Παρασκευή 23 Απρίλη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
Κανένα έργο, πολλές υποσχέσεις...

Ο βουλευτής του ΚΚΕ Δ. Τσιόγκας ζήτησε την επίσπευση των απαραίτητων έργων, κατά τη διάρκεια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή

Ενα χρόνο μετά η πλάκα θυμίζει το «γιατί», αλλά η κυβέρνηση συνεχίζει να υπόσχεται...
Ενα χρόνο μετά η πλάκα θυμίζει το «γιατί», αλλά η κυβέρνηση συνεχίζει να υπόσχεται...
Ενα χρόνο μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 22 μαθητές και παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις δεν έχει γίνει το παραμικρό για την καινούρια χάραξη του δρόμου μέσα από σήραγγα.

Το θέμα έφερε χτες στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση ο βουλευτής του ΚΚΕ Δ. Τσιόγκας, αλλά στην απάντησή του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, δεν ανέλαβε καμία συγκεκριμένη δέσμευση. Για την κατάσταση στο εθνικό οδικό δίκτυο έριξε τις ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις που δεν έκαναν τίποτα για τα δύσκολα κομμάτια της Εθνικής. Οσο δε για την απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης να δώσει το έργο των Τεμπών με αυτοχρηματοδότηση, απάντησε απλώς ότι η παρούσα κυβέρνηση θα επιταχύνει τις σχετικές διαδικασίες. Πέρα από αυτά είπε ότι για τα επικίνδυνα σημεία του εθνικού δικτύου συντάχθηκε μελέτη για ηλεκτρονικούς μηχανισμούς ελέγχου ταχύτητας και θα προκηρυχτεί ο σχετικός διαγωνισμός, ενώ ανέφερε ότι θα αποφασιστεί ο περιορισμός κυκλοφορίας των φορτηγών στα επικίνδυνα σημεία για ορισμένες χρονικές περιόδους.

Στην περιοχή του δυστυχήματος στα Τέμπη δεν έγινε κανένα έργο και στο μνημόσυνο που έγινε πρόσφατα ήταν έντονη η αγανάκτηση των γονιών και των μαθητών τόνισε στην παρέμβασή του ο Δ. Τσιόγκας. Είναι χαρακτηριστικό, είπε, ότι στο μνημείο που στήθηκε στο χώρο αναφέρεται: «Σε αυτό το σημείο με ευθύνη της πολιτείας και στο βωμό του κέρδους θυσιάστηκαν οι ζωές 21 παιδιών».

Ακόμα και σήμερα, τόνισε, τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα: Πότε θα ξεκινήσει η σήραγγα; Θα υπάρχει έλεγχος για τα υπέρβαρα οχήματα; Θα ελέγχονται τα φορτηγά από τα ΚΤΕΟ και θα παρθούν μέτρα για τους ιδιοκτήτες που αναγκάζουν τους οδηγούς να δουλεύουν έως και 18 ώρες την ημέρα; Είναι χαρακτηριστικό, είπε, ότι τα σχετικά τμήματα για τον έλεγχο των δρομολογίων και των ταχογράφων δεν υπάρχουν σε κανένα μέρος της Ελλάδας, εκτός από ένα στη Θεσσαλονίκη. Ολα αυτά τα ερωτήματα, κατέληξε, πρέπει να απαντηθούν και να παρθούν τα αναγκαία μέτρα για να μη θρηνήσουμε νέα θύματα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ