Παρασκευή 7 Οχτώβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εξω οι επιχειρήσεις από τα σχολεία

Την αντίθεσή τους στην εμπορευματοποίηση της γνώσης διατράνωσαν, χτες, δυνάμεις του ΠΑΜΕ σε ημερίδα για την επιχειρηματικότητα

Από τη χτεσινή παρέμβαση έξω από το Βελλίδειο

Motion Team

Από τη χτεσινή παρέμβαση έξω από το Βελλίδειο
Την αντίθεσή τους στο εμπόριο της γνώσης και στη σύνδεση των σχολείων με τις επιχειρήσεις διατράνωσαν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ, χτες το πρωί, έξω από το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, όπου πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα: «Οταν το επαγγελματικό σχολείο συναντά τον κόσμο των επιχειρήσεων». Στην ημερίδα παρουσιάστηκε το ομώνυμο πρόγραμμα «Leonardo da Vinci», που υλοποιεί το Γραφείο ΤΕΕ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Τμήμα Β (ΤΕΕ) του υπουργείου Παιδείας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Το πρόγραμμα έχει στόχο τη μεταφορά της ευρωπαϊκής εμπειρίας στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά στην πρακτική άσκηση των μαθητών σε επιχειρήσεις. Η ημερίδα έγινε στα πλαίσια της έκθεσης της Infosystem, που διοργανώνει η HELEXPO, με στόχο να προβληθούν στους επισκέπτες της έκθεσης οι δράσεις των σχολικών μονάδων ΤΕΕ στον τομέα της Πληροφορικής.

Η Τοπική Γραμματεία του ΠΑΜΕ απέκλεισε την είσοδο του Βελλίδειου με το πανό του ΠΑΜΕ που έγραφε «Εξω οι επιχειρήσεις από τα σχολεία», ενημέρωνε μαθητές και εκπαιδευτικούς και τους καλούσε να αντισταθούν στην εμπορευματοποίηση της γνώσης και στην ακύρωση κάθε μορφωτικής διαδικασίας από την είσοδο των επιχειρηματιών στα σχολεία. Τους καλούσε στον αγώνα για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, για ενιαίο 12χρονο σχολείο.

Το ΠΑΜΕ σημειώνει ότι η σύνδεση της οικονομίας με την εκπαίδευση πάντοτε υπήρχε, αλλά με ένα κράτος που κρατούσε τα προσχήματα. «Τώρα, τονίζει, μιλάμε για απευθείας σύνδεση σχολείων με τις επιχειρήσεις και αυτό είναι εντελώς διαφορετικό αλλά όχι και καινούριο. Εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ και στην Αγγλία και τα αποτελέσματα είναι τραγικά για τα δημόσια σχολεία, τη μόρφωση των παιδιών, τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών, για τις προοπτικές των ίδιων των λαών και των ΗΠΑ και της Αγγλίας κι όπου αλλού εφαρμόστηκε. Οι μαθητές παρουσιάζουν τεράστια μαθησιακά κενά, αφού το μοντέλο αυτό κατακερματίζει τη γνώση, στηρίζεται στην αποσπασματικότητα και ενδιαφέρεται μόνο για κατάρτιση, δηλαδή για δεξιότητες σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ