Πέμπτη 9 Γενάρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΥΣΤΟΣ
Στο βυθό παραμένουν τρεις
  • Σταμάτησαν, προσωρινά, χτες οι έρευνες
  • ΚΚΕ: Γιατί αθώωσε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας την εταιρία;

Σταμάτησαν, προσωρινά, χτες οι έρευνες για την ανεύρεση των τριών αγνοούμενων ναυτικών του ναυαγίου ΔΥΣΤΟΣ,εξαιτίας της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών. Οι έρευνες θα αρχίσουν πάλι μόλις καλυτερέψει ο καιρός. Χτες, επίσης, κατατέθηκε από το ΚΚΕ επίκαιρη ερώτηση, στην οποία καλείται να απαντήσει ο υπουργός Ναυτιλίας σε μια σειρά κρίσιμων ερωτημάτων με αφορμή το ναυάγιο.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των ανακρίσεων, οι σχετικές πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δόκιμος Χρ. Αναγνώστου,που κατά δήλωσή του είναι ναυαγός του ΔΥΣΤΟΣ, θα κληθεί να καταθέσει και τρίτη φορά για τη διευκρίνιση διαφόρων πλευρών των δύο πρώτων καταθέσεών του που παρουσιάζουν κενά.

Το πόρισμα της Ενορκης Διοικητικής Εξέτασης,που διενεργείται για τη διαπίστωση ευθυνών αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος, αναμένεται να παραδοθεί στον ΥΕΝ τις επόμενες μέρες. Ωστόσο, από ραδιοτηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης ήδη αναφέρεται ότι από την ΕΔΕ έχουν προκύψει ευθύνες για τους δύο από τους αξιωματικούς που ήταν βάρδια στο θάλαμο επιχειρήσεων το βράδυ του ναυαγίου. Από την άλλη το υπουργείο διαψεύδει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το πόρισμα και αναφέρει ότι με την ολοκλήρωση της ΕΔΕ και τη σύνταξη του πορίσματος θα υπάρξει ενημέρωση του Τύπου.

Το ΚΚΕ

"Αλλο ένα τραγικό ναυάγιο που συγκλόνισε την κοινή γνώμη έγινε στο όνομα της ασυδοσίας του μεγάλου κεφαλαίου και των εφοπλιστών. Από το ναυάγιο του ΔΥΣΤΟΣ αναδείχτηκαν οι τεράστιες ευθύνες και του ΥΕΝ". Τα παραπάνω επισημαίνει με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε χτες στη Βουλή ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ, απευθυνόμενος στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ρωτάει: Γιατί καθυστέρησε επί τόσες ώρες η λήψη του σήματος για το ναυάγιο και η κινητοποίηση του Λιμενικού καθώς και του Πολεμικού Ναυτικού; Γιατί ο υπουργός με δηλώσεις του αμέσως μετά το ναυάγιο αθώωσε την πλοιοκτήτρια εταιρία επιρρίπτοντας τις ευθύνες στον άτυχο πλοίαρχο; Θα τροποποιηθεί η νομοθεσία ώστε να ισχύει για όλες τις κατηγορίες πλοίων η απαγόρευση απόπλου και όχι μόνο για τα επιβατηγά όπως ισχύει σήμερα; Θα δημιουργηθούν άμεσα σταθμοί διάσωσης με τον ανάλογο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό; Ποια μέτρα θα παρθούν και πότε, ώστε να υπάρξει επιτέλους σύστημα λήψης των επειγόντων δορυφορικών σημάτων που εκπέμπονται από πλοία που βρίσκονται σε κίνδυνο; Ποια μέτρα θα παρθούν ώστε τα πιστοποιητικά ασφαλείας για την αξιοπλοϊα των πλοίων από τους Νηογνώμονες και την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων να ελέγχονται και ν' αποδίδονται ευθύνες σ' αυτούς που τα εκδίδουν; Μέχρι πότε το Ανώτατο Συμβούλιο Ναυτικών Ατυχημάτων (ΑΣΝΑ) θα μπορεί να βγάζει αποφάσεις καρμπόν καθ' υπαγόρευση ΥΕΝ - εφοπλιστών για τη συγκάλυψη των ευθυνών τους;

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εφοπλιστικά εγκλήματα (2002-07-21 00:00:00.0)
Σαράντα τέσσερις αδικοχαμένοι ναυτεργάτες ζητούν δικαίωση (2001-06-14 00:00:00.0)
Φονική συνεργασία ΑΓΕΤ - "Νηογνώμονα"! (1998-07-22 00:00:00.0)
Μαγειρεύεται πόρισμα - "μαϊμού"; (1997-12-31 00:00:00.0)
Εισαγγελική παρέμβαση για τα ναυάγια (1997-04-05 00:00:00.0)
Θολώνει τα νερά ο υπουργός (1997-01-11 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ