Παρασκευή 8 Σεπτέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΧΑΛΒΑΤΖΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΓΚΡΑΒΑΣ
Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν Παιδεία

Περιοδεία χτες του υποψήφιου δημάρχου και κλιμακίου της «Συμπαράταξης για την Αθήνα» στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας

Ο Σπύρος Χαλβατζής μιλά σε εκπαιδευτικούς στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας
Ο Σπύρος Χαλβατζής μιλά σε εκπαιδευτικούς στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας
«Η λαϊκή οικογένεια δεν πρέπει να πληρώνει ούτε ένα ευρώ για τη μόρφωση των παιδιών της. Η Παιδεία είναι ένα κοινωνικό αγαθό που πρέπει να παρέχεται δωρεάν και ισότιμα σε όλα τα παιδιά, ώστε να κατακτούν τις γνώσεις, που θα τους δώσουν το κλειδί για να ανοίξουν την πόρτα της ζωής».

Με τα λόγια αυτά, ο Σπύρος Χαλβατζής, υποψήφιος δήμαρχος με τη «Συμπαράταξη για την Αθήνα», έδωσε το «στίγμα», για το μεγάλο ζήτημα της Παιδείας, κατά τη διάρκεια χτεσινής περιοδείας του στα σχολεία της Γκράβας, επικεφαλής κλιμακίου της Παράταξης και συνοδευόμενος από μέλη και στελέχη του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών. Εκεί, ο Σπ. Χαλβατζής, μίλησε με τους καθηγητές, λίγες μέρες πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και διαπίστωσε κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο σχολικό συγκρότημα της χώρας. Στην αντιπροσωπεία της «Συμπαράταξης» παρόντες και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Βίκυ Αράπη, Δημήτρης Μαντζουράτος και Δημήτρης Τριανταφύλλου.

«Αγωνιζόμαστε για μια άλλη κατεύθυνση στην Παιδεία. Ηδη, έχουν γίνει πολλές μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις που... μεταρρυθμίζονται και δεν είναι επιλογή ενός μόνο υπουργού, αλλά η απόπειρα να περάσουν οι βασικές κατευθύνσεις της ΕΕ», τόνισε ο Σπ. Χαλβατζής. Και πρόσθεσε: «Θέλουν να περάσουν συγκεκριμένες αντιλήψεις. Θέλουν τα παιδιά, από την πιο τρυφερή τους ηλικία, να συνηθίσουν στη λογική του "επιχειρείν". Προβάλλονται λέξεις όπως "αγορά", "ανταγωνιστικότητα", "εμπόριο", "κέρδος" και "χρήμα", ενώ τα παιδιά, θα έπρεπε να μαθαίνουν το συναγωνισμό, την άμιλλα, την προσπάθεια για το καλύτερο».

Ο Σπ. Χαλβατζής επισήμανε την ανάγκη να καταργηθεί η ιδιωτική Παιδεία. Και πρόσθεσε: «Η υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου δεν είναι τυχαία. Εντάσσεται στη λογική της μετατροπής των παιδιών σε απασχολήσιμο εργατικό δυναμικό». Κατήγγειλε τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση, τις επιλογές της ΕΕ για ένα μισοειδικευμένο εργατικό δυναμικό και μια προσπάθεια να συνεχιστεί η υποβάθμιση της δημόσιας Παιδείας. Στη συνέχεια, κάλεσε τους εκπαιδευτικούς «να αγωνιστούν για μια αναβαθμισμένη Παιδεία, που θα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές, στα νέα παιδιά, μέχρι τα 18 τους χρόνια, να μπορούν να αποκτούν και να κατακτούν συνολικά τη γνώση, τη μόρφωση και για να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και όπου αλλού επιθυμούν».

Ιδιαίτερη συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς έγινε αναφορικά με το ζήτημα της βάσης του «10», για το οποίο ο Σπ. Χαλβατζής, σημείωσε ότι «δεν μπορεί να βλέπουμε ξεκομμένα τα ζητήματα». Και πρόσθεσε πως «το κύριο είναι η μόρφωση, να είναι αναβαθμισμένη για να παίρνουν τα παιδιά ουσιαστικές γνώσεις». Για να επισημάνει: «Δεν μπορεί από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο, το εκπαιδευτικό σύστημα να είναι στη λογική της προετοιμασίας των μαθητών για την είσοδο στην Ανώτατη Εκπαίδευση».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ