Τρίτη 26 Νοέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΙΝΚΑ
Εκρηξη παραπόνων για κόστος ζωής και ποιότητα προϊόντων

Αυξάνουν και πληθαίνουν οι καταγγελίες των καταναλωτών, για το κόστος και την ποιότητα βασικών ειδών - υπηρεσιών κατανάλωσης. Τα παραπάνω επισημαίνει το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) και η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΓΟΚΕ) σε ψήφισμα της έκτακτης σύσκεψης των εκπροσώπων οργανώσεων μελών τους που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Επίσης, μεταξύ άλλων οι οργανώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν τη στήριξη της λογιστικοποίησης της οικονομικής πολιτικής και την υποταγή της κοινωνίας σε στόχους "σύγκλισης" οι οποίοι εκφράζουν αριθμούς, αλλά όχι πολίτες και κοινωνία, τη λεηλάτηση του εισοδήματος των εργαζομένων μέσα από την ανεμπόδιστη εφαρμογή τεχνικών μάρκετινγκ σε βάρος του καταναλωτή με αποτέλεσμα αυξήσεις τιμών 7% - 13%

Το ΙΝΚΑ έδωσε στη δημοσιότητα το μαύρο πίνακα των παραπόνων - καταγγελιών των καταναλωτών για το διάστημα από 1η Γενάρη μέχρι 15 Νοέμβρη, από τον οποίο προκύπτει μεγάλη αύξηση στα παράπονα που αφορούν το κόστος ζωής και την ποιότητα των τροφίμων. Ειδικότερα, για τις δύο αυτές κατηγορίες έχουν καταγραφεί τα περισσότερα παράπονα και αμέσως μετά ακολουθούν ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, ο τουρισμός, η ψυχαγωγία κ.ά. Τελευταία στη λίστα των παραπόνων έρχεται το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.

Προσοχή στα παιδικά παιχνίδια

Επίσης, το ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών κατά την αγορά παιδικών παιχνιδιών ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων και επισημαίνει ότι μεταξύ των παιχνιδιών υπάρχουν διαφορές τιμών μέχρι και 76%. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει σ' αυτά τα είδη το σήμα CE που στο βαθμό που τηρούνται οι προδιαγραφές που προϋποθέτει, τα προϊόντα είναι ασφαλή.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ