Κυριακή 10 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Υποβαθμίζεται συνεχώς το επαρχιακό σιδηροδρομικό δίκτυο

Την πολιτική υποβάθμισης του επαρχιακού σιδηροδρομικού δικτύου και τις δυσμενείς συνέπειες που έχει αυτή η πολιτική για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό, επισημαίνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ Νικ. Γκατζής και Τάκης Τσιόγκας. Με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, οι δύο βουλευτές του Κόμματος τονίζουν ότι ο σιδηρόδρομος, αν και κατά γενική παραδοχή αποτελεί το πλέον ασφαλές μαζικό και οικολογικό μεταφορικό μέσο, εντούτοις στην Ελλάδα συνεχίζει να είναι έρμαιο των μονοπωλιακών συμφερόντων - αυτοκινήτων, ελαστικών, καυσίμων κ.ά. - χάριν της ανοχής, βέβαια, και της αντιαναπτυξιακής πολιτικής των εκάστοτε κυβερνήσεων.

«Η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ και ο διαχωρισμός της υποδομής του από την εκμετάλλευση - σημειώνεται στην Ερώτηση - έχει σαν στόχο την ανανέωση του ΟΣΕ μόνο στον κεντρικό άξονα Πάτρας - Ειδομένης. Τα επαρχιακά δίκτυα υποβαθμίζονται με σημαντικές συνέπειες για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό. Μικρό παράδειγμα αυτής της πολιτικής ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος, όπου, όπως καταγγέλλει και ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, γίνεται:

  • Σημαντική περικοπή των δρομολογίων Βόλου - Λάρισας και κακός προγραμματισμός δρομολογίων στην ίδια γραμμή, με αποτέλεσμα τη μη σωστή ανταπόκριση με Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
  • Κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής Βόλου - Βουλγαρίας.
  • Συνεχείς μετακινήσεις προσωπικού με συνέπειες οικονομικές, κοινωνικές κ.ά. για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.
  • Τέλος, βρίσκεται έξω από τα σχέδια του ΟΣΕ η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου - Λάρισας, η νέα χάραξη Παλαιοφάρσαλα - Βόλου και, γενικότερα, ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού στο Βόλο και τη Θεσσαλία.

Επειδή τα παραπάνω προβλήματα υποβάθμισης του ΟΣΕ στη Θεσσαλία και ειδικότερα στο Βόλο οξύνουν και μεγεθύνουν τα ήδη μεγάλα κοινωνικά προβλήματα που υπάρχουν, οι δύο βουλευτές του Κόμματος ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών τι μέτρα σκοπεύει να πάρει η κυβέρνηση ώστε:

  • Να γίνει άμεσα η επαναφορά των δρομολογίων Βόλου - Λάρισας και η σωστή χάραξη των δρομολογίων, που να ανταποκρίνονται στην πρόσβαση των πολιτών από το Βόλο για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και η μεταφορά σύγχρονου τροχαίου υλικού.
  • Για να μη σταματήσει η διέλευση των λεωφορείων προς Βουλγαρία από το Βόλο.
  • Να σταματήσει η ταλαιπωρία των εργαζομένων και των οικογενειών τους από τις μετακινήσεις του προσωπικού.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ