Τρίτη 6 Δεκέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΩΔΩΝ ΠΟΤΩΝ
«Αυτοδέσμευση» για διαφημιστική προβολή

Να αποφεύγεται έως και να απαγορεύεται η διαφήμιση αλκοολούχων ποτών, σε χώρους και εκδηλώσεις όπου συμμετέχουν ανήλικοι, προβλέπεται, μεταξύ άλλων, στην «αρχή αυτοδέσμευσης» που αποδέχτηκαν οι επιχειρήσεις - μέλη της Ενωσης Επιχειρήσεων Οινοπνευματωδών Ποτών και συνυπέγραψε το υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για ένα «πλαίσιο αρχών διακήρυξης και αυτοδέσμευσης σχετικά με τη διαφήμιση αλκοολούχων ποτών και την ενημέρωση των καταναλωτών». Για την τήρηση του πλαισίου, έχει ξεκινήσει ήδη συνεργασία του κλάδου με το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και στο πλαίσιο αυτό ενσωματώθηκαν στον ανανεωμένο Κώδικα Διαφήμισης - Επικοινωνίας οι αρχές «αυτοδέσμευσης».

Η αρχή περιλαμβάνει:

  • Την αποφυγή διαφημίσεων αλκοολούχων ποτών, που απευθύνονται ευθέως και ειδικά σε ανήλικους.
  • Την αποφυγή συμμετοχής παιδιών, εφήβων και επωνύμων, που ασκούν επιρροή στους νέους σε εκστρατείες προώθησης αλκοολούχων ποτών.
  • Την αποσύνδεση της διαφήμισης από οποιαδήποτε ερωτική, κοινωνική ή επαγγελματική επιτυχία.
  • Την αποθάρρυνση της άμετρης κατανάλωσης αλκοόλ, ιδιαίτερα σε σχέση με καταστάσεις που απαιτούν μεγάλη προσοχή, όπως η οδήγηση.
  • Την απαγόρευση διαφήμισης κατά τη διάρκεια μετάδοσης αθλητικών γεγονότων που οργανώνονται για ανήλικους.
  • Την απαγόρευση χορηγίας αθλητικών γεγονότων για ανήλικους.
  • Την απαγόρευση διαφήμισης αλκοολούχων σε προγράμματα που απευθύνονται σε ανήλικους.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ