Παρασκευή 12 Γενάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΚΤΟΠΛΟΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
Αρμενίζουν τα σαπάκια τους παρά τις οφειλές

Τη ληστρική και επικίνδυνη για το ΝΑΤ, τους ναυτεργάτες και συνολικά το λαό πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αναδεικνύουν τα στοιχεία του Ταμείου

Στις 408.314,27 ευρώ ανέρχονται οι οφειλές του Αγούδημου προς το ΝΑΤ για το «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» (φωτ.) και ο εφοπλιστής ζητάει ρύθμιση!
Στις 408.314,27 ευρώ ανέρχονται οι οφειλές του Αγούδημου προς το ΝΑΤ για το «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» (φωτ.) και ο εφοπλιστής ζητάει ρύθμιση!
Εχει γκρεμιστεί πια από τα ίδια τα επίσημα στοιχεία, αυτό που χρόνια τώρα οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ διαλαλούν: ότι από την πολιτική τους για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των εφοπλιστών και συνολικά του μεγάλου κεφαλαίου, δηλαδή για την αύξηση της κερδοφορίας τους, θα έχουν κέρδος και οι ναυτεργάτες συνολικά οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα. Τα κέρδη των εφοπλιστών κάθε κατηγορίας πλοίων δεν έχουν πλέον ιστορικό προηγούμενο. Ομως η επίθεσή τους σε βάρος των ναυτεργατών κλιμακώνεται, οι επιδοτήσεις των εφοπλιστών από τα λεφτά των εργαζομένων συνεχώς αυξάνονται, η ληστεία στην οποία έχουν επιδοθεί σε βάρος των ασφαλιστικών ταμείων εντείνεται και πάει λέγοντας...

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΝΑΤ, οι εφοπλιστές Αγούδημος και Μανούσης απαιτούν τη ρύθμιση των χρεών, ο πρώτος για τα πλοία του «ΜΙΛΕΝΑ» και «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» και ο δεύτερος για το πλοίο «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ». Οι οφειλές του «ΜΙΛΕΝΑ» ανέρχονται σε 417.960,71 ευρώ, του «ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ» σε 408.314,27 ευρώ και του «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» σε 68.147,74 ευρώ. Οι εφοπλιστές που ζητάνε τη ρύθμιση έχουν τα πιο παλιά πλοία, που στοιχίζουν πανάκριβα στους εργαζόμενους, αφού οι δύο τους μοιράστηκαν το 2006 το μεγαλύτερο μερίδιο των περίπου 60 εκατομμυρίων ευρώ που έδωσε η κυβέρνηση της ΝΔ από τις τσέπες των εργαζομένων στους ακτοπλόους εφοπλιστές, για να καλύψουν... «άγονες» γραμμές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το ακτοπλοϊκό πλοίο «ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ» της «Hellenic Seaways». Από το 1999 - δηλαδή κατ' εντολή της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ - το ΝΑΤ του εκδίδει πιστοποιητικό μη οφειλής για να ταξιδεύει κανονικά, ενώ οφείλει ποσά ανυπολόγιστα. Σύμφωνα με έγγραφο του ΝΑΤ μόνο για την περίοδο από 7/9/1988 ως τις 12/7/1996 οι οφειλές του πλοίου ανέρχονται σε 760.804,74 ευρώ! Να σημειωθεί ακόμα ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του πλοίου αυτού, μαζί με άλλων έξι της ίδιας εταιρείας - τα οποία επίσης ταξιδεύουν κανονικά - προς το ΝΑΤ μέχρι το 2005 ήταν 3.073.131,5 ευρώ (1.047.015.902 δραχμές)! Είναι τα πλοία «ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ», «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ», «ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ», «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ», «ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» και «FLYING CAT 3».

Ιδια πολιτική και στα ποντοπόρα

Οσον αφορά τους ποντοπόρους εφοπλιστές, για τους οποίους η κυβέρνηση της ΝΔ έχει εξαγγείλει την απαλλαγή τους από τις ασφαλιστικές εισφορές προς το ΝΑΤ και τη μείωση των οργανικών συνθέσεων, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου «George Moundreas & Co», το 2006 σημείωσαν ρεκόρ όλων των εποχών στις ναυπηγήσεις νέων πλοίων! Οι παραγγελίες τους έφτασαν την προηγούμενη χρονιά τα 322 πλοία όλων των τύπων, συνολικής αξίας 16,64 δισεκατομμυρίων δολαρίων! Ομως δεν κατασκευάζουν ούτε ένα πλοίο σε ελληνικό ναυπηγείο, όταν - όπως αποδεικνύει η κατασκευή αυτή τη στιγμή δύο ακτοπλοϊκών πλοίων - υπάρχει η δυνατότητα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ