικιακός Εξοπλισμός κατά 8,9% και 5,5%, τα Βιβλία - Χαρτικά κατά 8,9% και 9,4% και τέλος οι Πωλήσεις εκτός καταστημάτων τον Αύγουστο σημείωσαν άνοδο 13,9% ενώ στην περίοδο εμφανίζουν μείωση 0,6%.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ