Σάββατο 13 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Γραμμή κατειλημμένη», αλλά ... την πληρώνουμε

«Η γραμμή είναι κατειλημμένη. Παρακαλούμε καλέστε αργότερα»... Είναι σίγουρο ότι όλοι έχουμε γίνει αποδέκτες του συγκεκριμένου φωνητικού μηνύματος. Πόσοι, όμως, γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη ευγενική ενημέρωση, σε κάποιες υπηρεσίες, μας κοστίζει μια αστική μονάδα!

Ούτε εμείς το γνωρίζαμε μέχρι τη στιγμή που κάτοικος του Δήμου Ιλίου - τα στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας - μας δήλωσε ότι κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο του συγκεκριμένου Δήμου και παρότι δε μίλησε με κάποιον υπεύθυνο και ενημερώθηκε μόνον ότι οι γραμμές είναι κατειλημμένες, διαπίστωσε ότι η ...ενημέρωση του στοίχισε τρεις μονάδες που αφαιρέθηκαν από την τηλεκάρτα του. Ο ίδιος επιχείρησε εκ νέου να επικοινωνήσει, απέτυχε, αλλά ο ΟΤΕ συνέχισε να είναι ...αμείλικτος. Προχώρησε σε τηλεφωνική και γραπτή αναφορά προς το Δήμο, αλλά - όπως είπε - η κατάσταση δεν άλλαξε.

Δεν το έβαλε όμως κάτω. Κάλεσε την «υπηρεσία προστασίας του καταναλωτή» του υπουργείου Ανάπτυξης, στο γνωστό «1520» και η υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι το ίδιο συμβαίνει και στη δική τους υπηρεσία, όταν όλες οι γραμμές «μιλούν»!!

Κατόπιν όλων αυτών, είναι εύλογα τα ερωτήματα, που έθεσε ο αναγνώστης μας: Γιατί, στις περιπτώσεις αυτές, γίνεται παρακράτηση των μονάδων από τον ΟΤΕ; Η παρακράτηση αυτή γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη των δημόσιων υπηρεσιών, αποκομίζοντας ενδεχομένως και οφέλη; Τι απαντούν ο αρμόδιος υπουργός, η διοίκηση του ΟΤΕ και οι τοπικοί άρχοντες του Ιλίου;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ