Κυριακή 16 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
NISSAN XLV CONCEPT
Πειραματικό απολαυστικής πισωκίνησης

Ενα πολυτελές πισωκίνητο σεντάν «δημιουργεί» η Nissan, θέλοντας να παρέμβει μελλοντικά στο χώρο, που διαμορφώνει πρεστίζ για τις εταιρίες.

Η Nissan στηρίζει το πειραματικό, ακόμα, XVL Concept, πάνω σε μια νέα προηγμένη πλατφόρμα που εξασφαλίζει ευρυχωρία, ευστάθεια, αθόρυβη λειτουργία και υποδειγματικά επίπεδα ασφαλείας. Στα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού V6 NEO DIVQ30DD και το συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης κίνησης κιβώτιο Extroid CUT. Επιδόσεις και άνετη οδήγηση είναι αυτονόητα για τον τρίλιτρο κινητήρα.

Ο V6 φωλιάζει μέσα στην πλατφόρμα που έχει χτιστεί γύρω του, με τρόπο ώστε να μην επηρεάζει την ευρυχωρία της καμπίνας, ούτε τη χωρητικότητα του πορτ - μπαγκάζ. Το πισωκίνητο XVL έχει μεταξόνιο 2.850 μμ, τιμή μεγάλη για τα 4,7 μ του συνολικού μήκους που το κατατάσσουν στην κατηγορία L.H Nissan, υποστηρίζει ότι η καμπίνα εξασφαλίζει ιδιαίτερη άνεση για τέσσερις ενήλικες και χώρο αποσκευών 470 λίτρων. Η αρτιότητα του σχεδιασμού επιβεβαιώνεται και από τον αεροδυναμικό συντελεστή (οπισθέλκουσας) CD 0,28.

Στο εσωτερικό έχουν υιοθετηθεί αποχρώσεις με έντονες αντιθέσεις, ενώ την πρώτη ματιά κλέβουν τα κεκλιμένα όργανα και η οθόνη πληροφοριών που βρίσκεται πάνω από την κεντρική κονσόλα που θυμίζει αερόσακο. Μέταλλο και ξύλο στολίζει διάφορες λεπτομέρειες που δίνουν την αίσθηση ότι το XTV εξελίσσεται, για να προσφέρει οδηγική ικανοποίηση. Πρόσβαση και θέση οδήγησης είναι υπεράνω κριτικής, ενώ οι προβολείς xenon που είδαμε ήδη στο τελευταίο Primera διευκολύνει την οδήγηση τη νύχτα, ενώ το κλιματιστικό δίνει τη δυνατότητα προεκλογής.


Η κατανομή βάρους εμπρός πίσω 52/48 υπόσχεται ευστάθεια, ενώ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι και στους τέσσερις τροχούς υπόσχονται άνετη ανάρτηση.

Η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με την ισχύ του εξακύλινδρου και το κιβώτιο CVT, προϊδεάζουν για ένα αυτοκίνητο που εκτός από άνετα ταξίδια θα μπορεί να χαρίσει στον οδηγό και την ικανοποίηση του «παιχνιδιού». Η πέδηση διαθέτει σύστημα υποβοήθησης. Φυσικά, στον τομέα της παθητικής ασφάλειας έχουν περιληφθεί όλες οι τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες όπως οι ενισχύσεις στο αμάξωμα, οι αερόσακοι SRS για οδηγό συνοδηγό και πλευρικοί κ.ά.


ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Το 2 το καλό (2003-05-18 00:00:00.0)
Tino: και Almera και πολυμορφικό (2001-08-19 00:00:00.0)
Ισχυρότερο Musso 2.3 λίτρων (2001-08-19 00:00:00.0)
Πολυτελώς... περιπετειώδες (2000-08-13 00:00:00.0)
Ευρωπαϊκό ξημέρωμα για το νέο Almera (2000-06-11 00:00:00.0)
Lexus, πολυτέλεια (1998-11-08 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ