Πέμπτη 17 Αυγούστου 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Λέει «ναι» στην «απελευθέρωση» των θαλασσίων συγκοινωνιών

Επί της διαδικασίας της «απελευθέρωσης» των θαλασσίων συγκοινωνιών και όχι επί της ουσίας, περιορίζονται οι παρατηρήσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά επί του θέματος. Πολλές από αυτές τις παρατηρήσεις, μάλιστα, ας σημειωθεί, είναι φανερό και για τον πιο αφελή ότι δεν είναι δυνατό να εφαρμοστούν στα πλαίσια της «απελευθέρωσης». Για παράδειγμα, το Επιμελητήριο προτείνει μεταξύ άλλων το ναυλολόγιο, σε καθεστώς «απελευθέρωσης», να καθορίζεται από τον «υγιή ανταγωνισμό» με μικρό επιχειρηματικό κέρδος! Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά, που όπως προκύπτει συμφωνεί με τις αξιώσεις των εφοπλιστών και τις προθέσεις της κυβέρνησης προτείνει:

  • Η «απελευθέρωση» να γίνει προσεκτικά, εκτιμώντας τις ιδιαίτερες ανάγκες της χώρας - απομακρυσμένα νησιά, νησιά με λίγους κατοίκους κλπ.
  • Οι εταιρίες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον να δρομολογήσουν τα πλοία τους να πληρούν όλους τους όρους που θα διασφαλίζουν ασφαλή, άνετη και γρήγορη μεταφορά, παρεχόμενη με πλοία νέας γενιάς σε όλη τη διάρκεια του έτους και σε όλα τα νησιά.
  • Το ναυλολόγιο να καθορίζεται από τον «υγιή ανταγωνισμό» με μικρό επιχειρηματικό κέρδος προσβλέποντας και στην τόνωση των τοπικών κοινωνιών.
  • Διασφάλιση της δημόσιας περιουσίας, της εθνικής ασφάλειας και της εξυπηρέτησης των πολιτών. Οι επιλογές των γραμμών και των λιμένων να γίνονται με αποκλειστικό γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων και των μικρότερων νησιών.
  • Διασφάλιση των θέσεων εργασίας των Ελλήνων εργαζομένων.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ