Σάββατο 16 Ιούλη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Προς αναζήτηση πελατών...

Τώρα που τα ιδρύματα ανώτατης (και δήθεν ανώτατης) εκπαίδευσης σπρώχνονται όλο και περισσότερο να λειτουργούν ως επιχειρήσεις, το ρίχνουν στη διαφήμιση και την ωραιοποίηση της πραγματικότητας (όπως οι κανονικές επιχειρήσεις) για να προσελκύσουν φοιτητές - πελάτες. Ετσι κάνει και το Τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (εδρεύει στην Κατερίνη), που αυτοπροβάλλεται ως σύγχρονη σχολή που εξασφαλίζει επαγγελματική προοπτική.

Με καθημερινή τηλεοπτική διαφήμιση στην ΕΤ-3, διαφήμιση στο Ιντερνετ, έντυπο υλικό που στάλθηκε στα ΜΜΕ, με διαφημίσεις στα φροντιστήρια... επιχειρούν να παρουσιάσουν μία εικονική πραγματικότητα δήθεν υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης, εξοπλισμού και εργασιακών προοπτικών. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική: Πρόκειται για μια απλή επαγγελματική σχολή (καμιά σχέση με ανώτατη εκπαίδευση), με ελλιπέστατες έως ανύπαρκτες υποδομές, που αδυνατεί να δεχτεί το νέο κύμα σπουδαστών, εκκρεμεί η χρηματοδότηση για να ολοκληρωθεί κατ' αρχήν η υλικοτεχνική του υποδομή και επιπλέον δεν υπάρχει φοιτητική μέριμνα. Οσο για την επαγγελματική προοπτική... τι να πει κανείς, όταν είναι ήδη έτοιμος ο εργασιακός μεσαίωνας της ΕΕ, του κεφαλαίου και των πολυεθνικών με τη σύμπραξη των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ