Τρίτη 8 Αυγούστου 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ»
Εκβιασμοί και πωλητήριο

Ο υπουργός Μεταφορών, Χρ. Βερελής, δήλωσε ότι για να υπάρξει ενδιαφέρον από τους αγοραστές θα πρέπει να υπάρξει ευλυγισία και μείωση του προσωπικού

Το επίπλαστο φόβητρο κατάρρευσης της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» (ΟΑ) επισείει για πολλοστή φορά η κυβέρνηση, για να δικαιολογήσει την απόφασή της να ξεπουλήσει τον εθνικό αερομεταφορέα.

Παράλληλα, προαναγγέλλει την πρόσληψη ξένων συμβούλων που θα αναλάβουν την «οικονομική εξυγίανση» της «Ολυμπιακής» πριν το ξεπούλημα, ενώ πλέον κάνει και ευθέως λόγο για μείωση προσωπικού, αν χρειαστεί!

Τα παραπάνω προκύπτουν από επίσημες δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών, Χρ. Βερελή, σύμφωνα με τις οποίες η κυβέρνηση αποφάσισε και πρόκειται να ανακοινώσει σύντομα τον ξένο χρηματοοικονομικό οίκο στον οποίο θα αναθέσει την οικονομική διαχείριση του εθνικού αερομεταφορέα. Κι όλα αυτά, δύο μήνες μετά την απομάκρυνση των ακριβοπληρωμένων Βρετανών «μάνατζερ», τους οποίους η ίδια η κυβέρνηση προσέλαβε, παρουσιάζοντάς τους μάλιστα ως τους «σωτήρες» του εθνικού αερομεταφορέα. Ομως, οι «σωτήρες» έμειναν ένα χρόνο στην ΟΑ, εισέπραξαν τις παχυλότατες αμοιβές και όχι μόνο δεν «εξυγίαναν» την εταιρία, αλλά το μόνο τους «επίτευγμα» ήταν να τη φέρουν στη δεινότερη θέση της ιστορίας της: Υποθήκευσαν περιουσιακά της στοιχεία, την απαξίωσαν και τη συρρίκνωσαν!

Ο Χρ. Βερελής, στο ίδιο μήκος κύματος με όλους τους προκατόχους του στο υπουργείο, επιστρατεύει τον κίνδυνο της «οικονομικής κατάρρευσης» της ΟΑ και για να δικαιολογήσει την κυβερνητική απόφαση επικαλείται τα συσσωρευμένα ελλείμματα της εταιρίας, λέγοντας ότι ξεπερνούν αυτή τη στιγμή τα 40 δισ. δρχ., για να προσθέσει ότι «η οικονομική κατάσταση της ΟΑ είναι τέτοια που δεν επιτρέπει μεγάλη αισιοδοξία. Παράλληλα, δεν παραλείπει να εκφράσει και το φόβο του ότι «αν δεν υπάρξει αλλαγή αυτής της εικόνας, δύσκολα θα βρεθεί αγοραστής»! Μάλιστα, για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό του, αναφέρει ότι παρά τη δημοσιοποιημένη απόφαση της κυβέρνησης να εκχωρήσει μέχρι και το 65% των μετοχών της εταιρίας στους ιδιώτες, εντούτοις δεν έχει εκδηλωθεί κάποιο ουσιαστικό ενδιαφέρον. Κατά τον υπουργό, για να υπάρξει ενδιαφέρον από αγοραστές θα πρέπει να υπάρξει «και ευλυγισία στα θέματα προσωπικού και αν χρειαστεί μείωσή του, είτε με μετατάξεις είτε με εθελούσια έξοδο»! Και να αναλογιστεί κανείς ότι η ΟΑ είναι διεθνώς από τις αεροπορικές εταιρίες με τη μεγαλύτερη υπερωριακή απασχόληση, που σημαίνει ότι σε νευραλγικούς τομείς της λείπει προσωπικό!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ