Τρίτη 18 Μάη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΗΦΙΣΙΑΣ
Νέοι κόμβοι - παλιά ταλαιπωρία...

Με ανισόπεδους κόμβους δε λύνεται τελικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα, παρά μόνο με συνδυασμό μέτρων και έργων και κυρίως με την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα και χτες, στη Λεωφόρο Κηφισίας, όπου παρά την παράδοση στην κυκλοφορία του κόμβου στο Φάρο του Ψυχικού - είναι ο 6ος ανισόπεδος κόμβος που λειτουργεί κατά μήκος της λεωφόρου - το μποτιλιάρισμα κατά τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής δεν αποφεύχθηκε!

Την παράδοση του κόμβου, ο οποίος στοίχισε 15 εκατ. ευρώ (5,2 δισ. δρχ. περίπου), έκανε την Κυριακή ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, ο οποίος δήλωσε ότι για λόγους οικονομίας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα κατασκευαστεί μόνον ο ένας από τους δύο άλλους κόμβους που είχαν ανακοινωθεί επί της Κηφισίας, δηλαδή αυτός στο ύψος της Αγίας Βαρβάρας, ενώ ματαιώνεται η κατασκευή αυτού στο ύψος της Φιλοθέης. «Οταν μπορέσουμε κάποτε ως χώρα να κάνουμε τέτοιους κόμβους, όπως της Φιλοθέης - δήλωσε - θα τον κάνουμε. Τώρα όμως, έχουμε άλλες προτεραιότητες, άλλες ανάγκες και επιτέλους πρέπει να δούμε λίγο και την περιφέρεια, να κάνουμε και εκεί κάποια έργα»...

Στο μεταξύ, την ...Πυθία «έπαιξε» ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, όσον αφορά στην αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό, μετά την παράδοση και των τελευταίων τμημάτων της, που προσδιορίζεται στο τέλος Ιούνη. «Θα το δούμε. Θα το εξετάσουμε, είπε. Μπορεί να μειωθούν, μπορεί και να αυξηθούν»!.. Σημειώνουμε ότι με βάση τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με τους κατασκευαστές, αυτοί έχουν δικαίωμα να ανεβάσουν την τιμή των διοδίων στα 3 ευρώ, από 2 που ισχύει τώρα, μόλις ολοκληρωθούν τα έργα.

Τις δηλώσεις αυτές έκανε ο Γ. Σουφλιάς, κατά τη διάρκεια παράδοσης την Κυριακή του ανισόπεδου κόμβου της Λεωφόρου Μαραθώνος στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής, ο οποίος αντικατέστησε τη γνωστή γέφυρα της ταλαιπωρίας.

Στο Ν. Κόσμο το Τραμ

Μέχρι το Νέο Κόσμο και όχι στο Σύνταγμα θα «φτάνει» τελικά το τραμ την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να περικοπεί τμήμα του δικτύου στη Γλυφάδα.

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει τελικά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων το τμήμα από το Σύνταγμα μέχρι το Νέο Κόσμο. Σύμφωνα με στελέχη της «Τραμ ΑΕ», η απόφαση αυτή πάρθηκε για να αποφευχθούν κυκλοφοριακά προβλήματα, δεδομένου ότι την περίοδο εκείνη η Βασ. Ολγας θα μετατραπεί σε πεζόδρομο, λόγω προγραμματισμένων εκδηλώσεων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ