Και στη Θεσσαλονίκη έχει προκύψει πρόβλημα με την κοροϊδία που υφίστανται πελάτες της Επιχείρησης Παροχής Αερίου, οι οποίοι ακόμα περιμένουν να ολοκληρωθούν οι σχετικές εργασίες για τις εγκαταστάσεις παροχής φυσικού αερίου. Η εταιρεία, όπως έγινε και στην Αθήνα, στην προσπάθειά της να εκτελέσει τις παραγγελίες χωρίς πρόσθετα συνεργεία - και άρα πρόσθετο κόστος - έχει αφήσει τον κόσμο, μέσα στο χειμώνα, ...στα κρύα του λουτρού. Τα παραπάνω προκύπτουν από το γεγονός ότι ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» ζητά επιπρόσθετες εξηγήσεις από την Επιχείρηση Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) Θεσσαλονίκης για τις καταγγελίες πελατών της σχετικά με πολύμηνη αναμονή για συνδέσεις φυσικού αερίου. Επειδή οι εξηγήσεις που έδωσε η εταιρεία δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές, η Αρχή κάλεσε τους εκπροσώπους της σε συνάντηση στις 14 του Δεκέμβρη για επιπλέον εξηγήσεις, αλλά και δεσμεύσεις.
Μεταξύ άλλων, η Αρχή ζητά να μάθει: