Παρασκευή 22 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 3
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Το φιλέτο παίρνουν οι ιδιώτες

Πραγματοποιήθηκε χτες το πρωί τετράωρη περιοδεία αντιπροσωπείας του Κόμματος, με επικεφαλής την ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Την κατηγορηματική αντίθεση του ΚΚΕ στην επιχειρούμενη διάλυση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και το ξεπούλημα των κερδοφόρων δραστηριοτήτων της στο ιδιωτικό κεφάλαιο,εξέφρασε χτες η ΓΓ της ΚΕ του ΚόμματοςΑλέκα Παπαρήγα,που, επί τετράωρον και επικεφαλής κομματικής αντιπροσωπείας, περιόδευσε στην επιχείρηση. Παράλληλα, επανέλαβε την πάγια θέση του ΚΚΕ για ΥΠΑ ενιαία και 100% δημόσια, αποκλειστικά αρμόδια για την κατασκευή, λειτουργία και διαχείριση όλων των πολιτικών αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένου και του υπό κατασκευή αεροδρομίου Σπάτων.

Η πρώτη συνάντηση της αντιπροσωπείας του ΚΚΕ ήταν με τη διοίκηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ). Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βασ. Αλεβιζόπουλος αναφέρθηκε στα κυβερνητικά σχέδια διάλυσης της ΥΠΑ και εξέφρασε την κατηγορηματική και ομόφωνη αντίθεση των εργαζομένων σ' αυτές τις μεθοδεύσεις. Επισήμανε ότι και η θέση της Ομοσπονδίας είναι για ενιαία και δημόσια ΥΠΑ, ενώ σημείωσε ότι η κυβέρνηση προωθεί τον κατακερματισμό της υπηρεσίας σε δύο ξεχωριστές ανώνυμες εταιρίες και μια γενική γραμματεία. Ανέφερε ότι τα ετήσια έσοδα της ΥΠΑ υπερβαίνουν τα 120 δισ. δραχμές, έναντι 26 - 27 δισ. δραχμές που είναι τα έξοδα μισθοδοσίας.

Η Αλ. Παπαρήγα αναπτύσσοντας τις θέσεις του ΚΚΕ, μεταξύ άλλων τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει επιλέξει χρόνια τώρα την "προγραμματισμένη φθορά" της ΥΠΑ και των άλλων ΔΕΚΟ, επειδή ακριβώς έχει αποφασίσει το ξεπούλημά τους. Επισήμανε ότι οι αποκρατικοποιήσεις είναι στρατηγική πολιτική της κυβέρνησης και γι' αυτό οι εργαζόμενοι δε θα πρέπει να τρέφουν αυταπάτες, ούτε να εφησυχάζουν. Υπογράμμισε ότι το ΚΚΕ μάχεται με όλες του τις δυνάμεις για να παραμείνουν οι ΔΕΚΟ στο δημόσιο και να μην ξεπουληθούν στους ιδιώτες, τονίζοντας ότι προς αυτή την κατεύθυνση χρειάζεται ν' αρχίσει άμεσα "σκληρός και ανυποχώρητος αγώνας", γιατί αν περάσουν τα κυβερνητικά σχέδια, η δυνατότητα παρέμβασης εκ των υστέρων θα είναι ελάχιστη. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο ρόλο του συνδικαλιστικού και γενικότερα λαϊκού κινήματος, σημειώνοντας ότι αυτή τη στιγμή οι συσχετισμοί δεν είναι με το μέρος του λαού. Πρόσθεσε, όμως, ότι είναι στο χέρι του να τους αλλάξει.

Στη συνέχεια η αντιπροσωπεία του Κόμματος είχε σύντομη συνάντηση με τους υποδιοικητές της ΥΠΑ Δημ. Γεωργαράκη και Ν. Χρήστου,στους οποίους η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ εξέφρασε τη ριζική αντίθεση στην ιδιωτικοποίηση της ΥΠΑ, επισημαίνοντας ότι στόχος της κυβέρνησης με την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της υπηρεσίας δεν είναι η καλύτερη λειτουργία της, όπως προφασίζεται, αλλά για να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη οι ιδιώτες.

Η περιοδεία της αντιπροσωπείας του ΚΚΕ έκλεισε με την ομιλία της Αλ. Παπαρήγα σε συγκέντρωση των εργαζομένων, στο αμφιθέατρο της κεντρικής διεύθυνσης. Η προσέλευση των εργαζομένων ήταν μεγάλη, δηλωτικό του ενδιαφέροντός τους να πληροφορηθούν από πρώτο χέρι για τις θέσεις του ΚΚΕ. Το μήνυμα της Γενικής Γραμματέα προς τους εργαζόμενους είναι ότι μόνο ένας δρόμος μπορεί να φέρει αποτελέσματα για την απόκρουση της πολιτικής ξεπουλήματος των πάντων: Ο δρόμος του συντονισμένου και ενωμένου αγώνα. Επακολούθησε διάλογος κατά τον οποίο η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ απάντησε στις ερωτήσεις που υπέβαλαν οι εργαζόμενοι.

Μετά το τέλος της περιοδείας η Αλ. Παπαρήγα δήλωσε: "Το ΚΚΕ πιστεύει ότι όταν η κυβέρνηση θέλει να ιδιωτικοποιήσει μια επιχείρηση, προβάλλει τα οργανωτικά προβλήματα που υπάρχουν σ' αυτή. Πιστεύουμε ότι μπορούν να λυθούν τα οργανωτικοτεχνικά χωρίς την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς έχει σημασία. Και δεν είναι ούτε μοντέρνο, ούτε σύγχρονο το ξεπούλημα.

Το πώς θα μπορούσε να αναδιοργανωθεί οργανωτικοτεχνικά, είναι ένα ζήτημα που θα μπορούσε να είχε εξεταστεί πριν από πέντε χρόνια. Η μελέτη που γίνεται σήμερα εντάσσεται στο πακέτο της ιδιωτικοποίησης. Οι ιδιώτες παίρνουν τα φιλέτα. Τέσσερα έως πέντε αεροδρόμια είναι στο στόχαστρο. Και απ' ό,τι φαίνεται εντείνεται η γερμανική διείσδυση. Υπάρχουν τα γερμανικά όπως και τα αμερικανικά ενδιαφέροντα στα Βαλκάνια. Τα Σπάτα δεν είναι απλώς ένα αεροδρόμιο. Είναι χώρος ελέγχου και διείσδυσης της Γερμανίας. Οι εργασιακές σχέσεις θ' αλλάξουν με την ιδιωτικοποίηση. Και τα όποια προβλήματα υπάρχουν, απλώς χρησιμοποιούνται για να περάσει το ξεπούλημα".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ