Ενα πολυτελές πισωκίνητο σεντάν «δημιουργεί» η Nissan, θέλοντας να παρέμβει μελλοντικά στο χώρο, που διαμορφώνει πρεστίζ για τις εταιρίες.
Ο V6 φωλιάζει μέσα στην πλατφόρμα που έχει χτιστεί γύρω του, με τρόπο ώστε να μην επηρεάζει την ευρυχωρία της καμπίνας, ούτε τη χωρητικότητα του πορτ - μπαγκάζ. Το πισωκίνητο XVL έχει μεταξόνιο 2.850 μμ, τιμή μεγάλη για τα 4,7 μ του συνολικού μήκους που το κατατάσσουν στην κατηγορία L.H Nissan, υποστηρίζει ότι η καμπίνα εξασφαλίζει ιδιαίτερη άνεση για τέσσερις ενήλικες και χώρο αποσκευών 470 λίτρων. Η αρτιότητα του σχεδιασμού επιβεβαιώνεται και από τον αεροδυναμικό συντελεστή (οπισθέλκουσας) CD 0,28.
Στο εσωτερικό έχουν υιοθετηθεί αποχρώσεις με έντονες αντιθέσεις, ενώ την πρώτη ματιά κλέβουν τα κεκλιμένα όργανα και η οθόνη πληροφοριών που βρίσκεται πάνω από την κεντρική κονσόλα που θυμίζει αερόσακο. Μέταλλο και ξύλο στολίζει διάφορες λεπτομέρειες που δίνουν την αίσθηση ότι το XTV εξελίσσεται, για να προσφέρει οδηγική ικανοποίηση. Πρόσβαση και θέση οδήγησης είναι υπεράνω κριτικής, ενώ οι προβολείς xenon που είδαμε ήδη στο τελευταίο Primera διευκολύνει την οδήγηση τη νύχτα, ενώ το κλιματιστικό δίνει τη δυνατότητα προεκλογής.
Η πίσω κίνηση σε συνδυασμό με την ισχύ του εξακύλινδρου και το κιβώτιο CVT, προϊδεάζουν για ένα αυτοκίνητο που εκτός από άνετα ταξίδια θα μπορεί να χαρίσει στον οδηγό και την ικανοποίηση του «παιχνιδιού». Η πέδηση διαθέτει σύστημα υποβοήθησης. Φυσικά, στον τομέα της παθητικής ασφάλειας έχουν περιληφθεί όλες οι τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες όπως οι ενισχύσεις στο αμάξωμα, οι αερόσακοι SRS για οδηγό συνοδηγό και πλευρικοί κ.ά.