Σάββατο 22 Ιούνη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Προς το τελικό χτύπημα

Τουλάχιστον οι μισοί εργαζόμενοι θα απομακρυνθούν, σύμφωνα με χτεσινές δηλώσεις του υφυπουργού Ανάπτυξης. Την πολιτική φθοράς και διάλυσης του Ναυπηγείου καταγγέλλει η "Συσπείρωση"

Τελικό χτύπημα για τη διάλυση των Ναυπηγείων Ελευσίνας,χαρακτηρίζει σε ανακοίνωσή της η "Συσπείρωση" (υποστηρίζεται από την ΕΣΑΚ), την απόφαση της διεύθυνσης των Ναυπηγείων να καλέσει όλο το προσωπικό να υποβάλλει αιτήσεις για μετάταξη. Χτες, εξάλλου, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Φ. Ιωαννίδης,απέφυγε να διευκρινίσει τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης για τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων που θα μεταταχθούν.

"Δεν είναι έτοιμη ακόμα η υπουργική απόφαση για τις μετατάξεις", δήλωσε ο υφυπουργός, αν και η διεύθυνση των Ναυπηγείων ισχυρίζεται ότι η ανακοίνωσή της για τις μετατάξεις αποτελεί αντιγραφή υπουργικής απόφασης! Ο υφυπουργός μίλησε στη συνέχεια για 400 μετατάξεις, υπολογίζοντας σε 1.200 περίπου τους εργαζόμενους που θα παραμείνουν στο Ναυπηγείο... Να σημειώσουμε ότι, με βάση δυο προηγούμενες υπουργικές αποφάσεις, προβλέπεται ήδη η απομάκρυνση 420 εργαζομένων με τη μέθοδο των "οικειοθελών" απολύσεων και των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων. Επομένως οι εργαζόμενοι που πρόκειται να απομακρυνθούν, αν ισχύουν οι χθεσινές δηλώσεις του κ. Ιωαννίδη, υπολογίζονται στους 820, το μισό δηλαδή από το προσωπικό που απασχολείται σήμερα, το οποίο είναι 1.600 εργαζόμενοι και όχι 2.000 όπως ισχυρίστηκε ο υφυπουργός.

Οπως καταγγέλλει η "Συσπείρωση", η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση με την υποστήριξη της ΝΔ, απέναντι στα Ναυπηγεία, είναι πολιτική διάλυσης και συρρίκνωσής τους. "Στόχος της κυβέρνησης είναι να παραχωρηθούν ξανά τα Ναυπηγεία σε κάποιον ιδιώτη, χωρίς δικαιώματα των εργαζομένων και με αλλαγή των εργασιακών σχέσεων", υπογραμμίζει και σημειώνει πως στην πολιτική αυτή υποτάχτηκε η πλειοψηφία του σωματείου.

Η "Συσπείρωση" τονίζει ότι η πολιτική φθοράς εφαρμόστηκε σε όλα τα επίπεδα. Ετσι: Σταμάτησαν την ολοκλήρωση των αρματαγωγών του Πολεμικού Ναυτικού. Κωλυσιεργούν έντεχνα την έναρξη των εργασιών των βαγονιών του ΟΣΕ. Δεν έρχονται συχνά καράβια για επισκευές. Τα μέτρα που ανακοίνωσαν για τη μείωση του προσωπικού δεν είναι συγκεκριμένα σε αριθμό και βάζουν όλους τους εργαζόμενους σε αμηχανία για το μέλλον τους. Οι μετατάξεις έτσι όπως εγκρίθηκαν δίνουν το τελικό χτύπημα.

Η παράταξη επισημαίνει επίσης τις ευθύνες της πλειοψηφίας του Σωματείου, που παρά τις τελευταίες εξελίξεις, απάντησε αρνητικά στην πρόταση των συμβούλων της "Συσπείρωσης" στο ΔΣ για σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης. "Δεν μπορεί κανένας να διαχειριστεί τέτοια θέματα χωρίς ενημέρωση και συλλογική απόφαση των ίδιων των εργαζομένων", υπογραμμίζει η παράταξη και καταλήγει: "Χρειάζεται στο μέτωπο κυβέρνησης, αξιωματικής αντιπολίτευσης, εφοπλιστών, εργοδοτών, να αντιτάξουμε το δικό μας μέτωπο", ενώ καλεί την Τοπική Αυτοδιοίκηση (δημοτική - νομαρχιακή), τη ΓΣΕΕ, το Εργατικό Κέντρο, τους επαγγελματίες να συμπαραταχτούν για να φρενάρουν την πολιτική διάλυσης και συρρίκνωσης των Ναυπηγείων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ