Την ώρα που εκατοντάδες και χιλιάδες καταναλωτές πέφτουν θύματα αετονύχηδων στις παγίδες που στήνουν ορισμένες από τις περίφημες εταιρίες χρονομεριστικής μίσθωσης και οι καταγγελίες για εξαπάτηση και καταλήστευσή τους παίρνουν μορφή χιονοστιβάδας, η κυβέρνηση καμώνεται πως δεν ξέρει τίποτα για το φόνο. Το υπουργείο Ανάπτυξης εξαντλεί την άσκηση των αρμοδιοτήτων του σε μια εγκύκλιο που περιλαμβάνει μια σειρά από προκλητικά ανώδυνες συστάσεις.
Και βεβαίως, από το σχετικό κείμενο, σε καμία περίπτωση, δεν προκύπτει η παραμικρή πρόθεση να αναγκάσει τις επιχειρήσεις αυτού του τύπου να εγκαταλείψουν τις μεθόδους που μετέρχονται, προκειμένου να αποσπάσουν την υπογραφή των πελατών τους με τα παχυλά ποσά που συνοδεύουν τα σχετικά συμβόλαια. Συμβόλαια τα οποία, όπως καταγγέλλουν τα θύματα αυτής της ιστορίας, τους βάζουν «θηλιά» στο λαιμό τεράστιων ποσών, ενώ, όταν έρχεται η ώρα, να «απολαύσουν» τα όσα «μαγευτικά» τους υποσχέθηκε η εταιρία, βρίσκονται μπροστά σε μια μεγάλη απάτη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσον αφορά στις «διευκρινίσεις», που δίνει το υπουργείο με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο για το χρόνο, στον οποίο οι εταιρίες χρονομεριστικής μίσθωσης μπορούν να απαιτήσουν την καταβολή προκαταβολής απαιτούν «αποκρυπτογράφηση» που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά. Αντίθετα, το υπουργείο αποδίδει σε άλλο σημείο με απόλυτη σαφήνεια την προκλητική απροθυμία του να επιβάλει στις εταιρίες αυτές την υποχρέωση να τηρούν αυτά, για τα οποία υποτίθεται ότι δεσμεύονται απέναντι στους πελάτες τους. Το σχετικό απόσπασμα είναι αποκαλυπτικό: «Ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή θα πρέπει να δοθεί στην αναβάθμιση της ποιοτικής στάθμης των παρεχόμενων υπηρεσιών και εξυπηρέτησης του καταναλωτή και μετά την πώληση, η οποία συνίσταται στο να μπορεί να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του στο μέτρο του δυνατού βέβαια όπως επιλογή εβδομάδας, περιόδου ή ανταλλαγής του καταλύματος κλπ....».