Πέμπτη 9 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ 16 ΚΑΙ 17 ΦΛΕΒΑΡΗ
Στα βαπόρια η μάχη για την επιτυχία της

Περιοδεία σε καράβια στο λιμάνι του Πειραιά πραγματοποίησαν χτες συνδικαλιστές των ταξικών δυνάμεων

Από τη συζήτηση με τους ναυτεργάτες κατά τη χτεσινή περιοδεία
Από τη συζήτηση με τους ναυτεργάτες κατά τη χτεσινή περιοδεία
Με το σύνθημα «Μαζικά, αποφασιστικά στη μάχη της 48ωρης προειδοποιητικής απεργίας στις 16 και 17 Φλεβάρη, σε όλα τα πλοία, σε όλα τα λιμάνια» συνεχίζουν τις περιοδείες και τις εξορμήσεις στα καράβια οι συνδικαλιστές των ταξικών δυνάμεων, με κεντρικό αίτημα την άμεση απόσυρση του αντιναυτεργατικού νομοσχεδίου που κατέθεσε πρόσφατα η κυβέρνηση και παράλληλα τη διεκδίκηση αιτημάτων που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους.

Στα πλαίσια αυτά, αντιπροσωπεία των ναυτεργατών, με επικεφαλής τους Γιάννη Μανουσογιαννάκη, πρόεδρο του σωματείου «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και Σάββα Τσιμπόγλου, πρόεδρο της «ΠΕΜΕΝ», περιόδευσε χτες το πρωί στα πλοία «ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ» και «ΛΑΤΟ», ενημερώνοντας τα πληρώματα για τις αντιναυτεργατικές διατάξεις του νομοσχεδίου της κυβέρνησης και την ανάγκη μαζικής συμμετοχής στην απεργία με προοπτική την κλιμάκωσή της.

Για την καλύτερη προετοιμασία της απεργίας, η Ναυτεργατική Συνδικαλιστική Κίνηση καλεί σε πλατιά σύσκεψη σήμερα Πέμπτη, στις 11 π.μ., στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ (Μπουμπουλίνας 21, Πειραιάς).

Στο στόχαστρο ναυτεργάτες, νησιώτες, σπουδαστές

«Η κυβέρνηση της ΝΔ, αξιοποιώντας και τους νόμους του ΠΑΣΟΚ, επιχειρεί με το νομοσχέδιο που κατέθεσε και συζητείται στη Βουλή, με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Αναβάθμιση και αναδιάρθρωση της Ναυτικής Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις", να ικανοποιήσει μια σειρά από βασικές αξιώσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου», ανέφερε στους ναυτεργάτες ο Γ. Μανουσογιαννάκης και στη συνέχεια ανέπτυξε ορισμένα από τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου. Ανάμεσά τους, το πλήγμα που επιχειρείται στα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτεργατών, το χάρισμα στους εφοπλιστές χρεών εκατομμυρίων ευρώ προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), την ενίσχυση της ασυδοσίας των εφοπλιστών της ακτοπλοΐας, ως προς την εκτέλεση των δρομολογίων και στο πλαίσιο του διαλυτικού κανονισμού της ΕΕ για την «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και την πλήρη παράδοση της ναυτικής εκπαίδευσης στους ιδιώτες.

Οι ναυτεργάτες των δύο πλοίων, από την πλευρά τους, συμφώνησαν πως δεν αντέχουν άλλες παραχωρήσεις στο εφοπλιστικό κεφάλαιο και ότι οι αγώνες πρέπει να ενταθούν, ώστε να μπει ένα φρένο στη συνεχή συρρίκνωση των δικαιωμάτων τους. Οπως τόνισε χαρακτηριστικά ένας μηχανικός, για την ανάγκη κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων, «το εφοπλιστικό κεφάλαιο δε βάζει όρια στα κέρδη του. Το μόνο που το ενδιαφέρει είναι να τα αυξήσει και αυτό μπορεί να το κάνει μόνο στην περίπτωση που θα εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο την εργατική μας δύναμη».

Συνεχίζουμε μετά την απεργία

«Με την απεργία αυτή - επισήμανε ο Σ. Τσιμπόγλου - συγκρουόμαστε με το σύνολο της αντιναυτεργατικής πολιτικής της κυβέρνησης και της ΕΕ και ταυτόχρονα προβάλλουμε το δικό μας πλαίσιο που είναι σε αντίθετη κατεύθυνση και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των ναυτεργατών. Σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν αποσύρει το κατάπτυστο νομοσχέδιο, η απεργία πρέπει να έχει συνέχεια και να κλιμακωθεί» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ.

Και τόνισε: «Ολοι έχετε εμπειρία για το ρόλο της πλειοψηφίας της ΠΝΟ. Οσες απεργίες εξήγγειλε ήταν πάντα κάτω από τις έντονες αντιδράσεις των ναυτεργατών και πάντα τις υπονόμευε. Επιβάλλεται να περιφρουρήσουμε τον αγώνα μας από τους συμβιβασμένους στα εφοπλιστικά συμφέροντα που δρουν στο ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα. Η ευθύνη η δική μας, αλλά και όλων των ναυτεργατών είναι να οργανώσουμε τις δυνάμεις μας μέσα στα βαπόρια και να διεκδικήσουμε αιτήματα τέτοια που θα εξυπηρετούν τα δικά μας συμφέροντα και όχι των εφοπλιστών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ