Σάββατο 13 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ: «Τεράστιο και εξαιρετικά συμπαγές το κύκλωμα του πετρελαίου παντού, αλλά κάτι παραπάνω στην Ελλάδα. Τα διυλιστήρια ρίχνουν την ευθύνη στις εταιρείες εμπορίας, αυτές στους βενζινοπώλες κι εκείνοι στους άλλους δύο, έτσι που ποτέ κανείς να μην μπορεί να βρει άκρη. Μόλις χθες, ο πρόεδρος των "Ελληνικών Πετρελαίων", Τίμος Χριστοδούλου, ζήτησε από την κυβέρνηση να αναζητήσει στον μεγάλο αριθμό των πρατηρίων την αιτία για τις υψηλές τιμές των καυσίμων, για να ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών εναντίον του από τους θιγόμενους βενζινοπώλες. Για την ιστορία, να αναφερθεί ότι τα ΕΛ.ΠΕ. ανακοίνωσαν αύξηση των κερδών τους κατά 78%, στα 141,3 εκατ. ευρώ» (Από το κύριο άρθρο της «Ελευθεροτυπίας»).

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ: «Ασφαλώς η αγορά είναι ελεύθερη, όπως και οι τιμές. Ομως οι επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση να εφαρμόζουν τους κανόνες του ανταγωνισμού - σε διαφορετική περίπτωση να υφίστανται τις συνέπειες. Κάθε εταιρεία ή πρατηριούχος έχει το ελεύθερο να πουλήσει τη βενζίνη και 10 ευρώ το λίτρο αν θέλει, χωρίς άλλες συνέπειες πέρα από το γεγονός ότι δε θα βρίσκει πελάτες. Αν όμως κάποιοι συνεννοούνται για να κρατάνε τη βενζίνη στο 1 ευρώ όλο το καλοκαίρι, υπάρχει πρόβλημα και πεδίο παρέμβασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η οποία έχει καθυστερήσει και σε ένα βαθμό οι καταναλωτές πληρώνουν τις συνέπειες αυτής της καθυστέρησης. Που μπορεί να δικαιολογείται αλλά δεν παύει να υπάρχει» (Από το κύριο άρθρο του «Ελεύθερου Τύπου»).

ΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ: «"Μέσα στην αγορά του αργού και των προϊόντων του έχουν μπει διάφορες χρηματοοικονομικές εταιρείες, οι οποίες αντιμετωπίζουν πλέον το πετρέλαιο ως ένα αντικείμενο χρηματιστηριακής κερδοσκοπίας" έλεγε χαρακτηριστικά χθες στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ ο πρόεδρος των ΕΛ-ΠΕ» (Από το «Μικροσκόπιο» της «Απογευματινής»).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ